Урок «Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Розв'язування рівнянь. Підготовка до розв'язування задач на пропорційне ділення. Тварини України»

Про матеріал

Конспект інтегрованого уроку з математики та з курсу «Я і Україна (природознавство)».

Діти вчаться письмово множити багатоцифрові числа на круглі числа, готуються до розв'язування задач на пропорційне ділення. Закріплюють вміння розв'язувати задачі на знаходження дробу від числа.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Конспект

інтегрованого уроку

з математики та з курсу «Я і Україна (природознавство)»

на тему

«Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа.

Розв'язування рівнянь.

Підготовка до розв'язування задач

 на пропорційне ділення.

Тварини України»

 

 4 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета. Вчити учнів письмово множити багатоцифрові числа на круглі числа. Готувати дітей до розв'язування задач на пропорційне ділення. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження дробу від числа. Закріпити знання дітей про тварин, що проживають на території України.

Обладнання: карта України із природними зонами,  зображення тварин України, Червона книга України.

Зміст уроку

1.  Організаційна  частина

  • Привітання

     - Що потрібно для того, щоб урок був цікавий, творчий, змістовний?

     - Яких правил потрібно дотримуватися на уроці?

  • Піднімати руку
  • Активно і творчо працювати
  • Уважно слухати вчителя і однокласників
  • Працювати дружно

2.  Актуалізація опорних знань

  • Повідомлення теми уроку
  • Хвилинка каліграфії  (гра «Шифрувальник»)
  • Запишіть каліграфічно числа у порядку спадання. Якщо ви зробите це правильно, то прочитаєте другу частину нашої  сьогоднішньої теми уроку.

296390    26039   13027   3720   604000   13427    30720

    в              р          н          и           т            и              а

  • Найбільше число розкладіть на розрядні доданки.
  • Найменше – зменште  у 10 разів.
  • Що потрібно пам'ятати при множенні на 10,  100,  1000,   0 ?
  • Перевірка  домашнього  завдання
  • Над чим ви працювали вдома?
  • Про що йшла мова у задачі?
  • Скільки сторінок прочитала Оленка за другий день?
  • Звірте результати виразів із числами, записаними на дошці.

63000    36000    3600    1000

  • Усна лічба. Гра «Футбол»
  •  Математичний диктант
  • Знайти 1/3 від 270
  • Знайти 4/5 від 500
  • Вага лисиці 10кг, а кабан – у 45 разів важчий. Яка маса кабана?
  • Бджола за 1с робить 200 помахів крильми, а комар – у 5 разів більше.

Скільки помахів крильми робить комар?

  • На території  Полісся проживає 100 особин рисі, а в Українських Карпатах – у 4 рази більше. Скільки особин  рисі проживає в Карпатах?
  • Одна синиця оберігає за сезон від комах 20 плодових дерев. Скільки дерев вбережуть 10 синиць?

Перевірка диктанту.

  • Що ви знаєте про тварин, які згадувались у диктанті?
  • У яких природних зонах поширені ці тварини?
  • Які з них занесені до Червоної книги України?

(Діти прикріплюють зображення тварин на карту України)

  • Робота біля дошки

Один учень шукає 2/8 від 4м – це довжина стрибка рисі.

Сильніший учень розв'язує  задачу.

На Україні проживає 425 видів птахів. Це 5/120 усіх видів птахів Землі. Скільки всіх птахів проживає на планеті?

В цей час учні за партами  шукають  3/8 від 41728

  • Розв'язування задач

Маса зубрів при народженні 25кг. Це 1/40 маси дорослого зубра. Яка маса  дорослого зубра?

Сильніші учні розв'язують задачу на листочках.

Науковці вивчали мешканців моря. За рік вони дослідили 4800 морських тварин. 2/8 з них – дельфіни, 3/6 – морські краби, а решта – літаючі риби. Скільки риб дослідили науковці?

  • Що ви знаєте про цих тварин? (Розповіді учнів)
  • Фізхвилинка

3.Вивчення нового  матеріалу

  • Пояснення матеріалу вчителем (№710)
  • Сильніші учні пояснюють біля дошки.

256*200    429*500

  • 1 – й варіант

Найменша пташка – колібрі, важить 2г. А вага дрохви - найважчого птаха України – у 10000разів більше.  Скільки  важить дрохва?

  • Що ви знаєте про дрохву?  У яких природних  зонах проживає цей птах?
  • Чи можемо ми почепити зображення колібрі на карту України? Чому? Де проживає колібрі? Що ви       знаєте цікавого про цю малесеньку пташку?

 

  • Розв'язування рівнянь

х: 500=25    а:64=2000-1999    х*30=2*30

  • Робота з підручником . №713

1варіант – верхній рядок

2 варіант – нижній рядок

  • Робота над задачею. №715
  • Що взяли поросята в дорогу?
  • Чи можна  відповісти  відразу на питання?
  • Що потрібно знати?

     Творча робота над задачею

  • Скільки жолудів у 7 мішках? На скільки більше жолудів зібрав Нуф – Нуф, ніж Наф – Наф?
  • Самостійна робота  «Сонечко – добуток»

4.  Підсумок уроку. Виставлення оцінок.

     Домашнє завдання №717, 718

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Демчук Наталія
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
1433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку