Українська мова
1 клас
Тема Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексу. Заголовок.
Мета: закріплювати навички свідомого і правильного, виразного читання, удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз слів; закріплювати вміння висловлювати свої думки; розвивати пам'ять, увагу; виховувати старанність, спостережливість.
- формування ключових компетентностей:
- уміння вчитися: уміння читати і розуміти прочитане: удосконалювати вміння дотримуватися правильної постави під час письма; підготувати все необхідне до навчальної діяльності; виконувати завдання; співпрацювати в парі: виконувати розумові операції й практичні дії:
- комунікативної: уміння висловлювати думку;
- соціальної: співпрацювати з однокласниками; керувати своїми емоціями.
- інформаційної: удосконалювати навички запам'ятовування нової інформації.
Обладнання: Українська мова (автор І.О. Большакова, М.С. Пристінська- Харків: Ранок, 2018, 2 частина), малюнки зими, сніговика, смайлики, ноутбук.
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку
Встаньте дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Всі готові до уроку !
Вправа «Три обличчя»
Хід вправи
Учитель показує учням картки із зображенням трьох облич: веселого, нейтрального та спокійного. Учням пропонується вибрати зображення, яке відповідає їхньому настрою.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності . Повідомлення теми і мети уроку.
- Яка пора року зараз ?
«Асоціативний кущ» до слова зима
В які ігри ви любите гратися взимку ? ( у сніжки, ліпити сніговика, кататися на лижах, на ковзанах, на санчатах)
Артикуляційна розминка
Вітер взимку С –С-С-С, Ш- Ш-Ш-Ш.
Вовчик в лісі У-У-У.
Сніжок під ногами рип- рип-рип.
Синичка на дереві синь- синь -синь.
Ворона в небі кар- кар- кар.
ІІІ. Основна частина
1. Актуалізація опорних знань
2. Прочитайте анаграму
2 31 5 4 67 8
НІСОГВИК
3. Повідомлення теми і та завдань уроку
- Діти, як ви гадаєте, що ми вивчатимемо сьогодні на уроці ? Чим будемо займатися? Чого навчимося?
( Припущення дітей.)
- Каліграфічна хвилинка
С С С Сл Са См Со Ск Сн Сніговик
Побудуйте у слові сніговик звукову модель.
Мовна гра « Відшукай у слові слова»(утворені слова записуємо в зошит)
Ніс, сік, вік, він, син, сіно, коні, віск.
4. Робота з підручником (с.7)
1) Введення в тему
Стратегія «Входження у малюнок»
Що відбувається на малюнку? Де ви станете? Кому допомагатимете?
Що ви можете порадити котикові та мишці ? Як слід одягатися, коли на дворі зима
- Читання складів ( питально, сумно, весело)
Гра « Складовий аукціон»
Са ( сад, сам, сало )
Си ( сито, син, синій)
Со ( солодощі, сон, сом)
Се (село, середина, серце)
Су ( сусід, сумно, сушка)
Сі ( сіно, сірий, сірник)
Завдання 1
- Читання слів учителем/дітьми.
• Робота зі словами
- Знайдіть слова, які мають один склад, два склади, п'ять складів ?
- Знайдіть слово, яке відповідає на питання хто ?
- Зачитайте слова, які відповідають на питання що ?
- Знайдіть слова, які мають спільну частинку?
- Яке слово підходить до малюнка ?
- Читання хором із нарощуванням швидкості.
Фізкультхвилинка « Бабка замерзла»
Потріть долоні, кожен палець, поплескайте в долоні, подихайте теплим повітрям, зігрійте їх , поплескайте по плечах, колінах, потупайте ногами.
Завдання 2
- Читання тексту з передбаченням.
Вчитель читає перший абзац . Потім пропонуємо виразити думку. Що буде далі. Після прочитаного аналізують, чи справдилося передбачуване.
Вам сподобався текст ? Поясніть чим.
- Напівголосне читання дітьми.
- Читання «Ланцюжком».
- Читання «Буксир».
Використання стратегії « Ромашка Блума»
Прості питання. Коли відбувалися події ? Де діти ліпили сніговика ? Хто ліпить сніговика ? Хто ліпив велику кулю ?. Хто середню ? Хто маленьку ?
Уточнюючі. Я можу помилятися, але найкраще для очей підходять вуглинки.
Пояснювальні. Навіщо діти ліпили сніговика ?
Творчі. Намалюйте сніговика.
Оцінюючі. Як потрібно ставитися до дітей, коли ви виконуєте спільну роботу ? Як можна оцінити роботу кожної дитини?
Практичні. Чи хотіли ви бути на місці дітей. Чому ?
ІY. Заключна частина
Вправа «Дякую!»
Покладіть на свою долоньку, те з чим прийшли на урок - знання, настрій, досвід.
На другу долоньку покладіть, що отримали на сьогоднішньому уроці, те чим примножили свій внутрішній світ.
А тепер поплескайте в долоні і скажіть «Дякую!»
Українська мова
1 клас
Тема Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексу. Заголовок.
Мета: закріплювати навички свідомого і правильного, виразного читання, удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз слів; закріплювати вміння висловлювати свої думки; розвивати пам'ять, увагу; виховувати старанність, спостережливість.
- формування ключових компетентностей:
- уміння вчитися: уміння читати і розуміти прочитане: удосконалювати вміння дотримуватися правильної постави під час письма; підготувати все необхідне до навчальної діяльності; виконувати завдання; співпрацювати в парі: виконувати розумові операції й практичні дії:
- комунікативної: уміння висловлювати думку;
- соціальної: співпрацювати з однокласниками; керувати своїми емоціями.
- інформаційної: удосконалювати навички запам’ятовування нової інформації.
Обладнання: Українська мова (автор І.О. Большакова, М.С. Пристінська- Харків: Ранок, 2018, 2 частина), малюнки зими, сніговика, смайлики, ноутбук.
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку
Встаньте дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Всі готові до уроку !
Вправа «Три обличчя»
Хід вправи Учитель показує учням картки із зображенням трьох облич: веселого, нейтрального та спокійного. Учням пропонується вибрати зображення, яке відповідає їхньому настрою.
|
ІІ. Мотивація навчальної діяльності . Повідомлення теми і мети уроку.
«Асоціативний кущ» до слова зима
В які ігри ви любите гратися взимку ? ( у сніжки, ліпити сніговика, кататися на лижах, на ковзанах, на санчатах)
Артикуляційна розминка
Вітер взимку С –С-С-С, Ш- Ш-Ш-Ш.
Вовчик в лісі У-У-У.
Сніжок під ногами рип- рип-рип.
Синичка на дереві синь- синь -синь.
Ворона в небі кар- кар- кар.
ІІІ. Основна частина
2 31 5 4 67 8
НІСОГВИК
( Припущення дітей.)
С С С Сл Са См Со Ск Сн Сніговик
Побудуйте у слові сніговик звукову модель.
Мовна гра « Відшукай у слові слова»(утворені слова записуємо в зошит)
Ніс, сік, вік, він, син, сіно, коні, віск.
Стратегія «Входження у малюнок»
Що відбувається на малюнку? Де ви станете? Кому допомагатимете?
Що ви можете порадити котикові та мишці ? Як слід одягатися, коли на дворі зима
Гра « Складовий аукціон»
Са ( сад, сам, сало )
Си ( сито, син, синій)
Со ( солодощі, сон, сом)
Се (село, середина, серце)
Су ( сусід, сумно, сушка)
Сі ( сіно, сірий, сірник)
Завдання 1
Фізкультхвилинка « Бабка замерзла»
Потріть долоні, кожен палець, поплескайте в долоні, подихайте теплим повітрям, зігрійте їх , поплескайте по плечах, колінах, потупайте ногами.
Завдання 2
Вчитель читає перший абзац . Потім пропонуємо виразити думку. Що буде далі. Після прочитаного аналізують, чи справдилося передбачуване.
Вам сподобався текст ? Поясніть чим.
- Напівголосне читання дітьми.
- Читання «Ланцюжком».
- Читання «Буксир».
Використання стратегії « Ромашка Блума»
Прості питання. Коли відбувалися події ? Де діти ліпили сніговика ? Хто ліпить сніговика ? Хто ліпив велику кулю ?. Хто середню ? Хто маленьку ?
Уточнюючі. Я можу помилятися, але найкраще для очей підходять вуглинки.
Пояснювальні. Навіщо діти ліпили сніговика ?
Творчі. Намалюйте сніговика.
Оцінюючі. Як потрібно ставитися до дітей, коли ви виконуєте спільну роботу ? Як можна оцінити роботу кожної дитини?
Практичні. Чи хотіли ви бути на місці дітей. Чому ?
ІY. Заключна частина
Вправа «Дякую!»
Покладіть на свою долоньку, те з чим прийшли на урок - знання, настрій, досвід.
На другу долоньку покладіть, що отримали на сьогоднішньому уроці, те чим примножили свій внутрішній світ.
А тепер поплескайте в долоні і скажіть «Дякую!»