Урок"Олімпійський урок, присвячений Міжнародному Дню фізкультури та спорту

Про матеріал
Різноманітні завдання та естафети для дітей младшої,середньої,та старшої ланки.
Перегляд файлу

 

Олімпійський уроку,

присвячений Міжнародному Дню фізкультури та спорту

 

(Учасники шикуються для урочистого відкриття Олімпійського уроку, присвяченого Міжнародному Дню фізкультури та спорту).

 

Ведучий: Доброго дня, шановні пропагандисти фізкультури, спорту і здорового способу життя! Вітаємо всіх учасників Олімпійського уроку Мангуської школи № 1!

 

Ведучий: Олімпійські ігри виникли у Стародавній Греції. Існує така легенда про їх виникнення. Тяжкі війни розорювали грецькі держави. Люди хотіли покласти кінець війнам, але не знали, як це зробити. Вихід знайшов цар Іфрит, який  за порадою  мудреця організував ігри, угодні богам. Так в Греції був установлений звичай, завдяки якому один раз у чотири роки у розпалі воєн, всі складали зброю і відправлялись в Олімпію на ігри.

 

Ведучий: Першим видом змагань був біг, другим – метання списа, третім – боротьба, останнім – кулачні бої.

  По закінченні Олімпійських ігор переможців усіх видів змагань нагороджували лавровими вінками.

  Згодом Грецію завоювали римляни. Римський правитель заборонив проведення Олімпійських ігор. Відродились Олімпійські ігри лише у минулому столітті, завдяки ініціативі французького громадського діяча П’єра  де Кубертена. І знову це була Греція, місто Афіни.

Олімпійський девіз складається з трьох слів: «Швидше, вище, сильніше!»

 

Ведучий: Шановні учасники свята! Сьогодні у нас відбудеться Олімпійський урок, де ви позмагаєтесь  у силі, спритності, винахідливості і просто відпочинете. Раді вас бачити завжди здоровими, готовими до фізичних випробувань.

 

Ведучий: Капітанам команд приготуватися до здачі рапортів!

(Головний суддя робить перекличку: «Команда 3-го класу!»

Команда відповідає: «Є!» Капітан команди: «Наш девіз!»____

Товариш головний суддя змагань! Команда «________» до участі  в в Олімпійському уроці готова! Капітан команди _________! )

 

Вчитель фізкультури: Шановна Олено Кузьмівно!

Учні школи на лінійку, присвячену відкриттю змагань вишикувались і готові до її проведення! Дозвольте внести та підняти олімпійський прапор!

 

Директор школи: Дозволяю!

 

Ведучий: Олімпіада має свій прапор. Олімпійський прапор – це біле полотнище із зображенням п’яти зчеплених між собою кілець, що символізують п’ять континентів: Європу, Африку, Америку, Азію, Австралію. Європа зображена за допомогою кільця синього кольору, Африка – чорного кольору, Америка – червоного кольору, Азія – жовтого , Австралія – зеленого.

  Олімпійський прапор підіймається на відкритті Олімпійських ігор.

 

Ведучий: Увага! Право внести прапор України та Олімпійський прапор надається

(Звучить Гімн Олімпійської збірної України).

 

Ведучий. За традицією, учасники олімпіади складають присягу.

Для зачитання присяги запрошу­ється один з кращих спортсменів школи, учень 11 класу,

 

Присяга олімпійця

Від імені всіх учасників я обіцяю, що ми братимемо участь у цих зма­ганнях, поважаючи та дотримуючись правил, за якими вони відбуваються, в істинно спортивному дусі, в ім'я слави спорту та честі наших команд.

 

Ведучий. Право запалити олімпійсь­кий вогонь надається учневі 9-го класу

 

Ведучий. Увага! Олімпійський урок  оголошується відкритим! Шко­ла, струнко!

(Звучить гімн України.)

 

Ведучі. Давайте привітаємо наше почесне журі

1.

2.

3.

 

Ведучий: Сьогодні ми проведемо олімпійські змагання серед учнів молодшої, середньої та старшої ланки.

 

Ведучий: Ознайомити з порядком проведення нашого уроку ми запрошуємо вчителя фізичної культури Поляков О.О.

 

(Оголошується порядок проведення спортивних змагань).

 

Ведучий: А зараз настав час для веселої розминки. Запрошуємо всіх учнів і вчителів пройти на поле.

(Флешмоб)

 

Ведучий: Починаємо наші змагання. Прошу команди зайняти свої місця.

 

І етап. Естафети серед учнів молодшої ланки

 

Художній номер

 

ІІ етап Естафети серед учнів середньої ланки

 

ІІІ етап Спортивна вікторина

 

Завдання для 2-4 класів

 

  1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. (Олімпія, в Греції).
  2. Назвіть олімпійський девіз. (Швидше, вище, сильніше).
  3. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? (5). Що вони означають? ( 5 континентів).
  4. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз на 4 роки).
  5. Що таке «Біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри).
  6. Який м’яч найважчий, а який найлегший? (Найважчий набивний, найлегший – тенісний).
  7. Назвіть ігри, в яких грають в м’яч. (Водне поло, мотобол, волейбол, баскетбол, футбол, хокей на траві, теніс).
  8. Під час якої гри вболівальники кричать: «Олє-олє-олє»? (Футбол).
  9. Під час якої гри вболівальники кричать:»Шайбу-шайбу»? (Хокей).
  10.         В якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс).

 

Завдання для 5-7 класів

 

1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. (Олімпія, в Греції).

2. Назвіть символи Олімпійських ігор. (Олімпійський прапор, олімпійські кільця, олімпійський гімн, олімпійська присяга.)

3. Назвіть олімпійський девіз. (Швидше, вище, сильніше).

4. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? (5). Що вони означають? ( 5 континентів).

5. Якого кольору ці кільця та які континенти вони символізують? (Блакитний – Європа, жовтий – Азія, чорний – Африка, червоний – Америка, зелений – Австралія).

6. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз на 4 роки).

7. Що таке «Біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри).            

  1. Як називається початковий момент змагання? (Старт).
  2. Скільки гравців у футбольній команді? (11).
  3.        У якій грі використовується найлегший м’яч? (Настільний теніс).

 

Завдання для 8-11 класів

1. Хто мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції?           (Вільні грецькі громадяни).

2. Хто не мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції?              (Жінки і раби).

3. З яких видів спорту проводилися змагання на Олімпійських іграх у Стародавній Греції?  (Біг, метання списа, боротьба, кулачні бої).

4. Хто із видатних математиків був олімпійським чемпіоном з кулачного бою?   (Піфагор).

5. Хто є ініціатором відновлення Олімпійських ігор і засновником сучасного олімпійського руху? (Французький громадський діяч та просвітитель П’єр де Кубертен).

6. Яка довжина марафонської дистанції?       (42км 195см).

7. Звідки пішло слово «стадіон»?  Що воно означає?  ( З давньогрецької мови, воно означає 600 ступнів Геракла – це 192м 27см – «стадія».)

8. Що таке МОК?  (Міжнародний  Олімпійський комітет).  

9. Назвіть імена відомих українських спортсменів.

10. Що таке параолімпійські ігри та коли вони проводяться? (Це міжнародні спортивні змагання для людей із обмеженими фізичними можливостями. Традиційно проводяться після Олімпійських ігор).

 

ІV етап Естафети серед учнів старшої ланки

 

Естафети

1. Естафета «Швидкість з м’ячем»

1.1. Розташування інвентарю.

Дистанція забігу складає 15 метрів. Скакалка знаходиться перед обручами, обруч розташовано на відстані 4 метри від лініі старту, відстань між обручами 1,5 м та м’ячем 5 метрів.

1.2. Порядок виконання.

Команда стоїть у колоні по одному на лінії старту, перший хлопець потім дівчина й так далі до кінця.

За командою «Старт» перший учасник команди добігає до скакалки та виконує 5 стрибків, потім кладе скакалку та перекидує через себе почергове 3 обруча вперед, біжить до м’яча, тримає його між ніг та стрибає з ним до встановленої лінії й назад залишає м’яч, після чого повертається до лінії старту і передає естафету наступному учаснику команди. Естафета закінчується тоді, коли останній учасник команди пересікає лінію старту – фінішу.

1.3. Порушення виконання елементів естафети.

Кожний елемент естафети контролюється суддями. Суддя має право при порушенні елементів зупинити їх виконання та наполягти на перевиконанні з місця порушення.

2. Естафета «Ловкий м’яч» .

2.1. Розташування інвентарю.

Вся дистанція забігу складає 15 метрів. М’яч знаходиться на лінії старту.

 

2.2. Порядок виконання.

Команда стоїть у колоні по одному на лінії старту, перший хлопець потім дівчина й так далі до кінця. При виконанні вправ між учасниками             дистанція 50 сантиметрів.

За командою «Старт» перший учасник команди бере м’яч та виконує ведення м’яча до встановленої лінії та назад, після цього стає спиною до команди та передає м’яч назад, над головою, кожний учасник передає м’яч за ним стоячому після того, як м’яч отримає останній учасник також веде його до встановленої лінії й назад і повторює вправу. Естафета закінчується тоді, коли всі учасники виконали вправи, а перший учасник команди, який знаходиться у кінці колони отримує м’яч та з м’ячем стає у перед колони та піднімає його до гори.

2.3. Порушення виконання елементів естафети.

Кожний елемент естафети контролюється суддями. Суддя має право при порушенні елементів зупинити їх виконання та наполягти на перевиконанні з місця порушення. М’яч ні в якому разі, через голову не кидати.

3. Естафета «Флорбол» .

3.1. Розташування інвентарю.

На відстані 18 метрів від лінії старту знаходяться ворота. На відстані      15 метрів від лінії старту – лінія кидків. На відстані 2 метри від лінії старту розташовані 5 кеглів на відстані 1,5 метри одна від одної.

3.2. Порядок виконання.

Команда стоїть у колоні по одному на лінії старту, перший хлопець потім дівчина й так далі до кінця.

За командою «Старт» учасник команди за допомогою ключки веде м’яч змійкою між кеглями від лінії старту до лінії кидків. Не заступаючи за лінію кидків учасник за допомогою ключки кидає м’яч з метою влучення у ворота. Потім, бере в руки м’яч та ключку і повертається на лінію старту де передає їх наступному учасникові. Естафета закінчується тоді, коли останній учасник команди пересікає лінію старту-фінішу. За кожний влучний кидок у ворота з часу показаного командою, знімається 5 секунд.

3.3. Порушення виконання елементів естафети.

Кожний елемент естафети контролюється суддями. Суддя має право при порушенні елементів зупинити їх виконання та наполягти на перевиконанні з місця порушення.

4.Естафета з елементами футболу.

4.1. Розташування інвентарю.

На відстані 18 метрів від лінії старту знаходяться ворота . На відстані 15 метрів від лінії старту – лінія ударів, де знаходиться м’яч. На відстані 2 метри від лінії старту в бік лінії кидків по прямій розташовані 3-5 фішки, через 1,5 метри один від одного.

4.2. Порядок виконання.

Команда стоїть у колоні по одному на лінії старту, перший хлопець потім дівчина й так далі до кінця.

За командою «Старт» учасник команди веде м’яч до фішок, та обводить їх, потім добігає до лінії ударів, яка знаходиться за 3-5 метри від воріт та б’є м’яч з метою влучити у ворота. Кожний учасник має право тільки на один удар. Після удару необхідно м’яч покласти на попереднє місце. Учасник повертається на лінію старту ,та передає м’яч-естафету наступному учасникові.

Естафета закінчується, тоді коли останній учасник команди пересікає лінію старту – фінішу. За кожний влучний удар по воротах з часу показаного командою, знімається 5 секунд.

5.Естафета стрибки через скакалку.

5.1.Порядок виконання.

На відстані 18 метрів від лінії старту знаходяться фішки, за командою «Старт» учасник команди стрибає до фішки через скакалку,та бігом обратно.

     

Художній номер

(Підведення підсумків)

 

Ведучий:Увага!Увага! Приготуватись до заключного шикування!

Ведучий: Настає урочиста мить, коли будуть оголошені підсумки наших змагань.

Ведучий: Для оголошення підсумків змагань запрошуються головний суддя 

(проводиться нагородження переможців)

 

Ведучий: Команди, до виносу прапора України та Олімпійського прапора  стояти струнко.  Винести прапори.

(гасне олімпійський вогонь, виносять прапори)

 

Ведучий. Бажаємо нашим юним спортсменам подаль­ших перемог.

 (Під звуки спортивного маршу діти залишають спортивний майданчик).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для 2-4 класів

  1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. (Олімпія, в Греції).
  2.               Назвіть олімпійський девіз. (Швидше, вище, сильніше).
  3. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? (5). Що вони означають? ( 5 континентів).
  4. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз на 4 роки).
  5. Що таке «Біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри).
  6. Який м’яч найважчий, а який найлегший? (Найважчий набивний, найлегший – тенісний).
  7. Назвіть ігри, в яких грають в м’яч. (Водне поло, мотобол, волейбол, баскетбол, футбол, хокей на траві, теніс).
  8. Під час якої гри вболівальники кричать: «Олє-олє-олє»? (Футбол).
  9. Під час якої гри вболівальники кричать:»Шайбу-шайбу»? (Хокей).
  10.          В якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс).

 

 

Завдання для 5-7 класів

1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. (Олімпія, в Греції).

2. Назвіть символи Олімпійських ігор. (Олімпійський прапор, олімпійські кільця, олімпійський гімн, олімпійська присяга.)

3. Назвіть олімпійський девіз. (Швидше, вище, сильніше).

4. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? (5). Що вони означають? ( 5 континентів).

5. Якого кольору ці кільця та які континенти вони символізують? (Блакитний – Європа, жовтий – Азія, чорний – Африка, червоний – Америка, зелений – Австралія).

6. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз на 4 роки).

7. Що таке «Біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри).            

  1. Як називається початковий момент змагання? (Старт).
  2. Скільки гравців у футбольній команді? (11).
  3.          У якій грі використовується найлегший м’яч? (Настільний теніс).

 

 

Завдання для 8-11 класів

1. Хто мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції?           (Вільні грецькі громадяни).

2. Хто не мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції?              (Жінки і раби).

3. З яких видів спорту проводилися змагання на Олімпійських іграх у Стародавній Греції?  (Біг, метання списа, боротьба, кулачні бої).

4. Хто із видатних математиків був олімпійським чемпіоном з кулачного бою?   (Піфагор).

5. Хто є ініціатором відновлення Олімпійських ігор і засновником сучасного олімпійського руху? (Французький громадський діяч та просвітитель П’єр де Кубертен).

6. Яка довжина марафонської дистанції?       (42км 195см).

7. Звідки пішло слово «стадіон»?  Що воно означає?  ( З давньогрецької мови, воно означає 600 ступнів Геракла – це 192м 27см – «стадія».)

8. Що таке МОК?  (Міжнародний  Олімпійський комітет).  

9. Назвіть імена відомих українських спортсменів.

10. Що таке параолімпійські ігри та коли вони проводяться? (Це міжнародні спортивні змагання для людей із обмеженими фізичними можливостями. Традиційно проводяться після Олімпійських ігор).

 

 

Завдання для 2-4 класів

 

  1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. __________________
  2. Назвіть олімпійський девіз. ___________________________________________________
  3. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? __________________________

Що вони означають?___________________

  1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? ________________
  2. Що таке «Біла Олімпіада»? ___________________________________________________
  3. Який м’яч найважчий, а який найлегший? _______________________________________
  4. Назвіть ігри, в яких грають в м’яч. _____________________________________________
  5. Під час якої гри вболівальники кричать: «Олє-олє-олє»? ___________________________
  6. Під час якої гри вболівальники кричать:»Шайбу-шайбу»? _________________________
  7. В якому виді спорту вдягають рукавиці? _______________________________________

 

 

 

Завдання для 2-4 класів

 

  1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. __________________
  2. Назвіть олімпійський девіз. ___________________________________________________
  3. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? __________________________

Що вони означають?___________________

  1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? ________________
  2. Що таке «Біла Олімпіада»? ___________________________________________________
  3. Який м’яч найважчий, а який найлегший? _______________________________________
  4. Назвіть ігри, в яких грають в м’яч. _____________________________________________
  5. Під час якої гри вболівальники кричать: «Олє-олє-олє»? ___________________________
  6. Під час якої гри вболівальники кричать:»Шайбу-шайбу»? _________________________
  7. В якому виді спорту вдягають рукавиці? _______________________________________

 

 

 

Завдання для 2-4 класів

 

  1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. __________________
  2. Назвіть олімпійський девіз. ___________________________________________________
  3. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? __________________________

Що вони означають?___________________

  1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? ________________
  2. Що таке «Біла Олімпіада»? ___________________________________________________
  3. Який м’яч найважчий, а який найлегший? _______________________________________
  4. Назвіть ігри, в яких грають в м’яч. _____________________________________________
  5. Під час якої гри вболівальники кричать: «Олє-олє-олє»? ___________________________
  6. Під час якої гри вболівальники кричать:»Шайбу-шайбу»? _________________________
  7. В якому виді спорту вдягають рукавиці? _______________________________________

 

 

 

 

Завдання для 5-7 класів

1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. ___________________________________________

2. Назвіть символи Олімпійських ігор. ________________________________________________________________________________

3. Назвіть олімпійський девіз. ______________________________________________________

  1. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? __________________________

Що вони означають?___________________

5. Якого кольору ці кільця та які континенти вони символізують? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Як часто проводяться Олімпійські ігри? ____________________________________________

7. Що таке «Біла Олімпіада»? _______________________________________________________            

  1. Як називається початковий момент змагання? _____________________________________
  2. Скільки гравців у футбольній команді? ____________________________________
  3. У якій грі використовується найлегший м’яч? _______________________________

 

 

Завдання для 5-7 класів

1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. ___________________________________________

2. Назвіть символи Олімпійських ігор. ________________________________________________________________________________

3. Назвіть олімпійський девіз. ______________________________________________________

  1. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? __________________________

Що вони означають?___________________

5. Якого кольору ці кільця та які континенти вони символізують? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Як часто проводяться Олімпійські ігри? ____________________________________________

7. Що таке «Біла Олімпіада»? _______________________________________________________            

  1. Як називається початковий момент змагання? _____________________________________
  1.          Скільки гравців у футбольній команді? ____________________________________
  2. У якій грі використовується найлегший м’яч? _______________________________

 

 

Завдання для 5-7 класів

1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. ___________________________________________

2. Назвіть символи Олімпійських ігор. ________________________________________________________________________________

3. Назвіть олімпійський девіз. ______________________________________________________

  1. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? __________________________

Що вони означають?___________________

5. Якого кольору ці кільця та які континенти вони символізують? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Як часто проводяться Олімпійські ігри? ____________________________________________

7. Що таке «Біла Олімпіада»? _______________________________________________________            

  1. Як називається початковий момент змагання? _____________________________________
  2. Скільки гравців у футбольній команді? ____________________________________
  3. У якій грі використовується найлегший м’яч? _______________________________

 

 

Завдання для 8-11 класів

1. Хто мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції? ________________________________________________________________________________       

2. Хто не мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції _____________________________________

3. З яких видів спорту проводилися змагання на Олімпійських іграх у Стародавній Греції?  ___________________________________________________________________

4. Хто із видатних математиків був олімпійським чемпіоном з кулачного бою? _____________

5. Хто є ініціатором відновлення Олімпійських ігор і засновником сучасного олімпійського руху? ___________________________________________________________________________

6. Яка довжина марафонської дистанції? __________________________________________

7. Звідки пішло слово «стадіон»?  Що воно означає?  ________________________________________________________________________________

8. Що таке МОК? _______________________________________________________________

9. Назвіть імена відомих українських спортсменів. ________________________________________________________________________________

10. Що таке параолімпійські ігри та коли вони проводяться? ________________________________________________________________________________

 

 

Завдання для 8-11 класів

1. Хто мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції? ________________________________________________________________________________       

2. Хто не мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції _____________________________________

3. З яких видів спорту проводилися змагання на Олімпійських іграх у Стародавній Греції?  ___________________________________________________________________

4. Хто із видатних математиків був олімпійським чемпіоном з кулачного бою? _____________

5. Хто є ініціатором відновлення Олімпійських ігор і засновником сучасного олімпійського руху? ___________________________________________________________________________

6. Яка довжина марафонської дистанції? __________________________________________

7. Звідки пішло слово «стадіон»?  Що воно означає?  ________________________________________________________________________________

8. Що таке МОК? _______________________________________________________________

9. Назвіть імена відомих українських спортсменів. ________________________________________________________________________________

10. Що таке параолімпійські ігри та коли вони проводяться? ________________________________________________________________________________

 

Завдання для 8-11 класів

1. Хто мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції? ________________________________________________________________________________       

2. Хто не мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції _____________________________________

3. З яких видів спорту проводилися змагання на Олімпійських іграх у Стародавній Греції?  ___________________________________________________________________

4. Хто із видатних математиків був олімпійським чемпіоном з кулачного бою? _____________

5. Хто є ініціатором відновлення Олімпійських ігор і засновником сучасного олімпійського руху? ___________________________________________________________________________

6. Яка довжина марафонської дистанції? __________________________________________

7. Звідки пішло слово «стадіон»?  Що воно означає?  ________________________________________________________________________________

8. Що таке МОК? _______________________________________________________________

9. Назвіть імена відомих українських спортсменів. ________________________________________________________________________________

10. Що таке параолімпійські ігри та коли вони проводяться? ________________________________________________________________________________

      РАПОРТ     КАПІТАНА    КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда!  Наш девіз!........................

Товариш головний суддя змагань!

Команда  «_________________»  до участі готова!

Капітан команди __________________________________ !

 

 

 

      РАПОРТ     КАПІТАНА    КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда!  Наш девіз!........................

Товариш головний суддя змагань!

Команда  «_________________»  до участі готова!

Капітан команди __________________________________ !

 

 

 

      РАПОРТ     КАПІТАНА    КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда!  Наш девіз!........................

Товариш головний суддя змагань!

Команда  «_________________»  до участі готова!

Капітан команди __________________________________ !

 

 

 

      РАПОРТ     КАПІТАНА    КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда!  Наш девіз!........................

Товариш головний суддя змагань!

Команда  «_________________»  до участі готова!

Капітан команди __________________________________ !

 

 

 

РАПОРТ     КАПІТАНА    КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда!  Наш девіз!........................

Товариш головний суддя змагань!

Команда  «_________________»  до участі готова!

Капітан команди __________________________________ !

 

 

 

Молодша ланка

 

 

 

 

Клас

Естафета № 1

 

Естафета № 2

Естафета № 3

Естафета № 4

Естафета № 5

Вікторина

Всього

Місце

2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня ланка

 

 

 

 

Клас

Естафета № 1

 

Естафета № 2

Естафета № 3

Естафета № 4

Естафета № 5

Вікторина

Всього

Місце

5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Старша ланка

 

 

 

 

Клас

Естафета № 1

 

Естафета № 2

Естафета № 3

Естафета № 4

Естафета № 5

Вікторина

Всього

Місце

8 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                         

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
2627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку