2 клас. Математика. Тема. Розв’язування вправ та задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач (№№ 610-615).

Про матеріал
Мета: формувати в учнів навички табличного множення числа 4; вправляти у розв’язуванні задач, складанні простих і складених задач за малюнком; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність.
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема Розв’язування вправ та задач на засвоєння таблиці множен­ня числа 4. Складання задач (№№ 610-615).

Мета: формувати в учнів навички табличного множення числа 4; вправляти у розв’язуванні задач, складанні простих і складених задач за малюнком; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка).

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання ( с. 93-94) завдання 608,609.                      Метод «Ланцюжковий контроль»

Завдання 608 (с.93)                                                                           Взаємоперевірка                    32,9,40,28,48,0

— Прочитайте вирази, у яких остання дія додавання; віднімання.

Завдання 609 (с.94)

  1. На скільки кг кормів менше треба на день корові в теплому корівнику, ніж у холодному ?  40-36 = 4 (кг)
  2. На скільки кілограмів кормів менше потрібно на тиждень корові в теплому корівнику, ніж у холодному?                    4х7= 28 (кг)                                                                     Відповідь : на 28 кг менше

2.Математична розминка

1) Гра «Таблиця множення». Учні по черзі називають числа, які зустрічаються в таблиці множення числа 4. Учень, який припустився помилки, виходить з гри.

2).Віршовані задачі.


8 ваз у Катерини.

В кожній вазі — апельсини.

По 4 в кожній вазі.

Скільки апельсинів разом? (32)

 

Клав Тарас на тарілки

По 4 пиріжки. 5 тарілок  у Тараса.

Пиріжки рахуймо разом! (20)


*******************************************************************************************

  1. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

 — Спишіть ряди чисел. Яке число «зайве» і чому? Підкресліть його. 5; 10; 11; 15; 20; 40; 30; 19; 20; 70.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 4.

IV. СПРИЙМАННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

  1. Робота за підручником (с. 94–95)

Завдання 610 (с. 94) Усне виконання завдання Учні ланцюжком читають таблицю множення числа 4.

Завдання 611 (с.94)                   Самостійна робота.                          Взаємоперевірка  4,9,36,27,13,32,24,8,5,28

Завдання 612 (с.94) (Учні коментують, як виконали обчислення за даними малюнка, відповідаючи на запитання)

 1) Яка маса 5 таких гусок?  4х5 = 20 (кг)

2) Яка загальна маса 3 таких півнів, качки і кроля? 3х3+2+1 =12 (кг)

3) На скільки кілограмів маса вівці більша від маси двох таких поросят? 48- (16+16) = 16 (кг)

Завдання 613 Учні за даними малюнка до попереднього завдання складають задачі на  дві дії.

Фізкультхвилинка

V.УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ  

1.Розв’язування задачі з коментуванням                                                                        Запис  завдань на картках

Було 17 м тканини. Майстер зшив з них 7 дитячих костюмів, витрачаючи на кожен по 2 м. Скільки метрів тканини залишилося?

2. Розв’язування задач

1) У дворі — 6 курей і 2 кози. Скільки ніг в усіх цих тварин?

2) Маса одного кроля 4 кг. Яка маса п’яти таких кролів?

3) Скільки ніг у 4 поросят і одного індика?

3. Обчислення значень виразів        

4 · 5 – 20       4 · 9 + 4           17 + 4 · 8            51 – 4 · 6

4 · 7 + 65       4 · 3 + 8           (12 – 8) · 4          12 : 2 + 6   

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 95, завдання 614; 615. Повторити  таблицю множення на 2,3,4  і таблицю ділення на 2та 3

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. GRIN LYDMILA
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1167
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку