Урок для учнів 1-го класу НУШ на тему "Знайомство з модою"

Про матеріал

Вступний інтегрований урок курсу "Я досліджую світ" для учнів 1-го класу НУШ. Тема тижня "Мода". Урок починається із ранкової зустрічі. Містить елементи уроків читання, математики, музичного мистецтва, основ здоров*я.

Перегляд файлу

Тема тижня. Мода.

 

Тема 1 дня.

Знайомство з модою.

Тема 2 дня.

Хто створює модний одяг?

Тема 3 дня.

Чи варто гнатися за модою? / Твій стиль.

Тема 4 дня.

Чому здоровим бути модно?

Тема 5 дня.

Обирай модні тенденції розумно.

 

Тема дня. Знайомство з модою.

 

Ключові компетентності: взаємодія із іншими особами усно, висловлення власної думки; сприйняття, аналіз та критична оцінка інформації у друкованому/медіатексті; досліджує і спостерігає значення слів;

розробляє плани дій для розвязування ситуацій, критично оцінює дані;

втілює творчий задум у готовий виріб; дбає про особисте здоровя і безпеку; встановлює звя зки між подіями, діяльністю людей та її результатами у часі, працює з різними джерелами соціальної інформації;

пізнає себе через художньо-творчу діяльність та мистецтво.

 

Матеріали та обладнання: роздруківка із текстом про моду, 2 відеозаписи, музика для показу мод, розмальовки із цифр та геометричних фігур (16 штук), олівці фломастери, плакати для нотування думок під час роботи у групах (5 штук).

 

Зміст уроку

 

Ранкова зустріч на килимку

 

Тихо лунає музика із модних показів доки діти збираються у класі.

  1. Привітання. Обмін інформацією (2-3 хв)

Музика стихає вчитель із учнями сідають у коло на килимку.

Вчитель: Доброго дня, діти! Сподіваюся ви добре відпочили на вихідних і готові старанно працювати на цьому тижні. А ну ж бо покажіть Пов’язане зображення, якщо у вас гарний настрій і ви готові до роботи. А у кого настрій «не дуже» похитайте долоньками перед собою вліво-вправо. А в кого поганий настрій покажіть Пов’язане зображення. (Якщо в класі є такі дітки, вчитель може запитати чому).

 

Думаю ви всі помітили, що зранку у нас лунала музика. Якою вона була? Який настрій передавала? Яка в неї швидкість? (Прискорена, енергійна, позитивна, швидка, цікава).

 

  1. Повідомлення теми тижня, дня, нового матеріалу (12-13 хв)

Як ви вважаєте на яких заходах люди можуть вмикати таку музику? (На дискотеці, вдома, під час бігу, у спортзалі)

А ще на модних показах. Зараз я сказала слово «мода» і про нього ми говоритимемо на цьому тижні, адже тема тижня «Мода», а темою сьогоднішнього дня є «Знайомство з модою». А тому я запрошую у крісло автора (ім͗ я дитини), яка розповість/прочитає (в залежності від рівня читацьких компетентностей учнів) нам про поняття мода із Вікіпедії (із комп͗ ютера або роздруківку).

 

Варіант для учня:

Мо́да у перекладі з французької та латинської означає міра, образ, спосіб, правило, розпорядження. Мода — це нетривале панування певного смаку в певній сфері життя чи культури.

Вона характеризує короткочасні й поверхневі зовнішні зміни  побутових предметів(часто одягу) та мистецьких творів.

Вживання словосполучення «вдягатися за модою» походить з сімнадцятого століття, коли французька мода при дворі стала зразком для всіх європейських країн.

 

/Варіант для вчителя:

Мо́да (фр. mode, від лат. modus — міра, образ, спосіб, правило, розпорядження) — нетривале панування певного смаку в певній сфері життя чи культури.

На відміну від поняття стилю (стиль (від лат. stylus — паличка для письма) — сукупність характерних рис літератури або мистецтва тієї чи іншої епохи або науки), мода характеризує короткочасні й поверхневі зміни зовнішніх форм побутових предметів та мистецьких творів.

 У вужчому сенсі модою називають зміну форм і зразків одягу, що відбувається протягом порівняно коротких проміжків часу.

Вживання словосполучення (вдягатися за модою) походить з XVII століття, коли французька придворна мода стала зразком для всіх європейських країн./

 

Вчитель: Ви прослухали інформацію, скажіть мені, будь ласка, як перекладається слово «мода»?

(Слово «мода» прикріплюється на дошку слів)

Що нового ви дізналися про це поняття? Що було не зрозуміло? Де ми можемо побачити модний одяг? (В магазині, в журналах, на показі).

 

А зараз пропоную вам переглянути новини із світу моди: відео із дитячого показу у Києві.

Перегляд відео.

Вчитель: Зараз ви спостерігали як діти у модних трендах 2018 року рухалися по подіуму. Що із сказаного мною вам не зрозуміло?

(Слова «тренд» і «подіум» обговорюються і прикріплюються на дошку слів)

Ви уважно спостерігали за відео. Скажіть, як діти рухаються на сцені(по-черзі, впевнено, розкуто, із прямою спиною)? Щоб рухатися із гарною поставою, пропоную вам на голівку покласти ароматичні мішечки, стати парами і пройтися вздовж класу як на подіумі під модну музику.

 

Динамічна пауза «Модний показ»

 

Діти сідають за парти (парти стоять групками по 6).

 

4) Закріплення знань (до 18 хв).

 

Вчитель: Які почуття у вас виникали підчас крокування? Чи стали ви впевненішими у собі?

До речі,  а чи помітили ви, яка музика лунала під час нашого показу? Чи можемо ми назвати модною цю музику? Які ще відомі музичні тренди ви знаєте?

Зараз ви мали змогу відчути себе моделями. Тепер пропоную вам обговорити у групах, що потрібно вміти, щоб стати моделлю. Для нотування ваших думок кожна група отримує плакат (думки можна замальовувати або записувати окремими ключовими словами). У вас 2 хвилини.

 

Прогнозовані відповіді учнів:

  • бути веселим і гарним,
  • володіти акторським мистецтвом,
  • володіти мімікою,
  • гарно рухатися,
  • слухатися режисера,
  • гарно вдягатися,
  • не боятися камери,
  • мати уяву,
  • бути розумним,
  • вміти рухатися,
  • мати гарну зовнішність,
  • бути старанним і наполегливим,
  • мати багато грошей на одяг і подорож,
  • бути охайними, ввічливими,
  • вміти спілкуватися,
  • слідкувати за одягом.

 

Виступи груп (по 1 хв на групу).

 

Вчитель: Щоб перевірити ваші думки, пропоную вам іще одне маленьке відео про курси моделей.

Що ще із почутого ви могли б додати до того, що вже називали?

Чому можуть навчитися хлопчики у модельному бізнесі? А дівчатка?

Чи усі стають моделями?

Незалежно від того станете ви моделями чи ні, у вашому житті у вас буде змога слідкувати за модою в одязі й у мистецтві. Незалежно від того, де ви працюватимете, час від часу ви зустрічатимете поняття «мода» і «стиль». Про останнє ми поговоримо завтра. Також на цьому тижні ми трошки познайомимося із історією виникнення моди, правилами підбору кольорів в одязі, про те, як мода може принести користь природозбереженню, і навіть самі спробуємо розробити моделі одягу із паперу, сміттєвих пакетів і пластмасових пляшок. Це і буде вашим проектом. Тому ідеї можете починати придумувати вже зараз.

 

А щоб вас надихнути, виконаємо творчу  роботу в парах (до 7 хв).

 

Завдання таке: ви отримаєте розмальовки двох моделей. На них потрібно фломастерами будь-якого кольору виділити приховані цифри та геометричні фігури. А потім розфарбувати олівцями малюнки.

/*Інший варіант завдання: створити власну ляльку із геометричних фігур чи цифр і зобразити її на папері/

Із них ми створимо виставку ваших робіт на перерві.

 

5) Підсумок уроку (2 хв)

Вчитель: А тепер підсумуємо, що ми сьогодні дізналися.

Гра «Продовжіть речення»:

  1. Короткочасні й поверхневі зовнішні зміни  побутових предметів та мистецьких творів називають (модою).
  2. Сцена для показу мод – це (подіум).
  3. Новинка в області моди називається (трендом).

 

Сьогодні ви були молодці і старанно попрацювали. Поаплодуймо один одному. Дякую усім за роботу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Жажкова Тетяна Петрівна
    Колего,ви молодець. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Супрун Мирослава Дмитрівна
    Дякую!!!!!!!цікаво і змістовно!!!!!!творіть дальше!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 липня 2018
Переглядів
9292
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку