Конспект інтегрованого уроку з математики та з курсу «Я і Україна (природознавство)».
Діти вчаться письмово множити багатоцифрові числа на круглі числа, готуються до розв'язування задач на пропорційне ділення. Закріплюють вміння розв'язувати задачі на знаходження дробу від числа.
Конспект
інтегрованого уроку
з математики та з курсу «Я і Україна (природознавство)»
на тему
«Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа.
Розв'язування рівнянь.
Підготовка до розв'язування задач
на пропорційне ділення.
Тварини України»
4 клас
Мета. Вчити учнів письмово множити багатоцифрові числа на круглі числа. Готувати дітей до розв'язування задач на пропорційне ділення. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження дробу від числа. Закріпити знання дітей про тварин, що проживають на території України.
Обладнання: карта України із природними зонами, зображення тварин України, Червона книга України.
Зміст уроку
1. Організаційна частина
- Що потрібно для того, щоб урок був цікавий, творчий, змістовний?
- Яких правил потрібно дотримуватися на уроці?
2. Актуалізація опорних знань
296390 26039 13027 3720 604000 13427 30720
в р н и т и а
63000 36000 3600 1000
Скільки помахів крильми робить комар?
Перевірка диктанту.
(Діти прикріплюють зображення тварин на карту України)
Один учень шукає 2/8 від 4м – це довжина стрибка рисі.
Сильніший учень розв'язує задачу.
На Україні проживає 425 видів птахів. Це 5/120 усіх видів птахів Землі. Скільки всіх птахів проживає на планеті?
В цей час учні за партами шукають 3/8 від 41728
Маса зубрів при народженні 25кг. Це 1/40 маси дорослого зубра. Яка маса дорослого зубра?
Сильніші учні розв'язують задачу на листочках.
Науковці вивчали мешканців моря. За рік вони дослідили 4800 морських тварин. 2/8 з них – дельфіни, 3/6 – морські краби, а решта – літаючі риби. Скільки риб дослідили науковці?
3.Вивчення нового матеріалу
256*200 429*500
Найменша пташка – колібрі, важить 2г. А вага дрохви - найважчого птаха України – у 10000разів більше. Скільки важить дрохва?
х: 500=25 а:64=2000-1999 х*30=2*30
1варіант – верхній рядок
2 варіант – нижній рядок
Творча робота над задачею
4. Підсумок уроку. Виставлення оцінок.
Домашнє завдання №717, 718