Урок " Раціональні числа. Вирази та їх спрощення."

Про матеріал

«Розум полягає не тільки в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання», так говорив видатний філософ і вчений Стародавньої Греції Аристотель. Урок дає змогу швидко перевірити розуміння учнями теми, виявити прогалини у вивченій темі.

Перегляд файлу

Урок №

Раціональні числа. Вирази та їх спрощення.

Мета: Удосконалити вміння розкривати дужки і зводити подібні доданки; узагальнити вміння застосовувати закони множення до перетворення виразів; формувати вміння узагальнювати та робити висновки; виховувати працелюбність, свідоме ставлення до навчання.

Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.

«Знання - це найцінніша ноша», але «Розум полягає не тільки в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання», так говорив видатний філософ і вчений Стародавньої Греції  Аристотель

 

Вже два місяці ми вивчаємо раціональні числа. Пригадаємо пройдений матеріал.

1) Порівняйте вирази з 0;

-35.9+17,6  ;   

-35,9+37,6  ; 

35,6-17,6 ; 

35,6-37,6  ;

17,6-35,6   ;

-35,6×37,6  ;

-35,6×(-37,6)   ;

-7×3×(-8)×(-5)×4 ;  

-7×(-3)×(-8)×(-5)×4  . 

2) При якому значення а буде правильною рівність

5×а=-5;   а×7= 7;  3×а=0 ?

Отже ,якщо помножимо вираз на 1 то знак виразу не зміниться, а якщо на -1 то зміниться на протилежний.

3)Обрахуйте зручним способом:

0,25×(-23,8)×40= -238

-5×(-23,8)×0,02=2,38

-14,2×102,7+2,7×14,2=14.2(-102,7+2,7)=

=14,2*(-100)=-1420

53,6×6,45-(-3,55)×53,6= 53,6(6,45-(-3,55))=536

Якими властивостями множення скористалися?

4)Чи можна визначити знак добутку , якщо відомо , що з-поміж його множників

  1. 13 від’ємних , а решта додатні;    так  -
  2. 40 від’ємних , а решта додатні;    так +
  3. 20 додатних, а решта від’ємні;  ні
  4. жодного додатного.           ні

 

5)Розв’яжіть рівняння:

x(x-3.5)=0;                                                      (5,8+у)у=0.

             0;3,5                                                            5,8  ;     0;

 

6)Температура повітря щогодини знижується на 20С. Зараз  50С. Якою буде температура повітря за 4 год? Була 3 год тому?

5-8= -30С

5+6=110С

7)1 ряд ст.51 № 195; №197

   2 ряд ст.76 № 195; №197

   3ряд ст.100 № 195; №197(збірник Мерзляка)

 

8)При якому значенні змінної правильна рівність

-7×(-3)×в=-105;

9×(-4)×в= -108;

-в×(-7)×(-2)=-70;

-в×(-6)×3=-54 ?

Додаткове завданя:

Запишіть у клітинках квадрата 3 на 3 числа

 -1; 2; -3; -4; 5; -6;-7; 8;-9

так, щоб у всіх рядках, стовпцях та діагоналях їхні добутки були: а) додатними,

                                                       б) від’ємними.

 

 

docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку