Кобеляцький навчально-реабілітаційний центр Полтавської обласної ради
Підсумково-узагальнюючий урок по темі: « Пиляння деревини»
Підготував: учитель
трудового навчання Варченко О.Б.
Тема: підсумково-узагальнюючий урок по темі : «Пиляння деревини». Виготовлення столярного кутника.
Мета: перевірити і закріпити знання учнів з теми « Пиляння деревини» ( види і призначення пилок,їх будова,правила безпеки праці при пилянні); закріпити вміння учнів виготовляти вироби,виконуючи столярні операції та використовуючи різні столярні інструменти; розвивати в учнів пам’ять,уважність,спостережливість,технічну грамотність; виховувати акуратність та обережність в роботі,любов до праці,вміння доводити до кінця розпочату справу; корегувати координацію рухів учнів.
Інструменти та обладнання: ноутбук з презентацією « Ручні та електрифіковані пилки», дерев’яні заготовки, ножівки з дрібними зубами, долото, киянки, свердлильний верстат, свердло 5 мм, наждачний папір.
Тип уроку: комбінований
Час: 1 год.
Структура уроку.
ХІД УРОКУ
Кожен учень отримує дерев’яний брусок з наживленим в нього цвяхом. Учні повинні одним ударом молотка забити цвях в брусок.
Форма: індивідуальна
Метод: гра
Форма: фронтальна
Методи: бесіда,розповідь,пояснення
Сьогодні на уроці ми повторимо та закріпимо в пам’яті знання про види, призначення та будову пилок для пиляння деревини. В практичній частині уроку ви будете виготовляти корисний виріб – столярний кутник.
Форма: фронтальна
Методи: пояснення,розповідь
А)
Б)
Перегляд презентації « Ручні та електрифіковані пилки»
Форма: індивідуальна,фронтальна
Методи: бесіда,пояснення,демонстрація
Форма: індивідуальна,фронтальна
Методи: пояснення,бесіда,демонстрація
Учні виготовляють столярний кутник,орієнтуючись за кресленням виробу. Учитель здійснює контроль за роботою учнів,при необхідності виправляючи помилки.
Форма: індивідуальна
Методи: пояснення,демонстрація
Під пісню В. Висоцького «Зарядка» учні виконують вправи ранкової зарядки
Як називається виріб,який ми виготовляли на уроці?
Які столярні операції виконували на уроці?
Які інструменти ми використовували під час виготовлення виробу?
Форма: індивідуальна
Методи: пояснення,бесіда,демонстрація