Урок " Основна властивість дробу"

Про матеріал

Розробка уроку з математики 6 клас
Підручник: О.С. Істер Математика: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза, 2014 р.

Перегляд файлу

Клас 6

Математика

Вчитель:  Стеблина  Катерина  Олександрівна

Дата

Урок  12

 

 

 

 

 Мета:

  •       навчальна: систематизувати й узагальнити відомості про звичайні дріб,ознайомити з основною властивістю дробу та її застосування
  •       розвивальна: розвивати уважність, логіку мислення
  •       виховна:виховувати наполегливість , уважність, акуратність

 

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

 

  1. Організаційний Етап

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

  1. Аналіз контрольної роботи

 

  1. Формулювання мети і завдань уроку

Створити проблемну ситауцію

Задача. Учні шостого класу отримали на канікули завдання розв’язати 12 задач. Наступного дня подруги Олена, Марина і Ка­терина обговорювали виконання завдання. Олена сказала: «Я ви­конала всього завдання». Марина похвалилася: «Я розв’язала найбільшу кількість зад ач, тому що я виконала усього завдання».

Катерина заперечила: «Найбільшу кількість задач розв’язала я, тому що я виконала усього завдання». Хто з дівчаток має рацію?

Вислухавши думки учнів, учитель повідомляє, що відповідь на це запитання ми знайдемо після того, як вивчимо основну власти­вість дробу.

Після цього вчитель оголошує тему і мету уроку.

  1. Актуалізація опорних знань

1) Опитування:

  •      Які числа, крім натуральних, ви знаєте? (Відповідь: 0 і дробові).
  •      Як записати дробове число? (Відповідь: у вигляді звичайного або десяткового дробу).
  •      Прочитайте дроби:, назвіть їх чисельники і знаменники. Які з цих дробів

правильні; неправильні?

  •      Четверта частина метра становить ...
  •      Тридцята частина години становить ...
  •      Третя частина хвилини становить ...
  •      Назвіть дроби, які відповідають заштрихованій частині круга:
  •                   C:\Users\A4F7~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image1.jpeg

  •       2) Додаткові вправи.
  •       а) Яке число треба записати у «віконечко», щоб рівність була правильною?
  • C:\Users\A4F7~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image2.jpeg
  •                   б) Чи можна натуральне число записати у вигляді звичайного дробу? Наведіть приклад.

  1. Пояснення нового матеріалу

C:\Users\Стеблина\Documents\media\image1.jpegУчитель пояснює основну властивість дробу:

Поділимо круг на чотири рівні частини, три з яких зафарбуємо, а потім кожну чверть круга поділимо ще на п’ять рівних час тин (див. Рисунок)
Тоді все коло буде поділене на 4*5 = 20 частин, з яких зафарбо­ваними виявляться 3*5 = 15 частин.
Тому

 

 

  1. Закріплення нового матеріалу

Розв’язати № 137, 138, 141, 143, запропонувати № 139, 146 для самостійного розв’я­зання з повідомленням відповідей з місць.

Додатково: № 145, 148(1, 2).

  1. Підсумок уроку

Фронтальне опитування:

  • Як записати число 5 у вигляді дробу зі знаменником: а) 1;     б) 2;    в) 3.
  • Сформулюйте основну властивість дробу.

 

  • Знайдіть число, яке треба записати  у знаменник або чисельник, щоб рівність була правильною:  . 
  • Яке число має бути записане у чисельнику:   а)   б) ? 
  • Рівність    є  правильною,  якщо х = . 

 

  1. Домашнє завдання
  1. Прочитати § 8, дати відповіді на перші два запитання до § 8.
  2. Розв’язати № 140, 142, 144, 147. Додатково: № 149

 

docx
Додано
24 липня 2018
Переглядів
6195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку