Закріпити поняття означення арифметичного квадратного кореня. Сприяти удосконаленню вмінь розв'язувати вправи на перетворення виразів з коренями, використовуючи основні властивості арифметичного квадратного кореня. Розвивати логічне мислення. Вчити культурі математичних записів.
8 клас алгебра
ТЕМА: Перетворення виразів з коренями
МЕТА: Закріпити поняття означення арифметичного квадратного кореня. Сприяти удосконаленню вмінь розв’язувати вправи на перетворення виразів з коренями, використовуючи основні властивості арифметичного квадратного кореня. Розвивати логічне мислення. Вчити культурі математичних записів.
Тип уроку: урок формування і вдосконалення навичок та вмінь
Обладнання: дошка, крейда, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Перевірка наявності та правильності виконаного домашнього завдання.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація.
Обчислити: є два способи обчислення
Другий спосіб дає більш точний результат ніж перший. Важливо вміти виконувати перетворення з коренями.
ІV. Актуалізація опорних знань.
Обчислити усно:
а) б) в) г) д)
2. Обчислити ; ()()
3. Винести множник із під знака кореня:
а) б) в) , при г) д)
4. Внести множник під знак кореня:
а) б) , при
V. Розв’язування вправ.
Знак арифметичного квадратного кореня ввів у 1637 році Рене Декарт. Раніше користувалися іншою назвою, яку ми можемо зустріти і зараз. Щоб розгадати це слово виконайте вправи .
д |
а |
к |
л |
а |
р |
и |
|
4ac |
|
|
|
a |
|
VІ. Розв’язування вправ підвищеного рівня складності.
Обчислити:
Або
V. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
За збірником екзаменаційних завдань з алгебри в 9 класі, Донецьк, 1995 р. виконати: №№208,209,223,224(б).