Урок "Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. Підтягування на низькій перекладині (контроль). "Рухливі ігри.

Про матеріал

Тема: Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. Підтягування на низькій перекладині (контроль). Рухливі ігри.

Завдання: Перевірити стан фізичної підготовленості (силу).

Розвивати швидкість, спритність, точність засобами рухливих ігор.

Сприяти фізичному розвиткові учнів.

Виховувати почуття взаємодопомоги.

Місце проведення: шкільний стадіон.

Інвентар: скакалки, прапорці, м'яч.

Перегляд файлу

Урок фізичної культури в 1 класі

Тема:   Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи.     Підтягування на низькій перекладині (контроль). Рухливі ігри.

 

Завдання: Перевірити стан фізичної підготовленості (силу).           

Розвивати швидкість, спритність, точність засобами   рухливих ігор.

Сприяти фізичному розвиткові учнів.

                    Виховувати почуття взаємодопомоги.

 

Місце проведення: шкільний стадіон.

Інвентар: скакалки, прапорці, м’яч.

                                         Хід уроку:

 (Вихід дітей з речівкою):

           Радий завжди 1 клас,

           Всіх гостей любити

           Просимо зустріти нас

           Й строго не судити!

 

Вчитель: Клас! Рівняйсь! Струнко!

Віра:   Ой, немає сили!

             Світ уже не милий.

            Що ж мені робити?

            Як же далі жити?

Вадим: Все болить у мене…

              Шкіра вже зелена.

              Я не хочу грати.

              Буду весь час спати.

 

Яна:      Усе мене дратує.

               Настрій мій руйнує.

               Що ж мені робити?

               Як же далі жити?

Крістіна: Хто ж мені вже допоможе?

                 Більше я терпіть не можу!

                 Лікарю, рятуйте!

                 Здоров’я подаруйте!

Лікар:     Здоров’я подаруйте!

                 Чую! Чую! Не шуміть!

                 Що там трапилось скажіть?

Аня:       Я не знаю ,що сказати…

                Я не хочу більше грати,

                Бо у мене все болить

                І ніщо не веселить.

Лікар:    Так! Так! Так!

                Оце так. Так!

                Що ж ви , діти , наробили?

                І себе занапастили!

Іванка:  Лікарю. Врятуйте!

                Здоров’я подаруйте!

Лікар: Любі діти! Це так!

            Лікувати я мастак

            Та здоров’я не дарую.

            Та не плачте ви, врятую!

            Щоб здоров’я вам знайти,

            Треба довгий шлях пройти.

            Треба зовсім не лінитись.

            На заняттях всіх трудитись,

            Загартовувати тіло,

            Щоб нічого не боліло.

            Вранці бігати, стрибати,

            Гарно їсти. Не пустувати.

            Тіло чистим зберігати

            Й про хвороби забувати.

            Ну , мабуть , усе , доволі!

            Гарні діти у цій школі!

            Пам’ятайте: здоров’я – найбільше багатство!

(Діти проводжають лікаря)

Вчитель: Чи будемо виконувати поради лікаря?

Діти: Так!

Вчитель: Що ж потрібно робити, щоб завжди бути здоровими!

(Відповіді дітей)

Вчитель: Клас! Рівняйсь! Струнко! Наш девіз:

                           Здоров’я – це сила!

                           Здоров’я – це клас!

                           Хай буде здоров’я

                           У вас і у нас!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні поради

Підготовча частина

Шикування. Рапорт. Постановка завдань уроку: повторення стройових вправ, здача контрольного тесту (сила)  та улюблені рухливі ігри.

 

Стройові вправи: виконання команд: «Ліворуч!». «Праворуч!»,

«Кроком руш!», «Стій!».

 

 

Ходьба: - звичайна;

  • на носочках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішній частині стопи;
  • на внутрішній частині стопи.

 

Загальнорозвивальні вправи:

В.п. – основна стійка. 1- руки в сторони .  2 -  руки  вперед.  3 – руки вгору. 4 – руки через сторони у вихідне  положення.

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил вперед, торкнутися руками носка лівої ноги. 2 – в.п. . 3 – нахил вперед, торкнутися руками носка правої  ноги. 4 – в.п. Під час нахилів ноги не згинати.

 

В.п. – основна стійка,  руки в сторони. 1 – мах лівою ногою вперед і сплеск у долоні під нею. 2 – в.п. 3 – мах правою ногою вперед і сплеск у долоні  під нею. 4 – в.п. Під час нахилів не згинати ноги.

 

В.п. – стійка ноги нарізно. Руки на поясі. 1 – зігнути праву ногу. Руки в сторони. 2 – в.п.  3 – зігнути ліву ногу, руки в сторону.4 – в.п. Ноги поставити широко.

 

В.п. – стійка ноги нарізно. Руки на голову. 1 – нахил уперед, руки в сторони. 2- в.п. Лікті відведені назад.

 

В.п. – основна стійка , руки на поясі. Стрибки на обох ногах.

 

Вправи зі скакалкою.

 

В.п. – основна стійка. Складена вчетверо скакалка позаду. 1 – нахил уперед. Скакалка під колінами. 2 – згинаючи руки,нахилити тулуб до прямих ніг. 3 - 4  – в.п.

 

 

 

В.п. – основна стійка, складена вчетверо скакалка в руках внизу. 1-2 – руки вгору дугами вперед, праву ногу назад на носок, прогнутися, подивитися на скакалку (вдих). 3-4 – в.п. Так само, відводячи ліву ногу назад на носок.

 

Основна частина

 

Здача контрольного тесту .Сила: підтягування на низькій перекладині.

 

 

Рухливі ігри

  1. Гра «Потяг». Всі учасники гри шикуються в колону по одному. Тримаючись руками за плечі попереднього. За командою першого в колоні починають рухатися Перший в колоні має право змінювати темп і напрям руху. Той. Хто роз’єднає «потяг» , вибуває з гри.
  2. Гра «Велетенські кроки». Учні стають у дві колони. За вказівкою вчителя долають «канаву» завширшки 6-8 м. Перемагає той, хто , долаючи «канаву», зробить менше кроків.
  3. Гра «У ведмедя у бору». Вибирається ведучий «ведмідь». Він «живе» у «барлозі». На протилежному боці «живуть» діти. За сигналом вчителя діти йдуть у напрямку до «барлоги» і співуче декламують:

У ведмедя у бору.

Гриби, ягоди беру,

А ведмідь сидить

І на нас ричить.                                                           

    Після цих слів «ведмідь» починає ловити дітей , а ті  намагаються сховатися в свій «будиночок». Спійманих дітей «ведмідь» відводить до себе в «барліг», і вони пропускають одну чергу гри. Коли «ведмідь»  спіймав спіймав 4-5 чоловік призначають нового « ведмедя».

4. Гра «М’яч ведучому». В центрі кола – ведучий. Відстань між учасниками гри 1-1,5 м. За командою вчителя гравці передають м’яч один одному. Завдання ведучого перехопити цей м’яч. Гравець, з вини якого ведучий перехопив м’яч, стає на його місце. Виграє той, хто жодного разу  не помилився при передачі м’яча, а серед ведучих той, хто найшвидше перехопив м’яч.

 

  1. Вправи на відновлення дихання:
  • руки вгору – глибоко вдихнули, руки вниз – видихнули;
  • вправа плавців: руками загорнули повітря – вдихнули, руки загорнули – видихнули.

 

Заключна частина

 

  1. Шикування.

 

 

  1. Підбиття підсумків уроку.

 

 

  1. Організований перехід до класу.

12 хв

3 хв

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

15 хв

 

5 хв

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

1 хв

 

 

1 хв

 

 

1 хв

 

В колоні по одному.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

 

 

Виправляти типові і нетипові помилки. Звернути увагу на дихання та поставу.

 

По колу. Слідкувати за правильним диханням.

 

 

 

Фронтальний метод  організації діяльності учнів.

 

 

 

Спостерігати за правильністю виконання, вчасно попереджуючи можливі помилки.

 

 

 

Виправляти помилки.

 

 

 

 

 

 

Тулуб тримати прямо. Під час нахилів не згинати ноги.

 

 

 

Виконувати за командами.

 

 

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

Виправляти помилки: зауваженням, допомогою.

Пояснити, показати.

Слідкувати за поставою.

 

 

Вправу виконати у повільному темпі. Ноги і руки не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод  організації діяльності учнів.

Перевірити виконання.

 

Ігровий метод організації діяльності учнів.

 

 

 

 

 

 

 

Кроки мають бути найбільшими , які можна зробити.

 

 

 

 

«Ведмідь» не має права вийти з «барлоги» доти, поки діти не скажуть останнє слово вірша. Той, хто вийшов за  лінію майданчика, вважається спійманим. «Ведмедеві» дозволяється ловити дітей  до лінії «будинку».

 

 

 

 

 

 

 

 

Учасники гри шикуються у коло. Не дозволяється тримати м’яч більше 3 с. Передавати м’яч дозволяється будь – яким способом.

 

 

 

 

 

 

 

У повільному темпі.

Повторити 3 -4 рази.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В шеренгу по одному.

 

Словесне оцінювання діяльності учнів.

В колоні по одному.

 

doc
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
2225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку