Тема: Виготовлення совка для сипучих речовин.
Мета: перевірити знання учнів про тонкий листовий метал і його обробку; закріпити вміння учнів виконувати розмічання заготовки за її кресленням, різати тонкий листовий метал ручними ножицями по металу, виконувати з’єднання деталей цвяхами та клеєм; розвивати в учнів уважність, точність, технічну грамотність; виховувати акуратність і обережність в роботі, любов до праці; корегувати мову і координацію рухів учнів.
Обладнання уроку: заготовки з тонкого листового металу та деревини, ручні ножиці по металу, рисувалки, лінійки, цвяхи, молотки, клей ПВА столярний.
Тип уроку: практичне заняття.
Час: 45 хв
Хід уроку.
I.Нервово-психічна підготовка учнів
Вправа « Емоції в склянці». Учням пропонується розфарбувати малюнок склянки відповідно до кольору власного настрою ( червоний – роздратований, злий; зелений – спокійний; синій – сумний; жовтий – радісний).
II. Організаційна частина
Перевірка відсутніх, призначення чергового.
III. Повідомлення теми і мети уроку
Тема: виготовлення совка для сипучих речовин.
Мета: перевірити знання учнів про тонкий листовий метал і його обробку; закріпити вміння учнів виконувати розмічання заготовки за її кресленням, різати тонкий листовий метал ручними ножицями по металу, виконувати з’єднання деталей цвяхами та клеєм; розвивати в учнів уважність, точність, технічну грамотність; виховувати акуратність і обережність в роботі, любов до праці; корегувати мову і координацію рухів учнів.
IV. Актуалізація опорних знань
V. Вступний інструктаж
1. Послідовність виконання роботи:
а) розмітити заготовку лотка совка за її кресленням;
б) відрізати кути бортиків лотка совка;
в) відігнути бортики лотка совка;
г) з’єднати цвяхами лоток совка з бруском задньої стінки;
д) з’єднати на клею ручку совка з бруском задньої стінки
2. Правила ТБ під час різання тонкого листового металу ручними ножицями
3. Правила ТБ під час з’єднання деталей цвяхами
VI. Практична частина
Виготовлення учнями совка для сипучих речовин з дотриманням необхідних правил безпеки праці. Орієнтування в завданні за кресленням деталей та технічним рисунком виробу
Руки вгору підняли,
До сонечка потягли.
В різні боки розвели,
Й полетіли, попливли.
Потім їх вперед зімкнули,
І в долоні всі сплеснули.
Раз,два,три,чотири,п’ять – продовжуємо працювать
Як називається виріб, який ми робили?
Які слюсарні операції виконували на уроці?
Які інструменти використовували?