Урок "Оповідання. Заголовок. Передбачення за заголовком. "Моя бабуся - супергероїня" (за М. фон Лон)

Про матеріал
Розробка уроку за підручником І. Большакової, М. Пристінської Нестандартний вид уроку з біблійною інтеграцією.
Перегляд файлу

Тема: Апостроф. Заголовок. Передбачення за заголовком. «Моя бабуся – супергероїня» (за М. фон Лон)

Очікувані результати учіння:  створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами. Прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями,читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання, розповідає про вчинки улюблених персонажів, словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів, визначає тему і головну думку в тексті, розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту.

1. Організаційний момент.

Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

Посміхнемось один одному, побажаємо гарного уроку.

2. Відгадування загадки.

Сьогодні ми відправимося в гості до однієї людини. Для цього нам потрібно відгадати загадку.

Ще голубонька рідненька

– Добра, мила і старенька.

Я ніколи не журюся,

Бо у мене є … (бабуся)

Так, сьогодні до себе у гості нас запрошує старенька, добра бабуся.

3. Вправа «Кошик «смачних» слів».

Завжди, коли ми збираємося у гості, ми беремо щось смачненьке, солоденьке. Це є одне із правил етикету. І до нашої бабусі ми візьмемо незвичайний кошик, який буде наповнений «смачними» словами, які ми доберемо для опису бабусі. І запишемо їх у зошит.

Бабуся (яка?) добра, мила, привітна, сива, старенька, турботлива.

4. Вправа «Зустрічаймо гостей».

До нашої бабусі ще завітав один гість аж із закордону. Її звати Марлуз фон Лон. І вона принесла бабусі дуже чудовий подарунок – книгу, яка називається «Моя – бабуся супергероїня».

5. Передбачення тексту за заголовком.

Як ви думаєте, про що може розповідатися в цьому оповіданні?

6. Читання оповідання частинами.

7. Бесіда після прочитаного.

Як дівчинка любить проводити час із бабусею?

Що почала помічати дівчинка в бабусі?

З чого помітила дівчинка, що бабуся втрачає память?

Яке чудове рішення вирішила прийняти Сюзі?

Чи засмутилася дівчинка?

Чого вчить нас це оповідання?

Фізкультхвилинка.

8. Святе Письмо про старість.

Насправді, питання старості завжди було людям цікаве, оскільки хочемо ми того чи ні, однак час - це те, над чим людина влади не має. Святе Письмо дає нам прекрасні образи старих людей: Авраам (Бут. 18:11), Мойсей (П. Зак. 34-7), Калев (І. Нав. 14:10-11), Симеон (Лк. 2:25-32), Анна (Лк. 2:36-37), апостол Іван, який навіть у глибокій старості полум'янів любов'ю до свого Спасителя і не втомлювався, навчав дітей Божих любити Його і один одного (1 Ів. 4:7-8). Богу не було перешкодою здійснювати Свої плани, через людей вже немолодого віку. Вище згадані мужі Божі служили Йому до глибокої старості та останнього подиху.

9. Вправа «Допоможи бабусі».

Чи доводилося вам допомагати стареньким людям?

Коли це було?

Як почували себе в таких ситуаціях ці люди?

Чи допомагаєте ви зараз своїм бабусям?

Всі ви знаєте, що завжди потрібно допомагати один одному, а тим більше стареньким людям. Бабуся просить вас каліграфічно записати 1 абзац прочитаного оповідання.

Моя бабуся – найкраща в усьому світі. Ми з нею любимо різні пригоди. І літати по кімнаті,як космонавти, і до самісіньких сутінок блукати в саду, наче індіанці. Але найбільше нам подобається гратися в супергероїв.

10. Рефлексія.

Намалюйте свій настрій по закінченню нашого уроку на аркушу паперу.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Круковська Наташа
    Дякую! Супер-ідея!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 листопада 2019
Переглядів
4463
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку