Урок "Площа фігури у 4 класі"

Про матеріал
Всі сідайте тихо, діти , Домовляймось не шуміти , На уроці не дрімати, А старанно працювати. Видумуй, пробуй, твори! Розум, фантазію прояви! Активним, уважним будь! І про кмітливість не забудь! Вибув – 9 год 40 хв Зупинки – 4 по 10 хв Прибув – 16 год 10 хв Час у дорозі – ? год 1) 10 • 4 = 40 (хв) – витратив всього на зупинки 2) 16 год 10 хв – 9 год 40 хв = 6 год 30 хв – витратив всього часу 3) 6 год 30 хв – 40 хв = 5 год 50 хв Відповідь: 5 годин 50 хвилин Робота в парах: повторення поняття площинних геометричних фігур (з використанням їх моделей і зображень у підручнику).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Площа фігури. Квадратний сантиметр.

Номер слайду 2

Всі сідайте тихо, діти , Домовляймось не шуміти , На уроці не дрімати, А старанно працювати. І. Організація учнів до уроку

Номер слайду 3

Слухняні УважніРозгублені РозумніАктивніОрганізованіКмітливіГаласливі

Номер слайду 4

Видумуй, пробуй, твори!Розум, фантазію прояви!Активним, уважним будь!І про кмітливість не забудь!

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання. Вправа 104

Номер слайду 6

Перевірка домашнього завдання. Вправа 105 Розв’язання: Вибув – 9 год 40 хв. Зупинки – 4 по 10 хв. Прибув – 16 год 10 хв. Час у дорозі – ? год1) 10 • 4 = 40 (хв) – витратив всього на зупинки2) 16 год 10 хв – 9 год 40 хв = 6 год 30 хв – витратив всього часу3) 6 год 30 хв – 40 хв = 5 год 50 хв. Відповідь: 5 годин 50 хвилин

Номер слайду 7

Ст.24-27 Впр. 107-117

Номер слайду 8

ІІІ. Актуалізація та корекція опорних знань. Вправа 107

Номер слайду 9

Що таке площа?

Номер слайду 10

Робота в парах: повторення поняття площинних геометричних фігур (з використанням їх моделей і зображень у підручнику). Вправа 108 Квадрат. Прямокутник. Ромб. Трикутник. Багатокутник. Круг

Номер слайду 11

Повідомлення теми та завдань уроку. Порівняйте відрізки за довжиною (спочатку «на око», потім — вимірюванням). Порівняйте круги.

Номер слайду 12

Вивчення нового матеріалу та формування нових знань. Робота в парах Вправа 109

Номер слайду 13

Практична робота.

Номер слайду 14

Вправа 110 Вправа 111

Номер слайду 15

Вправа 112 Вправа 113

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка Біжить півень з причілку,Нагукує лічилку: Встати з-за парт.– Раз, два – курчата,Присісти. Три, чотири – зайчата,Пострибати. П'ять, шість – гусаки,Повороти та нахили голови. Сім, вісім – їжаки,Нахилитися вперед, присісти. Дев'ять, десять – йде лисиця,Крокування на місці. Нам ховаться – їй жмуриться. Сісти за парти.

Номер слайду 17

Закріплення знань. Формування умінь і навичок. Розвиток умінь і способів розв’язання математичних завдань Вправа 1 Вправа 2

Номер слайду 18

Вправа 114 Розв’язання : 1) 160 : 4 = 40 (пл.) – вкладає І робітник за 1 годину2) 70 – 40 = 30 (пл.) – вкладає ІІ робітник за 1 годину3) 30 • 5 = 150 (пл.)Відповідь: 150 плиток тротуару вкладе другий робітник за 5 годин

Номер слайду 19

Підсумки уроку та рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Технологія «Мікрофон» Про що ми говорили на сьогоднішньому уроці?Чи досягли ви очікуваних результатів?3 якою новою величиною познайомились на уроці?Що таке 1 см?Рефлексія «Світлофор»

Номер слайду 20

Повідомлення домашнього завдання № 116, № 117

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
3 серпня 2023
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку