Урок Письмо С і с. Тема тексту. Заголовок.

Про матеріал

Українська мова

1 клас

Тема Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексу. Заголовок.

Мета: закріплювати навички свідомого і правильного, виразного читання, удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз слів; закріплювати вміння висловлювати свої думки; розвивати пам'ять, увагу; виховувати старанність, спостережливість.

- формування ключових компетентностей:

- уміння вчитися: уміння читати і розуміти прочитане: удосконалювати вміння дотримуватися правильної постави під час письма; підготувати все необхідне до навчальної діяльності; виконувати завдання; співпрацювати в парі: виконувати розумові операції й практичні дії:

- комунікативної: уміння висловлювати думку;

- соціальної: співпрацювати з однокласниками; керувати своїми емоціями.

- інформаційної: удосконалювати навички запам'ятовування нової інформації.

Обладнання: Українська мова (автор І.О. Большакова, М.С. Пристінська- Харків: Ранок, 2018, 2 частина), малюнки зими, сніговика, смайлики, ноутбук.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

Встаньте дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Всі готові до уроку !

Вправа «Три обличчя»

Хід вправи

Учитель показує учням картки із зображенням трьох облич: веселого, нейтрального та спокійного. Учням пропонується вибрати зображення, яке відповідає їхньому настрою.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності . Повідомлення теми і мети уроку.

- Яка пора року зараз ?

«Асоціативний кущ» до слова зима

В які ігри ви любите гратися взимку ? ( у сніжки, ліпити сніговика, кататися на лижах, на ковзанах, на санчатах)

Артикуляційна розминка

Вітер взимку С –С-С-С, Ш- Ш-Ш-Ш.

Вовчик в лісі У-У-У.

Сніжок під ногами рип- рип-рип.

Синичка на дереві синь- синь -синь.

Ворона в небі кар- кар- кар.

ІІІ. Основна частина

1. Актуалізація опорних знань

2. Прочитайте анаграму

2 31 5 4 67 8

НІСОГВИК

3. Повідомлення теми і та завдань уроку

- Діти, як ви гадаєте, що ми вивчатимемо сьогодні на уроці ? Чим будемо займатися? Чого навчимося?

( Припущення дітей.)

- Каліграфічна хвилинка

С С С Сл Са См Со Ск Сн Сніговик

Побудуйте у слові сніговик звукову модель.

Мовна гра « Відшукай у слові слова»(утворені слова записуємо в зошит)

Ніс, сік, вік, він, син, сіно, коні, віск.

4. Робота з підручником (с.7)

1) Введення в тему

Стратегія «Входження у малюнок»

Що відбувається на малюнку? Де ви станете? Кому допомагатимете?

Що ви можете порадити котикові та мишці ? Як слід одягатися, коли на дворі зима

- Читання складів ( питально, сумно, весело)

Гра « Складовий аукціон»

Са ( сад, сам, сало )

Си ( сито, син, синій)

Со ( солодощі, сон, сом)

Се (село, середина, серце)

Су ( сусід, сумно, сушка)

Сі ( сіно, сірий, сірник)

Завдання 1

- Читання слів учителем/дітьми.

• Робота зі словами

- Знайдіть слова, які мають один склад, два склади, п'ять складів ?

- Знайдіть слово, яке відповідає на питання хто ?

- Зачитайте слова, які відповідають на питання що ?

- Знайдіть слова, які мають спільну частинку?

- Яке слово підходить до малюнка ?

- Читання хором із нарощуванням швидкості.

Фізкультхвилинка « Бабка замерзла»

Потріть долоні, кожен палець, поплескайте в долоні, подихайте теплим повітрям, зігрійте їх , поплескайте по плечах, колінах, потупайте ногами.

Завдання 2

- Читання тексту з передбаченням.

Вчитель читає перший абзац . Потім пропонуємо виразити думку. Що буде далі. Після прочитаного аналізують, чи справдилося передбачуване.

Вам сподобався текст ? Поясніть чим.

- Напівголосне читання дітьми.

- Читання «Ланцюжком».

- Читання «Буксир».

Використання стратегії « Ромашка Блума»

Прості питання. Коли відбувалися події ? Де діти ліпили сніговика ? Хто ліпить сніговика ? Хто ліпив велику кулю ?. Хто середню ? Хто маленьку ?

Уточнюючі. Я можу помилятися, але найкраще для очей підходять вуглинки.

Пояснювальні. Навіщо діти ліпили сніговика ?

Творчі. Намалюйте сніговика.

Оцінюючі. Як потрібно ставитися до дітей, коли ви виконуєте спільну роботу ? Як можна оцінити роботу кожної дитини?

Практичні. Чи хотіли ви бути на місці дітей. Чому ?

ІY. Заключна частина

Вправа «Дякую!»

Покладіть на свою долоньку, те з чим прийшли на урок - знання, настрій, досвід.

На другу долоньку покладіть, що отримали на сьогоднішньому уроці, те чим примножили свій внутрішній світ.

А тепер поплескайте в долоні і скажіть «Дякую!»

Перегляд файлу

Українська мова

1 клас

Тема Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексу. Заголовок.

 Мета: закріплювати навички  свідомого і правильного, виразного читання, удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз слів; закріплювати вміння висловлювати свої думки; розвивати пам'ять, увагу; виховувати старанність, спостережливість.

- формування ключових компетентностей:

- уміння вчитися:  уміння читати і розуміти прочитане: удосконалювати вміння дотримуватися правильної постави під час письма; підготувати все необхідне до   навчальної діяльності; виконувати завдання; співпрацювати в парі: виконувати розумові операції й практичні дії:

- комунікативної: уміння висловлювати думку; 

- соціальної: співпрацювати з однокласниками; керувати своїми емоціями.

- інформаційної: удосконалювати навички запам’ятовування нової інформації.

Обладнання: Українська мова (автор І.О. Большакова, М.С. Пристінська- Харків: Ранок, 2018, 2 частина), малюнки зими, сніговика, смайлики, ноутбук.

 

 Хід уроку

 І. Організація учнів до уроку

Встаньте дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

 Посміхніться і до себе.

 Всі  готові до уроку !

Вправа «Три обличчя»

Хід вправи

Учитель показує учням картки із зображенням трьох облич: веселого, нейтрального та спокійного. Учням пропонується вибрати зображення, яке відповідає їхньому настрою.

Waardering emoticons: векторна графіка, зображення, Waardering emoticons  малюнки | Скачати з Depositphotos

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності . Повідомлення теми і мети уроку.

  • Яка пора року зараз ?

«Асоціативний кущ» до слова зима

 

 

 

 

 

 В які ігри  ви  любите гратися взимку ? (  у сніжки, ліпити сніговика, кататися на лижах, на ковзанах, на санчатах)

Артикуляційна розминка

Вітер взимку С –С-С-С, Ш- Ш-Ш-Ш.

Вовчик в лісі У-У-У.

 Сніжок під ногами рип- рип-рип.

Синичка на дереві синь- синь -синь.

Ворона в небі кар- кар- кар.

ІІІ. Основна частина

  1. Актуалізація опорних знань
  2.  Прочитайте анаграму

2 31 5 4 67 8

НІСОГВИК

 

  1.  Повідомлення теми і та завдань уроку
  • Діти, як ви гадаєте, що ми вивчатимемо сьогодні на уроці ? Чим будемо займатися?  Чого навчимося?

( Припущення дітей.)

  •  Каліграфічна хвилинка

С С С Сл Са См Со Ск Сн Сніговик

 Побудуйте у слові сніговик звукову модель.

 Мовна гра « Відшукай у слові слова»(утворені слова записуємо в зошит)

Ніс, сік, вік, він, син, сіно, коні, віск.

  1. Робота з підручником (с.7)
  1. Введення в тему

Стратегія «Входження у малюнок»

 Що відбувається на малюнку? Де ви станете? Кому допомагатимете?

Що ви можете порадити котикові та мишці ? Як слід одягатися, коли на дворі зима 

  • Читання складів ( питально, сумно, весело)

Гра « Складовий аукціон»

Са ( сад, сам, сало )

 Си ( сито, син, синій)

Со ( солодощі, сон, сом)

Се (село, середина, серце)

Су ( сусід, сумно, сушка)

Сі ( сіно, сірий, сірник)

Завдання 1

  • Читання слів учителем/дітьми.
  • Робота зі словами
  • Знайдіть слова, які мають один склад, два склади, п’ять складів ?
  • Знайдіть слово, яке відповідає на питання хто ?
  • Зачитайте слова, які відповідають на питання що ?
  • Знайдіть слова, які мають спільну частинку?
  • Яке слово підходить до малюнка ?
  •  Читання  хором із нарощуванням швидкості.

 

Фізкультхвилинка « Бабка замерзла»

 Потріть долоні, кожен палець, поплескайте в долоні, подихайте теплим повітрям, зігрійте їх , поплескайте по плечах, колінах, потупайте ногами.

Завдання 2

  • Читання тексту з передбаченням.

Вчитель читає перший абзац . Потім пропонуємо виразити думку. Що буде далі. Після прочитаного  аналізують, чи справдилося передбачуване.

 Вам сподобався текст ? Поясніть чим.

- Напівголосне читання дітьми.

- Читання «Ланцюжком».

-  Читання «Буксир».

Ромашка Блума - YouTube Використання стратегії  « Ромашка Блума»

Прості питання. Коли відбувалися події ?  Де діти ліпили сніговика ? Хто ліпить сніговика ?  Хто ліпив велику кулю ?. Хто середню ? Хто маленьку ?

Уточнюючі. Я можу помилятися, але найкраще для очей підходять вуглинки.

 Пояснювальні. Навіщо діти ліпили сніговика ?

Творчі.  Намалюйте сніговика.

Оцінюючі. Як потрібно ставитися до дітей, коли ви виконуєте спільну роботу ?  Як можна оцінити роботу кожної дитини?

Практичні.  Чи хотіли  ви бути на місці дітей. Чому ?

 

 

 

ІY. Заключна частина

 Вправа «Дякую!»

Покладіть на свою долоньку, те з чим прийшли на урок - знання, настрій, досвід.

 На другу долоньку покладіть, що отримали на сьогоднішньому уроці, те чим примножили свій внутрішній світ.

 А тепер поплескайте в долоні і скажіть «Дякую!»

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку