УРОК МАТЕМАТИКИ
4 КЛАС
Задачі на знаходження швидкості, відстані та часу. Прості та складені задачі. Дії з іменованими числами
Учитель: ЛУБА Н. М.
Т ема: Задачі на знаходження швидкості, відстані та часу. Прості та складені задачі. Дії з іменованими числами
Мета: закріпити правила знаходження відстані, швидкості, часу; формувати вміння учнів розв'язувати задачі на рух; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики
Обладнання: таблиця для розв'язування простих задач, картки обчислень, ТЗН, демонстраційний матеріал, шкала настрою.
ХІД УРОКУ
1. Привітання гостей, учителів
Доброго ранку травам росистим!
Доброго ранку квітам барвистим!
Доброго ранку сонечку ясному!
Людям усім і усьому прекрасному!
2. Динамічна пауза (за вибором учителя).
— Діти. Встаньте і дайте руку сусідові по парті. Підніміть з’єднані руки. Чи всі ви маєте пару?(Якщо ні — з дитиною, яка не має пари, стає вчитель.)
Тепер усі ми стоїмо по двоє, тобто маємо пару. (За вчителем діти повторюють слова.)
Як добре пару мати:
у холоди чи спеку
не сумно вирушати
у подорож далеку.
Друг нам щось порадить
Чи просто посміхнеться —
І ніби сонце ясне
У небі засміється.
3.. Діалог (учитель і діти)
--- Я всміхаюсь квіточці.
3. Девіз уроку
Учитель. Ми починаємо урок, а на уроці ми... Учні {по черзі)(Слайд 1)
ІІ. Контроль і закріплення знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання ( Індивідуально)
2. Усні обчислення
Гра «Естафета» |
|
|
1-й ряд |
2-й ряд |
3-й ряд |
790-270 |
880-360 |
570-330 |
430 + 540 |
150 + 440 |
630 + 210 |
63:9 + 0
|
9:3 +0
|
25:5-0
|
|
|
|
2.1
2.2 Робота за картками
Х+110 = 380 |
Х – 250 = 240 |
890 – Х= 360
|
3.Обчислення логічних задач
4. Каліграфічна хвилинка :23, 2,4,6,8 – скласти чотирьох і п ятицифрові числа
( Слайд 2)
IIIІІІ. .Закріплення вивченого матеріалу. Робота з підручником.
1. Завдання 387 - усно
2. Розв'язування задачі № 392 – колективно з поясненням письмово
3. Завдання 406 – усно
Фізкультхвилинка- поетична
1. Давно вже визнали всі люди
її главою всіх наук.
Вона потрібна всім і всюди
— Без неї ми, немов без рук.
Хай вона допоки світу
Славиться й святиться.
4. Логіка, краса і сила —
Ось її прикмети,
Всіх вона приворожила
— Мрійників й поетів.
5. Математику вивчати
Треба всім і всюди,
Будем її добре знати —
Вік нам вдячна буде.
ІV . Розвиток математичних умінь учнів
1.Розв'язування прикладів по картках -- самостійно( Слайд 3) - під музику Робота в парах із взаємоперевіркою
2. Розв'язування задач за таблицею
V. Хвилинка відпочинку для очей – за картинкою – робота з психологом
VІ. Геометричний матеріал ( Слайд 4)
Форму якого геометричного тіла має кулька, валіза, барабан, та рупор?
VІІ. Підсумок уроку
Гра – сюрприз « Продовж речення»
Щоб знайти відстань, треба…
Щоб знайти швидкість, треба…
Щоб знайти невідомий доданок,треба…
Щоб знайти зменшуване, треба…
Щоб знайти від ємник, треба…
Щоб знайти час, треба…
VIІІ. Домашнє завдання по різнорівневих картках