Урок "Задачі на знаходження швидкості, відстані та часу. Прості та складені задачі. Дії з іменованими числами"

Про матеріал

даний урок дає можливість закріпити правила знаходження відстані, швидкості, часу; формувати вміння учнів розв'язувати задачі на рух; вдосконалю­вати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики

На уроці використано: таблиця для розв'язування простих задач, картки обчислень, ТЗН, демонстраційний матеріал.

Перегляд файлу

 

УРОК МАТЕМАТИКИ

4 КЛАС

Задачі на знаходження швидкості, відстані та часу. Прості та складені задачі. Дії з іменованими числами 

 Учитель:  ЛУБА Н. М.

 

Т ема: Задачі на знаходження швидкості, відстані та  часу. Прості та складені задачі. Дії з іменованими числами     

Мета: закріпити правила знаходження відстані, швидкості, часу; формувати вміння учнів розв'язувати задачі на рух; вдосконалю­вати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики

Обладнання: таблиця для розв'язування простих задач, картки   обчислень,  ТЗН,  демонстраційний матеріал,  шкала настрою.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент

       1. Привітання гостей, учителів

Доброго ранку травам росистим!

Доброго ранку квітам барвистим!

Доброго ранку сонечку ясному!

Людям усім і усьому прекрасному!

  2. Динамічна пауза (за вибором учителя).

— Діти. Встаньте і дайте руку сусідові по парті. Підніміть з’єднані руки. Чи всі ви маєте пару?(Якщо ні — з дитиною, яка не має пари, стає вчитель.)

Тепер усі ми стоїмо по двоє, тобто маємо пару. (За вчителем діти повторюють слова.)

Як добре пару мати:

у холоди чи спеку

не сумно вирушати

у подорож далеку.

Друг нам щось порадить

Чи просто посміхнеться —

І ніби сонце ясне

У небі засміється.

 

      3.. Діалог (учитель і діти)

  •            Я всміхаюсь сонечку.
  •            Здрастуй, золоте!

---     Я всміхаюсь квіточці.

  •            Хай вона росте!
  •            Я всміхаюсь дощику.
  •            Лийся, мов з відра!
  •            Гостям усміхаюся —
    ----    Зичу їм добра!

 

 3. Девіз уроку

 

Учитель.  Ми починаємо урок, а на уроці ми... Учні {по черзі)(Слайд 1)

 

    ІІ. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання ( Індивідуально)

      2. Усні обчислення

Гра «Естафета»

 

 

1-й ряд

2-й ряд

3-й ряд

790-270

880-360

570-330

430 + 540

150 + 440

630 + 210

63:9 + 0

 

9:3 +0

 

 

25:5-0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      2.1

 

 

 

 

 

 

2.2   Робота  за  картками   

Х+110 = 380

 Х – 250 = 240

890 – Х= 360  

 

 

3.Обчислення логічних задач

4. Каліграфічна хвилинка :23,  2,4,6,8 – скласти чотирьох і п ятицифрові числа

( Слайд 2)

IIIІІІ.  .Закріплення вивченого матеріалу. Робота з підручником. 

   1. Завдання  387 - усно

   2. Розв'язування задачі  № 392 – колективно з поясненням письмово

   3. Завдання  406 – усно

 

 

 

 Фізкультхвилинка- поетична

        1. Давно вже визнали всі люди
            її главою всіх наук.

Вона потрібна всім і всюди

       — Без неї ми, немов без рук.

  1. Богом дана ця наука
    Нам як дар безцінний,
    Як несхитна запорука.
    Що розум нетлінний.
  2. Найдавніша, наймудріша,
    Всіх наук цариця,

Хай вона допоки світу

 Славиться й святиться.

4. Логіка, краса і сила —
Ось її прикмети,

Всіх вона приворожила

       — Мрійників й поетів.

 5. Математику вивчати
       Треба всім і всюди,
        Будем  її добре знати —
        Вік нам  вдячна буде.


 ІV . Розвиток математичних умінь учнів

 1.Розв'язування прикладів  по картках  -- самостійно( Слайд 3) - під музику      Робота в парах  із взаємоперевіркою 

 

2.   Розв'язування задач за таблицею

 

V. Хвилинка відпочинку для очей – за картинкою – робота з психологом

 

 VІ. Геометричний матеріал ( Слайд 4)


Форму якого геометричного тіла має кулька, валіза, барабан, та рупор?

 

VІІ. Підсумок уроку

Гра – сюрприз « Продовж речення»

 

 Щоб  знайти відстань, треба…

Щоб знайти швидкість, треба…

 Щоб знайти невідомий доданок,треба…

Щоб знайти зменшуване, треба…

Щоб знайти від ємник, треба…

Щоб знайти час, треба…

VIІІ. Домашнє завдання по різнорівневих картках

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
1391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку