STEM – УРОК В 11 КЛАСІ
ТЕМА: площа бічної поверхні паралелепіпеда
МЕТА: Сприяти формуванню основних понять та вмінь з теми; забезпечити формування і розвиток розумово-пізнавальних та творчих якостей молоді; здатність розв язувати прикладні задачі, когнітивної гнучкості, співпраці. Розвивати вміння користуватися Інтернетом, виділяти головне та суттєве, порівнювати, узагальнювати факти, логічно викладати свої думки.
ХІД УРОКУ
Проблемне питання: батьки пропонують пофарбувати стіни кабінету математики фарбою(виконувати роботу будуть самі)
Учні розподіляють між собою ролі математика, доктора, прораба, економіста, психолога (весь матеріал знаходять в Інтернеті) та виконують завдання.
Математики: визначають площу вікон та дверей, розраховують площу стін, які потрібно пофарбувати.
Доктор: Яку фарбу краще використати в класній кімнаті?
Прораб: Скільки фарби потрібно на одиницю площі та на всю площу? (Обирає ту фарбу, яку рекомендує доктор)?
Економіст: Скільки коштуватиме фарба (враховує розрахунки прораба та ціни на різних сайтах з витратами на транспортування)?
Психолог: Який колір краще обрати?