Урок «Особливості природи материків Землі. Австралія»

Про матеріал

Мета. Закріпити та узагальнити знання учнів про особливості географічного положення та природи Австралії

Розвивати спостережливість, уважність.

Виховувати пізнавальну активність.

Перегляд файлу

4 клас, природознавство, урок № 35

Тема. «Особливості природи материків Землі.  Австралія»

Мета. Закріпити та узагальнити знання  учнів про особливості географічного положення та природи Австралії

Розвивати спостережливість, уважність.

Виховувати пізнавальну активність.

Обладнання. Календар погоди; фізична карта світу; таблиця; робочі зошити; картки для самостійної роботи

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Перевірка наявності необхідного для уроку (підручник, зошит, ручка, олівець)

ІІ.РОБОТА З КАЛЕНДАРЕМ ПОГОДИ

Робочий зошит, с.   60 . (Запис погоди за день).

ІІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

  1.               Вступна бесіда:
  • Про який материк ми вивчали на минулому уроці?
  • Яким було домашнє завдання?
  1.               Самостійна робота на картках (повторення вивченого)
  1. Дайте короткі відповіді на запитання:
  •                   Який материк екватор перетинає посередині? ________________
  •                   На якому материку розташована Канада? _______________________
  •                   Який материк  найвологіший? _________________________________
  •                   Який материк найсухіший? __________________________

2)Поєднайте:

Африка

Ріка  Муррей

Озеро Верхнє

Північна Америка

Річка Ніл

Озеро Ейр

Південна Америка

Ріка Амазонка

Озеро Тітікака

Австралія

Ріка Міссісіпі

Озеро Вікторія

3)Відгадай материк за описом:

  •                 На цьому материку знаходиться найбільша у світі пустеля Сахара, гора Кіліманжаро. У саванах ростуть баобаби. Живуть зебри та жирафи. ________
  •                 На заході цього материка розташовані гори Кордільєри, на сході – Ніагарський водоспад. Звідси виходець короладський жук.________________
  •                 Тут розташовано чотири пустелі, найбільше місто материка – Сідней, живуть кенгуру та коала, тут все навпаки  ___________________
  •                 Тут ліси багатоярусні, на гілках ростуть орхідеї, найбільша держава – Бразилія, материк «най-най» ________________________________
  1.               Перевірка домашнього завдання.

Вправа «Запитаю відповім», відповіді на запитання з використанням карти:

  • Яку іншу назву має Австралія? («Південна земля»)
  • Якими океанами омивається?
  • Що вам відомо про рельєф материка?
  • Яке озеро материка найбільше?
  • Що цікавого про річки материка вам відомо?
  • Як можна назвати тваринний та рослинний світ материка? Чому? (особливий)

ІУ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

- Сьогодні на уроці ми продовжимо  працювати над вивченням природи  материка - Австралії

У. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота у зошитах з друкованою основою.

2. Вправа «Третій «зайвий»

  • Єхидна, лев, кенгуру
  • Евкаліпт, пляшкове дерево, орхідея
  • Пума, коала, качкодзьоб

3.Робота над загадками.

  • Стриб скоріш в мішок до мами,

Як скінчила жваву гру.

У мішку несе додому

Мама доню  (кенгуру)

  • Він на дереві сидить.

 Їсть евкаліпт, багато спить. (коала)

  • Довгі свої голки

Виставляє напоказ.

Це не їжак, а .. (дикобраз)

4.Вікторина «Я знаю»

  • Найменший материк?
  • Чому його називають «південна земля»?
  • Найпоширеніше дерево. (евкаліпт)
  • Найбільше озеро
  • Чим зайнята найбільша частина материка?
  • Чи є в Австралії вулкани? (ні)
  • Найбільша річка материка
  •  Води яких океанів омивають материк?

УІІ.ПІДСУМОК УРОКУ

В п’яти реченнях сформулюйте матеріал, засвоєний на уроці

 УІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Користуючись матеріалом с.115 – 116 підручника підготувати розповідь про Австралію.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
2663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку