Розробка уроку з математики 6 клас
Підручник: О.С. Істер Математика: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза, 2014 р.
Клас 6 |
Математика |
Вчитель: Стеблина Катерина Олександрівна |
Дата |
Урок № 12 |
Мета:
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
Створити проблемну ситауцію
Задача. Учні шостого класу отримали на канікули завдання розв’язати 12 задач. Наступного дня подруги Олена, Марина і Катерина обговорювали виконання завдання. Олена сказала: «Я виконала всього завдання». Марина похвалилася: «Я розв’язала найбільшу кількість зад ач, тому що я виконала усього завдання».
Катерина заперечила: «Найбільшу кількість задач розв’язала я, тому що я виконала усього завдання». Хто з дівчаток має рацію?
Вислухавши думки учнів, учитель повідомляє, що відповідь на це запитання ми знайдемо після того, як вивчимо основну властивість дробу.
Після цього вчитель оголошує тему і мету уроку.
1) Опитування:
правильні; неправильні?
Учитель пояснює основну властивість дробу:
Поділимо круг на чотири рівні частини, три з яких зафарбуємо, а потім кожну чверть круга поділимо ще на п’ять рівних час тин (див. Рисунок)
Тоді все коло буде поділене на 4*5 = 20 частин, з яких зафарбованими виявляться 3*5 = 15 частин.
Тому
Розв’язати № 137, 138, 141, 143, запропонувати № 139, 146 для самостійного розв’язання з повідомленням відповідей з місць.
Додатково: № 145, 148(1, 2).
Фронтальне опитування: