Тема : Письмо рядкової букви Л. Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк – Черемиш. Звуко – складовий аналіз слів. Мовні ігри.
Мета : Навчити дітей писати рядкову букву Л окремо і в з'єднанні з іншими буквами ; розвивати вміння зіставляти форми літер ; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати охайність , акуратність під час письма.
Обладнання : малюнок сонечка, букви , сигнальні картки. малюнки.
І Організація учнів до уроку - Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Щоб урок пройшов не марно, Треба сісти рівно й гарно. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів 1 Відгадування загадки (малюнок). – Діти, до нас на урок завітала… Вона руденька і хитренька, І невелика й немаленька. У казці – вовчику сестричка, А зветься … (лисичка). 2 Бесіда за матеріалом уроку читання. – Лисичка хоче вас запитати, а яку букву ви вивчали на уроці читання ? - Які звуки вона позначає ? Охарактеризуйте їх. 3 Звуко – складовий аналіз слова лисичка. 4 Читання складів на сонечку. 5 Слухання вірша із зошита на ст. 46. – Про яку пору року йдеться у вірші ? - Назвіть слова, які ви почули зі звуками [ л], [л']. 6 Виконання завдання у зошиті . – Гра «Полювання». Підкреслити і порахувати у вірші всі букви Л. 7 Розвиток зв'язного мовлення. – Бесіда за малюнком. – Яка пора року прийшла ? - Хто плине по воді ? - Хто високо літає ? - Хто літо прославляє ?
ІІІ Оголошення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці ми будемо вчитися писати рядкову букву Л, склади і слова з нею. –А для чого потрібно вміти писати букву Л ?
І V Вивчення нового матеріалу 1 Робота в зошиті на ст. 46. Виконання завдання 2. – Назвіть предмети , які намальовано. Що об'єднує всі ці слова ? - Діти , у всіх цих словах пишеться буква Л, яку ми будемо писати сьогодні на уроці. 2 Фізкультхвилинка. 3 Демонстрування зразка букви. 4 Порівняння друкованої й рукописної малої букви Л. 5 Письмо першого та другого елементів. 6 Пояснення і письмо рядкової букви Л. Конкурс красунь (робота у парах). 7 Письмо складів і слів. 8 Виконання пальчикової гімнастики «Лисичка». 9 Гра «Один – багато». 10 Написання речень У Ніли – малина. У Ніни – лимони. – З якої букви починаємо писати речення ? - Який знак ставимо в кінці речення ?
V Підсумок уроку - Яку букву вчилися писати на уроці 7 - Гра «Впіймай Л». (Сигнальні картки) Малюнки тварин : лев, ведмідь, лисиця, вовк, їжак, ластівка,білка, лось, олень, зайчик,ласка.
Урок навчання грамоти : мова
Тема : Письмо рядкової букви Л. Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк – Черемиш. Звуко – складовий аналіз слів. Мовні ігри.
Мета : Навчити дітей писати рядкову букву Л окремо і в з’єднанні з іншими буквами ; розвивати вміння зіставляти форми літер ; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати охайність , акуратність під час письма.
Обладнання : малюнок сонечка, букви , сигнальні картки. малюнки.
І Організація учнів до уроку - Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Щоб урок пройшов не марно, Треба сісти рівно й гарно. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів 1 Відгадування загадки (малюнок). – Діти, до нас на урок завітала… Вона руденька і хитренька, І невелика й немаленька. У казці – вовчику сестричка, А зветься … (лисичка). 2 Бесіда за матеріалом уроку читання. – Лисичка хоче вас запитати, а яку букву ви вивчали на уроці читання ? - Які звуки вона позначає ? Охарактеризуйте їх. 3 Звуко – складовий аналіз слова лисичка. 4 Читання складів на сонечку. 5 Слухання вірша із зошита на ст. 46. – Про яку пору року йдеться у вірші ? - Назвіть слова, які ви почули зі звуками [ л], [л’]. 6 Виконання завдання у зошиті . – Гра «Полювання». Підкреслити і порахувати у вірші всі букви Л. 7 Розвиток зв’язного мовлення. – Бесіда за малюнком. – Яка пора року прийшла ? - Хто плине по воді ? - Хто високо літає ? - Хто літо прославляє ?
ІІІ Оголошення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці ми будемо вчитися писати рядкову букву Л, склади і слова з нею. –А для чого потрібно вміти писати букву Л ?
І V Вивчення нового матеріалу 1 Робота в зошиті на ст. 46. Виконання завдання 2. – Назвіть предмети , які намальовано. Що об’єднує всі ці слова ? - Діти , у всіх цих словах пишеться буква Л, яку ми будемо писати сьогодні на уроці. 2 Фізкультхвилинка. 3 Демонстрування зразка букви. 4 Порівняння друкованої й рукописної малої букви Л. 5 Письмо першого та другого елементів. 6 Пояснення і письмо рядкової букви Л. Конкурс красунь (робота у парах). 7 Письмо складів і слів. 8 Виконання пальчикової гімнастики «Лисичка». 9 Гра «Один – багато». 10 Написання речень У Ніли – малина. У Ніни – лимони. – З якої букви починаємо писати речення ? - Який знак ставимо в кінці речення ?
V Підсумок уроку - Яку букву вчилися писати на уроці 7 - Гра «Впіймай Л». (Сигнальні картки) Малюнки тварин : лев, ведмідь, лисиця, вовк, їжак, ластівка,білка, лось, олень, зайчик,ласка.