5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок основ здоров'я "Ти - особливий"

Про матеріал

Тема уроку. Ти - особливий. 5 клас основи здоров'я.

Х І Д У Р О К У

I. Організаційний етап.

Усміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям,

І тоді обов'язково

День тобі веселим буде !

-Діти, ви уважно слухали вірш. Скажіть, будь ласка, що ж необхідно зробити, щоб день був веселим, радісним, щоб було бажання працювати, вчитися? (Необхідно посміхнутися)

- Так, коли бачиш усміхнене, сповнене радістю обличчя, стає тепліше на душі, покращується настрій, Але самої посмішки замало. Не вистачає слів щирого вітання. Давайте пригадаємо вірш, яким ми з вами вітаємося щоранку :

Доброго ранку! – травам росистим !

Доброго ранку! - квітам барвистим!

Доброго ранку! - сонечку ясному !

Людям усім і всьому прекрасному!

- Який у вас настрій ?

- Передайте виразом обличчя . Я бачу, що все гаразд і загальний наш настрій можна показати ось так:


Усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами, гостями я бажаю, щоб такий настрій був у нас до кінця уроку.

II. Контроль знань учнів.

Бесіда за запитаннями:

1. Група людей, що складається з чоловіка, жінки, дітей та інших близькихродичів, якіживуть разом :

а) колектив ; б) суспільство ; в) сім'я .

2 Що таке традиції?

3. Контроль домашнього завдання.

Родовід та улюблена страва родини. (розповіді дітей ).

III. Мотивація навчальної діяльності.

1.Звучить пісня про дружбу.

Як ви вже здогадались тема нашого уроку „ З чого починається дружба „ Розпочнемо тему рядками з вірша англійського поета В.Шекспіра.

Настоящий друг везде

Верен в счастье и беде;

Грусть твоя его тревожит,

Ты не спишь - он спать не может,

И во всем без дальних слов

Он помочь тебе готов.

2.Вправа.

- У кожного з нас, звичайно, свої уявлення про те, що таке справжній друг. Справді, разом із природними потребами ( повітря, їжа, вода , житло ,..) в кожній людині існує ще одна життєва необхідність --- бажання мати друзів .Сьогодні на уроці ми поведемо мову про важливість дружби і вміння дружити, з'ясуємо , які умови є необхідними для дружніх стосунків, за що ми цінуємо своїх друзів.

- Діти, поміркуйте, чи потрібні нам ці знання ?

Недаремно в народі кажуть „Людина без друга - що їжа без солі". З другом завжди цікаво, бо є спільні інтереси, йому можна довірити свої переживання.

IY. Вивчення нового матеріалу.

Тому на уроці ми з вами будемо намагатися зійти на вершину гори „Дружба" (карта )

1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.

-„Гори одиноких не люблять" - говорить гірська приказка. Ми з вами група, але групи бувають різні. Чи зможемо ми, як говорять альпіністи, бути в одній упряжці?

- А що це значить ? (бути разом при різних ситуаціях, допомагати один одному )

- Ну що ж, давайте перевіримо. У вас на столах є маршрут нашого підйому ( на листочках написані займенники Я ТИ МИ ) .Між ними не вистачає якихось знаків, поставте, що на вашу думку повинно стояти.

( Я ТИ МИ )

( Відкривається карта )

-Які знаки ви поставили ( Я +ТИ = МИ ) Чому саме так?

- А чому займенник „ Я" знаходиться біля підніжжя гори?

В народі кажуть " Життєва вершина це досягнення мети, а один в полі не воїн"

Край підніжжя гори - Я , зупинка - ТИ, вершина гори „ Дружби " - МИ.

- А тепер погляньте на карту: з відси ми й почнемо свій підйом. Для цього прошу підійти командирів кожного ряду.

2 Практична робота.

-Діти ,чи хотіли б ви зустрітися з інопланетянином і стати його другом.? Таку унікальну можливість ви маєте саме сьогодні.( Роздаються всім учням невеличкі горішки й пропонується їм уявити, що ці горішки й є цим другом – інопланетянином, адже ми напевно не знаємо, який вони мають вигляд).

Пропонується дітям уважно розглянути свого нового друга і дати йому ім'я ,яке б йому підходило. Придумати другу біографію й розповісти, як він тут опинився.

Кілька дітей (за бажанням) розповідають, як вони назвали свого друга і чому саме так.

- Дякую. Нашим інопланетним друзям потрібно відпочити в звичних для них умовах. (Збираються горішки в кошик, перемішуються).

- А зараз перевіримо чи справжні ви друзі.

Роздаються горішки і пропонується дітям знайти свого, уже знайомого „ друга".

Після того, як всі знайдуть свої горішки, відбувається обговорення вправи за питаннями.

- Чи всі знайшли свого друга?

- Складно чи легко вам було його знайти?

.

Висновок

-Саме тому, що правила дружби не записані, людям буває дуже важко знайти справжнього друга. Яким він повинен бути ? Відповідь на це запитання ми спробуємо знайти, розглядаючи наступний пункт нашого уроку.

3.Розповідь вчителя.

-Серед людських почуттів одним із найсильніших і найважливіших вважається дружба. Потреба в ній існувала в усі часи і в усіх народів. Людині завжди було потрібне відчувати, що вона не самотня, що вона комусь потрібна, що хтось її розуміє, поділяє переживання, цінує її такою, яка вона є.

-Як виникає дружба між людьми ? Як вони стають друзями? Найчастіше зародженню дружніх стосунків передують товариські. Спільна діяльність допомагає людям побачити і зрозуміти того ,хто їм подобається і з ким вони мають спільне. Саме на підставі спільних інтересів, захоплень, взаєморозуміння й довіри виникає дружба.

4. Робота із словником термінів.

Перш за все, давайте з'ясуємо поняття, товаришування. У вас на партах словники . Знайдіть визначення даного поняття.

Товаришування

Між особистісні стосунки на Товариш -людина, яка спільно з ким-грунті приналежності до одного небудь виконує якусь справу, колективу. бере участь у якихось діях.

Відносини між людьми ,які волею

випадку впродовж певного часу

змушені діяти разом і спілкуватися.

- Як назвати таку людину ?

Як що між людьми є спільні інтереси ,заняття й захоплення; почуття щирості й довіри взаєморозуміння й обмін думками , товаришування переростає в дружбу.

- Знайдіть визначення у словнику слову " дружба".

Дружба

Міжособистісні стосунки на грунті Друг –людина зв'язана з ким-небудь

індивідуального вибору та особистої дружбою, довірою, відданістю,

симпатії. Відносини між людьми, спільними поглядами, на яку можна в

засновані на спільності інтересів цьому покластися.

і взаємних уподобань.

- Давайте прочитаємо хто ж такий друг.

- Діти ,а хто знає приказки про дружбу? ( Відповіді дітей)

- «В історії етики» є така версія, що праслов'янське слово „друг" в індоєвропейській мові мало первісне значення "міцний", "надійний", „вірний". А хіба друг не є таким ? У сучасній українській мові слово „ друг" містить оцінку взаємин людей, їхнє емоційне ставлення один до одного. Другом називають того, на кого можна покластися в будь-якій ситуації, кому довіряють. Тому сучасні словники та підручники з етики дружбу визначають як близькі стосунки між людьми, основу яких становлять взаємна довіра, прив'язаність, спільність інтересів.

5. Словесне малювання.

- Діти , давайте намалюємо справжнього друга , але не олівцями, а словами.

- Але спочатку давайте пригадаємо що таке чеснота?(Діти називають всі достоїнства свого справжнього друга .)

6. Бесіда.

-Проте, дуже багато людей на землі можуть відповідати цьому визначенню. Значить, усі вони будуть вашими справжніми друзями? Тобто всяка людина , що відповідає вашому описові, стане вашим другом, чи не так?

Ситуація ТОВАРИШ

(міркуючи, діти доходять висновку, що навряд чи всі ці люди стануть друзями. Хоча можливість така не виключена. Друг – це щось більше, це довіра одне одному, що може виявлятися в конкретних ситуаціях; це стан, коли можна поділитися таємницею і не боятися, що вона комусь стане відома, можливість „поплакатись", розповісти про себе те, чого навіть батькам не розповісиш ; із другом ти завжди щирий.)

- А як визначити той момент, коли починається дружба? Адже ми можемо цей момент пропустити або не помітити.

(Міркуючи , діти доходять висновку, що в цей момент відчуваєш до людей якийсь потяг; людина чимось привертає твою увагу, тобі відразу ж хочеться їй довіряти)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

Y.YI.Первинна перевірка засвоєння та первинне закріплення знань учнів.

1. Аналіз ситуації

- Ось діти і зупинка -ТИ . В дорозі важливо знати, що ти не один, і не забувати про інших.

- Давайте відпочинемо і проаналізуємо ситуацію. ( Читання розповіді п'ятикласника )

- Визначити помилки в стосунках, що допустили друзі. Хто винен, а хто правий?

- Чи правомірно назвати „рибалку" ненадійним другом? Чи траплялось щось

подібне з вами?

-А як ви розумієте значення слова „довіра"? (діти доходять висновку ,що довіра – це особливе ставлення, засноване на прояві віри в когось.)

- І в що ж ми віримо ? (ми віримо в те , що той, до кого ми маємо це почуття, щирий, чесний, порядний.)

- А як ви думаєте, чому в дитячій пісеньці співається про те що дружба починається з посмішки? (Діти доходять висновку ,що в посмішці людина передає своє добре ставлення, довіру.)

2.Самостійна робота.

- А чи всі ми вміємо дружити ? Що заважає нашій дружбі.? Записати в зошит головні причини, які не терпить дружба.( негативні якості ).

Дружба не терпить :

Брехні,

заздрощів,

повчань, верхньої критики,

приниження гідності,

розголошення таємниць,

зради,

жорстокості,

надокучливості.

- Як ви думаєте ,чи ми доросли до дружби ? (Міркуючи діти, доходять висновку що не всі ще мають ті якості, які дозволяли б назвати їх справжніми друзями.)

- А що необхідно зробити для того ,щоб ці якості з'явилися ( необхідно їх у собі виховувати ).

- Запишіть, будь ласка ,ті якості, які ви хотіли б у собі виховати.

(Діти читають записи ).

- Щось ми з вами втомилися в дорозі, може дальше не підемо .Розумний в гору не піде.

- Ой діти ,що це ми ? Вам мабуть це не сподобалось. Пробачте, кожна людина має право на помилки, у кожного є недоліки. Але від них можна звільнитись .Давайте тут у підніжжя гори, знищимо всі свої недоліки, хай їх не буде. Напишіть на листочках , від чого ви хотіли б звільнитись (діти пишуть на листочках).Давайте зберемо їх і якщо ви змогли визначити в собі ці недоліки, то це ознака того, що від них ви обов'язково звільнитеся.

- І це ми можемо зробити тільки разом. Ось ми і на вершині нашої гори.

Запам'ятайте !

- Цінність дружби – у відвертості, щирості взаємин між людьми. Якщо стосунки будуються на вигоді та користолюбстві, то така дружба не має майбутнього.

Погляньте на свої парти. На них лежать гілочки. Як ви гадаєте, для чого вони сьогодні нам потрібні ? А хто пам'ятає казку «Батьківський заповіт» ? Про що вона?

( В ній розповідається про батька, який перед смертю покликав своїх синів і дав їм по гілочці у руки і попросив їх зламати. Сини виконали батьківську волю і переломили ці гілочки. Тоді батько зібрав ті гілочки до купи, перев'язав їх і знову попросив теж саме, але сини не змогли переломити цей пучок. Тоді батько сказав:

«Ось так і у житті. Кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, в гурті, то ніякі вороги вас не здолають і всі негаразди ви легко подолаєте.»

Ось і ми з вами зберемо наші гілочки у пучечок і перев'яжемо їх стрічкою. Цей пучечок стане немов би символом єдності вашого класу, символом дружби.

YII. Інформація про домашнє завдання.

.

1.Опрацювати матеріал підручника.

2. Завдання високого рівня ( намалювати квітку дружби ).

.

YIII.Підведення підсумків уроку.

1. Відповідь на питання.

Запам'ятайте цей урок , ми піднімалися на вершину „Дружби", ми її підкорили і були ми разом.

- Що повчального було на уроці ?

- Чи знадобляться ці знання у вашому житті ?

2. Оцінювання, цінування.

3. Пісня

Завершуючи урок , давайте згадаємо рядки з відомої російської дитячої пісні : „ С голубого ручейка „

Перегляд файлу

1

 

Тема уроку.  Ти    - особливий.  5 клас  основи здоров’я.

 

                                Х І Д                У Р О К У

 

I. Організаційний етап.

 

  Усміхніться  всім   навколо:

             Небу, сонцю, квітам, людям,

              І тоді обов’язково

             День тобі веселим буде !

 

    -Діти, ви уважно слухали вірш. Скажіть, будь ласка, що ж необхідно зробити, щоб день був  веселим, радісним, щоб було бажання працювати, вчитися? (Необхідно посміхнутися)

   

 - Так,  коли бачиш усміхнене, сповнене радістю  обличчя, стає тепліше на душі, покращується настрій, Але самої посмішки замало. Не вистачає слів щирого вітання. Давайте пригадаємо вірш, яким ми з вами  вітаємося щоранку :

 

                      Доброго ранку! – травам росистим  !

                      Доброго  ранку! -  квітам барвистим!

                      Доброго ранку! -  сонечку ясному !

                      Людям усім і всьому прекрасному!

 - Який у вас настрій ?

              - Передайте виразом  обличчя . Я бачу,  що все гаразд і загальний наш настрій можна показати ось так:

 

 

 

 

 

        Усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами, гостями  я  бажаю, щоб такий настрій був у  нас до кінця уроку.

 

II. Контроль знань учнів. 

 

  Бесіда за запитаннями:

 

 1.    Група людей, що складається з  чоловіка, жінки, дітей та інших близьких  родичів, які  живуть   разом :

 а)  колектив ;    б) суспільство ;   в) сім’я .

 

 2    Що  таке традиції?

 

 3.   Контроль домашнього завдання.

 

 Родовід та улюблена страва   родини.   (розповіді дітей ).

 

 

 III. Мотивація навчальної діяльності.

       1.Звучить пісня про дружбу.

 

Як ви вже здогадались  тема нашого  уроку  „ З чого починається дружба „  Розпочнемо  тему рядками з вірша  англійського поета  В.Шекспіра.

 

Настоящий друг везде

Верен в счастье и беде;

Грусть твоя его тревожит,

Ты не спишь - он спать не может,

И во всем без дальних слов

Он помочь тебе готов.

 

 

      2.Вправа.  

 -   У кожного з нас, звичайно, свої  уявлення про те,  що таке справжній друг. Справді,  разом із природними потребами ( повітря, їжа, вода , житло ,..) в кожній людині існує ще одна життєва необхідність --- бажання мати друзів .Сьогодні на уроці ми поведемо мову про важливість  дружби і вміння дружити, з’ясуємо , які умови є необхідними для дружніх стосунків, за що ми цінуємо своїх друзів.

 

-   Діти, поміркуйте, чи потрібні нам ці знання ?

 

Недаремно в народі кажуть „Людина без друга - що їжа без солі”.  З другом завжди цікаво, бо є спільні інтереси, йому можна довірити свої переживання.

 

  IY. Вивчення нового матеріалу.

 

     Тому на уроці ми з вами  будемо намагатися зійти на вершину гори „Дружба” (карта )

 

1.  Розповідь вчителя з елементами бесіди.

 

-„Гори одиноких не люблять” - говорить гірська приказка. Ми з вами група, але  групи бувають різні. Чи  зможемо ми, як говорять альпіністи, бути в одній  упряжці?

 

  - А що це значить ? (бути разом при різних ситуаціях,  допомагати один одному )

  - Ну що ж,  давайте перевіримо.  У вас на столах є маршрут нашого підйому ( на листочках  написані займенники Я  ТИ   МИ ) .Між ними не вистачає якихось знаків, поставте, що на вашу думку повинно стояти.

 

                                   ( Я  ТИ  МИ ) 

                           ( Відкривається карта )

 

      -Які знаки ви поставили  ( Я +ТИ = МИ )   Чому саме так?

     - А чому займенник        Я”   знаходиться  біля підніжжя гори?

       В народі кажуть   ” Життєва вершина це досягнення мети, а один в полі не воїн”

 

Край підніжжя гори   - Я ,  зупинка -  ТИ,     вершина гори „  Дружби ” -    МИ.

 

 

 -  А тепер погляньте  на карту: з відси ми й почнемо свій підйом. Для цього прошу               підійти командирів кожного ряду.

 

2  Практична робота.

 

  • Діти ,чи  хотіли б ви зустрітися з  інопланетянином і стати його другом.? Таку унікальну можливість ви маєте саме сьогодні.( Роздаються всім учням невеличкі горішки й пропонується їм уявити, що ці горішки й є цим другом – інопланетянином, адже ми напевно не знаємо, який вони мають вигляд).

Пропонується дітям уважно розглянути свого нового друга і дати йому ім’я ,яке б йому підходило. Придумати другу біографію й розповісти, як він  тут опинився.    

 

Кілька дітей (за бажанням) розповідають, як вони назвали свого друга і чому саме так.

 

-  Дякую. Нашим інопланетним друзям потрібно відпочити  в звичних для них умовах.   (Збираються  горішки  в кошик,  перемішуються).

-   А зараз перевіримо чи справжні ви друзі.

 

Роздаються горішки і пропонується дітям знайти свого,  уже знайомого  „ друга”.

        Після того, як всі знайдуть свої горішки, відбувається обговорення вправи за питаннями.

         - Чи всі знайшли свого друга?

 - Складно чи легко вам було його знайти?

.

Висновок

 

       -Саме тому, що правила дружби не записані, людям буває дуже  важко знайти справжнього друга. Яким він  повинен бути ? Відповідь на це запитання ми спробуємо знайти, розглядаючи наступний пункт  нашого уроку.

 

3.Розповідь вчителя.

 

   -Серед людських почуттів одним із найсильніших і найважливіших вважається дружба. Потреба в ній існувала в усі часи і в усіх народів. Людині завжди було потрібне відчувати, що вона не самотня, що вона комусь потрібна, що хтось її розуміє, поділяє  переживання, цінує її такою, яка вона є.

 

  -Як виникає дружба  між людьми ? Як вони стають друзями? Найчастіше зародженню дружніх стосунків  передують товариські. Спільна діяльність допомагає людям  побачити і зрозуміти того ,хто їм подобається  і з ким вони мають спільне. Саме на підставі спільних інтересів, захоплень, взаєморозуміння й довіри   виникає дружба.

 

4. Робота із словником термінів.  

 

Перш за все, давайте з’ясуємо поняття, товаришування. У вас на партах словники . Знайдіть визначення даного поняття.

 

      Товаришування

 Між особистісні стосунки на                         Товариш -людина, яка спільно з ким-   грунті приналежності до одного                                  небудь виконує якусь справу,        колективу.                                                                      бере  участь у якихось діях.

Відносини між людьми ,які волею

 випадку впродовж певного часу

 змушені діяти разом і спілкуватися.

 

- Як назвати таку людину ?

 

Як що між людьми є спільні інтереси ,заняття й захоплення; почуття щирості й довіри взаєморозуміння й обмін думками , товаришування переростає в дружбу.

  - Знайдіть  визначення у словнику  слову ” дружба”.

 

    Дружба                                             

Міжособистісні  стосунки на  грунті Друг –людина зв’язана з ким-небудь

індивідуального вибору та особистої дружбою, довірою,  відданістю,

симпатії. Відносини між людьми, спільними поглядами, на яку можна  в

засновані на спільності інтересів цьому  покластися.

і взаємних уподобань.

 

                  - Давайте прочитаємо хто ж такий друг.

- Діти ,а хто знає приказки про дружбу? ( Відповіді дітей)

 

 - «В історії етики» є така версія, що праслов’янське слово „друг” в індоєвропейській мові мало первісне значення ”міцний”, ”надійний”, „вірний”. А хіба друг не є таким ? У сучасній українській мові слово „ друг” містить оцінку взаємин людей, їхнє  емоційне ставлення один до одного. Другом називають того, на кого можна покластися в будь-якій ситуації, кому довіряють. Тому  сучасні словники та підручники з етики дружбу визначають як близькі стосунки між людьми, основу яких  становлять взаємна довіра, прив’язаність, спільність інтересів.

 

5. Словесне малювання.

 

    - Діти , давайте  намалюємо справжнього друга , але не олівцями, а словами.

    - Але  спочатку давайте пригадаємо що таке чеснота?(Діти називають всі достоїнства свого справжнього друга .)

 

 6. Бесіда.

   -Проте, дуже багато людей на землі можуть відповідати цьому визначенню. Значить, усі вони  будуть вашими справжніми друзями? Тобто всяка людина , що відповідає вашому описові, стане вашим другом,  чи не так?

 

Ситуація  ТОВАРИШ 

 

(міркуючи, діти доходять висновку, що навряд чи всі ці люди стануть друзями. Хоча можливість така не виключена. Друг – це щось більше, це довіра одне одному, що може виявлятися в конкретних ситуаціях;  це стан, коли можна поділитися таємницею і не боятися, що вона комусь стане відома, можливість „поплакатись”, розповісти про себе те, чого навіть батькам не розповісиш ; із другом ти завжди щирий.)

 - А як визначити той момент, коли починається дружба? Адже ми  можемо цей момент пропустити  або не помітити.

       (Міркуючи , діти доходять висновку, що в цей момент відчуваєш до людей якийсь потяг; людина чимось привертає твою увагу, тобі відразу ж хочеться їй довіряти)

 

 ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

 

Y.YI.Первинна  перевірка засвоєння та первинне закріплення знань учнів.

 

1. Аналіз ситуації

-  Ось діти і   зупинка -ТИ . В дорозі важливо знати, що ти не один, і не  забувати про інших.

   - Давайте  відпочинемо  і проаналізуємо ситуацію. ( Читання розповіді п’ятикласника )

 -  Визначити помилки в стосунках, що допустили  друзі. Хто винен, а хто правий?

 - Чи правомірно назвати  „рибалку” ненадійним другом? Чи траплялось щось

подібне з  вами?

  -А як ви розумієте значення слова „довіра”? (діти доходять висновку ,що довіра – це особливе ставлення, засноване на прояві віри в когось.)

  - І в що ж ми віримо ? (ми віримо в те , що той, до кого ми маємо це почуття, щирий,  чесний, порядний.)                    

-  А як ви думаєте, чому в дитячій пісеньці співається про те що дружба починається з посмішки? (Діти доходять висновку ,що в посмішці людина передає своє добре ставлення, довіру.)

 

2.Самостійна робота.

 

 - А чи всі ми вміємо дружити ? Що заважає нашій дружбі.? Записати в зошит головні причини, які не терпить дружба.( негативні якості ).

 

 

         Дружба не терпить :

 

       Брехні,

                                            заздрощів,

                                            повчань, верхньої критики,

                                            приниження гідності,

                                            розголошення таємниць,

                                            зради,

                                            жорстокості,

                                            надокучливості. 

 

  - Як ви думаєте ,чи ми доросли до дружби ?  (Міркуючи діти, доходять висновку що не всі ще мають ті якості,  які дозволяли б  назвати їх справжніми друзями.)

   - А що необхідно зробити для того ,щоб ці якості з’явилися  ( необхідно їх у собі виховувати ).

    - Запишіть, будь ласка ,ті якості, які  ви хотіли б у собі виховати.

 (Діти читають записи ).

 

- Щось ми з вами втомилися в дорозі,  може дальше не підемо .Розумний в гору не піде.

- Ой діти ,що це  ми ? Вам мабуть це не сподобалось.  Пробачте, кожна людина має право на помилки, у кожного є недоліки. Але від них можна  звільнитись .Давайте тут у підніжжя гори, знищимо  всі свої   недоліки, хай їх не буде. Напишіть на листочках , від чого ви хотіли б звільнитись  (діти пишуть на листочках).Давайте зберемо їх і якщо ви змогли визначити в собі ці недоліки, то це ознака того, що від них ви обов’язково звільнитеся.

 

- І це ми можемо зробити тільки разом. Ось ми і на вершині нашої гори.

   Запам’ятайте !

   -     Цінність дружби – у  відвертості, щирості  взаємин між людьми. Якщо стосунки будуються на вигоді та  користолюбстві, то така дружба не має  майбутнього.

 

 Погляньте на свої парти. На них  лежать гілочки. Як ви гадаєте,  для чого вони сьогодні нам потрібні ? А хто пам’ятає  казку «Батьківський заповіт» ? Про що вона?

(  В ній розповідається  про батька, який перед смертю покликав своїх синів і дав їм по гілочці у руки і попросив їх зламати. Сини виконали батьківську волю і переломили  ці гілочки. Тоді  батько зібрав  ті гілочки до купи, перев’язав їх і знову попросив теж саме, але сини не змогли переломити цей пучок. Тоді  батько сказав:

«Ось  так і у житті. Кожного з вас  окремо легко  скривдити, образити, а якщо ви будете разом, в гурті, то ніякі вороги вас не здолають і всі  негаразди ви  легко подолаєте.»

  Ось і ми з вами зберемо наші гілочки  у пучечок і перев’яжемо  їх стрічкою. Цей пучечок   стане  немов  би  символом єдності вашого класу, символом дружби.

 

YII. Інформація про домашнє  завдання.

.

1.Опрацювати матеріал підручника.

 

2. Завдання високого рівня ( намалювати квітку  дружби ). 

.

YIII.Підведення підсумків уроку.

 

1. Відповідь на питання.

    Запам’ятайте цей урок , ми піднімалися на вершину „Дружби”, ми її підкорили і були ми разом.

 - Що повчального було на уроці ?

 - Чи знадобляться ці знання у вашому житті ?

 

2. Оцінювання, цінування.

 

3. Пісня

 

Завершуючи урок , давайте згадаємо рядки з відомої російської дитячої пісні : „ С голубого  ручейка „

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 травня 2018
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку