Урок "Письмо рядкової букви Л. Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк – Черемиш. Звуко – складовий аналіз слів. Мовні ігри."

Про матеріал

Тема : Письмо рядкової букви Л. Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк – Черемиш. Звуко – складовий аналіз слів. Мовні ігри.

Мета : Навчити дітей писати рядкову букву Л окремо і в з'єднанні з іншими буквами ; розвивати вміння зіставляти форми літер ; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати охайність , акуратність під час письма.

Обладнання : малюнок сонечка, букви , сигнальні картки. малюнки.

І Організація учнів до уроку - Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Щоб урок пройшов не марно, Треба сісти рівно й гарно. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо.

ІІ Актуалізація опорних знань учнів 1 Відгадування загадки (малюнок). – Діти, до нас на урок завітала… Вона руденька і хитренька, І невелика й немаленька. У казці – вовчику сестричка, А зветься … (лисичка). 2 Бесіда за матеріалом уроку читання. – Лисичка хоче вас запитати, а яку букву ви вивчали на уроці читання ? - Які звуки вона позначає ? Охарактеризуйте їх. 3 Звуко – складовий аналіз слова лисичка. 4 Читання складів на сонечку. 5 Слухання вірша із зошита на ст. 46. – Про яку пору року йдеться у вірші ? - Назвіть слова, які ви почули зі звуками [ л], [л']. 6 Виконання завдання у зошиті . – Гра «Полювання». Підкреслити і порахувати у вірші всі букви Л. 7 Розвиток зв'язного мовлення. – Бесіда за малюнком. – Яка пора року прийшла ? - Хто плине по воді ? - Хто високо літає ? - Хто літо прославляє ?

ІІІ Оголошення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці ми будемо вчитися писати рядкову букву Л, склади і слова з нею. –А для чого потрібно вміти писати букву Л ?

І V Вивчення нового матеріалу 1 Робота в зошиті на ст. 46. Виконання завдання 2. – Назвіть предмети , які намальовано. Що об'єднує всі ці слова ? - Діти , у всіх цих словах пишеться буква Л, яку ми будемо писати сьогодні на уроці. 2 Фізкультхвилинка. 3 Демонстрування зразка букви. 4 Порівняння друкованої й рукописної малої букви Л. 5 Письмо першого та другого елементів. 6 Пояснення і письмо рядкової букви Л. Конкурс красунь (робота у парах). 7 Письмо складів і слів. 8 Виконання пальчикової гімнастики «Лисичка». 9 Гра «Один – багато». 10 Написання речень У Ніли – малина. У Ніни – лимони. – З якої букви починаємо писати речення ? - Який знак ставимо в кінці речення ?

V Підсумок уроку - Яку букву вчилися писати на уроці 7 - Гра «Впіймай Л». (Сигнальні картки) Малюнки тварин : лев, ведмідь, лисиця, вовк, їжак, ластівка,білка, лось, олень, зайчик,ласка.

Перегляд файлу

               Урок навчання грамоти : мова

Тема : Письмо рядкової букви  Л. Формування аудіативних умінь за віршем  Ж. Вовк – Черемиш. Звуко – складовий аналіз слів. Мовні ігри.

Мета : Навчити дітей писати рядкову букву Л окремо і в з’єднанні з іншими буквами ; розвивати вміння зіставляти форми літер ; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати охайність , акуратність під час письма.

Обладнання : малюнок сонечка, букви , сигнальні картки. малюнки.

І  Організація учнів до уроку                                                                                     -  Продзвенів  уже дзвінок,                                                                                              Починається урок.                                                                                                             Щоб урок пройшов не марно,                                                                                          Треба сісти рівно й гарно.                                                                                               Тож і   ми часу не гаймо,                                                                                             Працювати починаймо.

ІІ Актуалізація опорних знань учнів                                                                          1  Відгадування загадки (малюнок).                                                                                                                    – Діти, до нас на урок завітала…                                                                                                      Вона руденька і хитренька,                                                                                                                  І невелика  й немаленька.                                                                                                                 У казці – вовчику сестричка,                                                                                                         А зветься … (лисичка).                                                                                                                       2   Бесіда за матеріалом уроку читання.                                                                                      – Лисичка  хоче вас запитати, а яку букву ви вивчали на уроці читання ?                           - Які звуки вона позначає ? Охарактеризуйте їх.                                                                           3  Звуко – складовий  аналіз слова лисичка.                                                                                                               4  Читання складів на сонечку.                                                                                                        5  Слухання вірша із зошита на ст. 46.                                                                                                  – Про яку пору року йдеться у вірші ?                                                                                            - Назвіть слова, які ви почули зі звуками [ л], [л’].                                                                         6  Виконання завдання у зошиті .                                                                                                  – Гра «Полювання». Підкреслити і порахувати у вірші всі букви Л.                                     7  Розвиток зв’язного мовлення.                                                                                                     – Бесіда за малюнком.                                                                                                                    – Яка пора року прийшла ?                                                                                                              - Хто плине по воді ?                                                                                                                              - Хто високо літає ?                                                                                                                            - Хто літо прославляє ?

ІІІ  Оголошення теми і мети уроку                                                                                - Сьогодні на уроці ми будемо вчитися писати рядкову букву Л, склади і слова з нею.                                                                                                                                                 –А для чого потрібно вміти писати букву Л ?

І V Вивчення нового матеріалу                                                                                       1  Робота в зошиті на ст. 46. Виконання завдання 2.                                                                – Назвіть предмети , які намальовано. Що об’єднує всі ці слова ?                                         - Діти , у всіх цих словах пишеться буква Л, яку ми будемо писати сьогодні на уроці.                                                                                                                                                 2  Фізкультхвилинка.                                                                                                                       3  Демонстрування зразка букви.                                                                                                   4  Порівняння друкованої й рукописної малої букви Л.                                                            5  Письмо першого та другого  елементів.                                                                               6  Пояснення і письмо рядкової букви  Л. Конкурс красунь (робота у парах).                   7  Письмо складів і слів.                                                                                                                         8  Виконання пальчикової гімнастики «Лисичка».                                                                                               9  Гра «Один – багато».                                                                                                                           10  Написання речень                                                                                                                             У Ніли – малина. У Ніни – лимони.                                                                                            – З якої букви починаємо писати речення ?                                                                                              - Який знак ставимо в кінці речення ?                                                           

V Підсумок уроку                                                                                                            - Яку букву вчилися писати на уроці 7                                                                                       - Гра «Впіймай  Л». (Сигнальні картки)                                                                                      Малюнки тварин : лев, ведмідь, лисиця, вовк, їжак, ластівка,білка, лось, олень, зайчик,ласка.                                                                                                                                                              

docx
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
2147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку