Конспект показового уроку математики у 4 класі вчителя початкових класів Конотопського ліцею №5
Тема. Перевір себе. Повторення вивченого матеріалу за темою «Швидкість тіла у рівномірному прямолінійному русі»
Мета. Узагальнити та систематизувати знання з вивченої теми; розвивати логічне мислення, кмітливість, культуру математичного мислення, пам'ять; виховувати вміння і навички міркування, самостійність, інтерес до предмета, впевненість у собі, колективізм.
Тип уроку. Узагальнення та систематизації знань
Обладнання. Мультимедійна презентація, картки, підручник «Математика, 4 клас» (автори А. Заїка, С. Тарнавська), світлини рідного міста.
Хід уроку
Створення позитивного психологічного клімату класу (метод “Долоньки”)
- Запишіть дату 14.03.2023.
- Зберіть пазли відповідно до порядку цифр сьогоднішньої дати.
Ключ до завдання
1 |
4 |
0 |
3 |
2 |
0 |
2 |
3 |
К |
О |
Н |
О |
Т |
О |
П |
|
- Яке слово зашифроване у записі дати?
- Складіть речення зі словом Конотоп.
- Які геометричні фігури отримали? Охарактеризуйте їх.
2943 : 9 * 5 = … (1635)
3424 : 8 * 5 =… (2140)
(Відповідь: швидкість автобуса 64 км/год)
Робота учнів біля дошки.
Задача №1. Довжина трамвайних ліній нашого міста 28 км. Трамвай їх може подолати за 2 год. Яка швидкість трамвая? (14 км/год)
Задача №2. Знайдіть довжину річки Єзуч, якщо човен пропливає річку за 4 год зі швидкістю 12 км/год. (48 км)
Задача №3. Найдовша вулиця нашого міста – Успенсько-Троїцька. Її довжина 3400 м. За скільки хвилин велосипедист, рухаючись зі швидкість 200 м/хв подолає цю відстань? (17 хв)
Із Конотопа до Києва, рухаючись прямолінійно, вирушив автобус зі швидкістю 60 км/год. Одночасно йому назустріч з Києва виїхав автомобіль зі швидкістю 70 км/год. Вони зустрілись через 2 години.
Знайдіть відстань між містами. (260 км)
Виконання № 337 або № 341
.
Розкажи про свою роботу на уроці за схемою.