Урок "Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень.

Про матеріал
Навчити дітей писати велику літеру П, поєднувати її з іншими буквами, закріплювати вміння списувати з друкованого; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, списувати з рукописного шрифту, розвивати зв’язне мовлення учнів, увагу, вміння використовувати творчі завдання.
Перегляд файлу

Тема. Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень.

Мета: вчити писати велику літеру П, поєднувати її з іншими, закріплювати вміння списувати з друкованого; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, списувати з рукописного шрифту, розвивати зв’язне мовлення учнів, увагу, вміння використовувати творчі завдання; виховувати старанність, наполегливість, бажання дізнаватися нове.

Обладнання: картки рукописних літер, сюжетні малюнки, LEGO-цеглинки.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Я всміхаюсь сонечку:

-Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квітоньці -

Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику:

-Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся -

Зичу їм добра!

  • Будьте завжди в гарному настрої, впевненими в собі. І постійно промовляйте: «У мене все чудово – пречудово!»

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Гра «Живі букви»

Вчитель показує друковану букву, учень бере відповідну рукописну букву.

  1. Розвиток асоціативного мислення.
  • Послухайте вірш. Про яку букву йдеться?

Гарні хлопці-молодці

Закопали два стовпці.

Третій їм допомагав –

Перекладинку поклав.

Втіха нашій дітворі:

Буква … (пе) вже у дворі.

  • Розкажіть, що вам відомо про цю літеру.
  1. Гра з LEGO-цеглинками «Так – ні». Якщо у слові почуєте звук [п]. показуєте зелену цеглинку. Якщо у слові цього звуку немає, показуєте червону цеглинку.

Опанас, Алла, Микола, Поліна, Оксана, Слава, Павло, Клава, Пилип.

  • Яку скоромовку про Пилипа ми знаємо? Розкажіть її.
  • Як звуть хлопчика, який виростив липу?
  • Які слова пишуться з великої літери?

Фізхвилинка.

  1. Відгадування загадки.

Що це? Що це?- всі кричать,-

Парасольки он летять! (Парашути)

  • Який перший звук у слові?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

  • Сьогодні ви будете вчитися писати велику букву П («пе»), поєднувати її з іншими літерами. Згадаємо все про воду, тому що тема цього тижня «Вода».

ІV.  Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота зі стіною слів.
  • Знайдіть і прочитайте слова з буквою «пе».
  • Де знаходиться буква «пе» в словах? ( На початку, в середині чи в кінці.)
  • Прочитайте  двоскладові слова, трискладові.
  • Чому слово Дніпро написано з великої букви?
  1. Презентація букви. Пояснення написання великої букви П.
  2. Письмо складів, слів, речення.
  3. Звуко-буквений аналіз слова Павло.
  4. Виконання мовного завдання.
  • Прочитайте слова, які склав пінгвін зі слова сопілка. Запишіть двоскладові слова (коса, лісок, пісок).
  1. Розвиток зв’язного мовлення.

а) Бесіда «Де живе вода?»

  • Кому потрібна вода?

         б)  Створення колажу «Цінуйте і бережіть воду!»

  1. Робота з деформованим реченням.
  • Відновіть речення.

мене, сопілка, У.

липку, Павло, поливав.

V. Заключна частина.

  1. Підсумок уроку. Гра з LEGO-цеглинками «Так – ні». Якщо «так», то покажіть зелену цеглинку. Якщо «ні», покажіть червону цеглинку.
  • Буква «пе» позначає звук [п].
  • У слові парта буква «пе» знаходиться в середині слова.
  • Слово Павлик пишемо з великої букви «пе».
  • Буква «пе» буває маленькою і великою.

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку