Урок "Подача солодких страв. Набір посуду для подачі солодких страв. Правила оформлення солодких страв"

Про матеріал
Після цього уроку учні повинні засвоїти знання про подачу солодких страв, посуд, в якому їх подають, а також правила оформлення солодких страв
Перегляд файлу

План відкритого уроку з предмета

«Організація і техніка обслуговування в закладах ресторанного господарства»

 

Тема уроку: Подача солодких страв. Набір посуду для подачі солодких страв.  Правила оформлення солодких страв.

Мета уроку:

  • сформувати в учнів знання про подачу солодких страв, набір посуду для подачі солодких страв, правила оформлення солодких страв;
  • розвивати в учнів логічне мислення, творчу самостійність, вміння використовувати набуті знання;

                  - виховувати в учнів інтерес до творчої діяльності, зацікавленість до    предмета.

Тип уроку –  комбінований.

        Міжпредметні зв’язки: «Технологія приготування закусок, страв, напоїв з основами товарознавства» – тема «Кулінарна характеристика гарячих і холодних солодких страв»; «Санітарія та гігієна» – тема «Гігієнічні вимоги до посуду»; «Охорона праці» – тема «Безпечна організація й утримання робочого місця».

        Матеріально-технічне забезпечення: мультимедійна система, зразки столового посуду.

Навчально-методичне забезпечення: презентація «Подача солодких страв. Набір посуду для подачі солодких страв.  Правила оформлення солодких страв», відеофільми «Фламбування фруктів у залі ресторану», «Фруктова тарілка».

        Очікувані результати: після цього уроку учні повинні засвоїти знання про подачу солодких страв, посуд, в якому їх подають, а також правила оформлення солодких страв.

Перебіг уроку

 

І. Організаційна частина.

1.1. Привітання з учнями.

Викладач:  Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо.

Роботу швидше починаймо.

 

1.2. Перевірка присутності.

1.3. Перевірка готовності до уроку.

1.4. Налаштування на плідну працю.

 

Викладач: Я трохи хвилююся. Хочу обговорити з вами дуже важливі питання, відповісти на які, здавалося б, легко, але насправді – складно. Дуже хочу, аби наш урок був вдалим. Заплющте очі. Побажайте в думках своїм одногрупникам, собі й мені успіхів.

Викладач:Американський винахідник Генрі Форд сказав:

    Зібратися разом - це початок,

    Триматися разом - це прогрес,

    Працювати разом - це успіх!

    Ми зібралися, тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху! 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми, мети, завдання уроку

Викладач. Українська народна мудрість говорить: «Вміла готувати, та не вміла подавати». Ось як наші предки визначали важливість подачі українських страв. Тому так важливо навчитися правильної подачі гарячих і холодних солодких страв.

Тема нашого уроку «Подача солодких страв. Набір посуду для подачі солодких страв.  Правила оформлення солодких страв».

Сьогодні ви повинні вивчити правила подачі гарячих і холодних солодких страв та їх кулінарну характеристику.

Дану тему ми будемо вивчати за таким планом:

       1. Загальна характеристика та особливості подачі солодких страв.

       2. Гарячі солодкі страви: кулінарна характеристика, рекомендовані гарніри і соуси, посуд для подачі солодких страв і фруктів, набори для розкладання.

       3. Холодні солодкі страви: кулінарна характеристика, рекомендовані гарніри і соуси, посуд для подачі солодких страв і фруктів, набори для розкладання.

 

    IIІ. Актуалізація опорних знань

Викладач. Пригадаємо основні поняття та питання, вивчені раніше з теми «Подача закусок, перших і других страв».

Вправа «Так - не так». На партах лежать картки, які містять правильні й неправильні твердження. Вам необхідно ознайомитися з ними і назвати, чи правильне це твердження, чи неправильне.

  1. На сирній тарілці повинно бути як мінімум 7 видів сиру. – (ні, 5 видів сиру)
  2. При підготовці сирної тарілки виходять з розрахунку 50-60 г сиру на одну людину, якщо планують більше нічого подавати, і 25-30 грам, якщо у заплановано повноцінний обід чи вечерю.+
  3. При подачі сирної тарілки різні сорти сирів можна викладати однин на один. – (ні, потрібно стежити, щоб різні сорти сиру не стикалися)
  4. Прозорі супи відпускають у бульйонних чашках з блюдцем. +
  5. Перші страви можна подавати в багато порційних супових мисках в обнос.+
  6. Бульйон з яйцем подають у суповій мисці на підставній тарілці.- ( ні, подають у бульйонній чашці на блюдці і підставній тарілці разом з десертною ложкою ручкою вправо)
  7. Барон фон Дю – це реальна людина, яка першою запропонувала готувати фондю у ресторані і зробила його національною стравою. +
  8. До сирного фондю подають вино. - (ні, після нього п’ють міцну чорну каву)
  9. Для приготування рибного фондю рибу нарізують шматочками розмірами 3,5 см на 3,5 см.- (ні, 2,5 на 2,5 см)
  10.  М’ясне і рибне фондю відрізняється від сирного тим, що роль розплавленого сиру відіграє кипляча вода, замість грінок в киплячу воду опускають сирі шматочки риби або м’яса. – (ні, використовують не воду, а олію оливкову або кукурудзяну).
  11. Для приготування десертного фондю можна використовувати фруктовий сироп, розплавлений шоколад або молочно-горіхову суміш. +
  12. При подаванні других страв дотримуються такої послідовності: сирні, борошняні, рибні, м’ясні, птиця, дичина, овочеві, круп’яні, яєчні. - (ні, рибні, м’ясні, птиця, дичина, овочеві, круп’яні, яєчні, сирні, борошняні).
  13.  Другі страви подають тільки гарячими, тому мілкі порцелянові тарілки для подавання других страв підігрівають до температури 40-500С. +
  14.  Овочі запечені подають у порційній сковорідці на підставній тарілці. +
  15.  Вареники, запечені у сметані подають на порцеляновому круглому блюді. – ( ні, керамічний горщик на підставній тарілці)

 

IV. Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу (лекція викладача з елементами прес-конференції та з переглядом презентації, відеофільмів і складанням учнями опорного конспекту).

Викладач.  Добре, молодці, пригадали, а зараз переходимо до вивчення нового матеріалу. Вам необхідно уважно слухати, оскільки тоді треба буде виконати завдання. Отже, розглянемо перше питання «Загальна характеристика та особливості подачі солодких страв».

Під час уроку пропоную вам користуватися робочим зошитом і правила подавання солодких страв оформити у вигляді таблиці:

Назва солодких страв

Кулінарна характеристика солодких страв, рекомендовані гарніри та соуси, супутні продукти

Правила та посуд для подавання солодких страв

Набори для розкладання

 

 

 

 

 

Викладач. Позитивну роль солодких страв у харчуванні людини академік І.П. Павлов визначив так: «Їжа, розпочата з задоволенням внаслідок потреби в їжі, повинна і закінчуватися ним же, незважаючи на задоволення потреби, причому об'єктом цього задоволення є речовина, яка майже не потребує на себе травної роботи...-цукор». Мова йде не про цукор як харчовий продукт, а про різні цукри-вуглеводи, що володіють солодким смаком. Солодкими стравами зазвичай завершують прийом їжі (кінець обіду або вечері). Іноді вони включаються в меню сніданку.

Десертна кулінарія – це мистецтво спокушання. Колись подавання десерту мало більше спільного з архітектурою, ніж з кулінарією. Зараз спостерігається тенденція до відносної простоти. І все-таки сучасні кухарі полюбляють готувати показові страви, демонструючи красу десертних матеріалів.

Основною сировиною для виробництва солодких страв, крім цукру, є плоди, ягоди, сухофрукти, молоко, сметана, вершки, яйця тощо. Успішно використовують також різноманітні продукти переробки плодів, ягід, овочів: пюре, пасти, сухі порошки, що дозволяє значно знизити трудомісткість і скоротити час приготування страв.

Обід або вечеря в ресторані, як правило, закінчується подачею солодких страв. Асортимент їх дуже різноманітний. При їх подачі діють певні правила обслуговування.

Холодні солодкі страви подають при температурі 7-14°С, киселі і компоти - 12-16°С. Морозиво подають при температурі від 0 до -4°С. Гарячі солодкі страви - гуріївську кашу, яблучну бабку (шарлот) - при температурі 65°С, пиріг (суфле) - відразу після випікання та фламбування.

Перед подачею десерту офіціант прибирає весь використаний посуд і столові набори і, з дозволу відвідувача, закуску, що залишилася, та хліб.

Більшість холодних солодких страв (компоти, густі киселі, салати із фруктів, желе, муси, свіжі ягоди) подають у металевих або скляних креманках, поставлених на підставні тарілки з мережевною паперовою серветкою, на яку кладуть десертну, чайну або спеціальну ложку для морозива ручкою вправо.

Усі солодкі страви, заздалегідь порціоновані в індивідуальний посуд (десертні тарілки або креманки), подають з правого боку правою рукою і ставлять перед гостем. Більшість гарячих солодких страв з роздачі відпускають у металевому посуді, в якому вони були приготовані (порціонні сковорідки, круглі баранчики, овальні металеві блюда). Подають їх в глибокій і мілкій десертній підігрітій тарілках. Нерідко ці страви ставлять на стіл, надаючи гостям можливість самим розкладати їх по тарілках. Або другий варіант: офіціант розкладає страву в тарілки на підсобному столику, а потім подає. Якщо до десертної страви передбачено соус, його подають окремо в соуснику, а молоко або вершки - у молочнику або вершківниці. При подачі солодких страв стіл сервірують десертними тарілками і десертними наборами.

Отже, ми розглянули перше питання нашої теми і зараз виконаємо вправу «Повітряна кулька». Вам необхідно розмістити букви в такому порядку, щоб можна було прочитати назву посуду, в якому подають солодкі страви.

КРЕМАНКА, ТАРІЛКА, СОУСНИК, МОЛОЧНИК, СКОВОРІДКА

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладач.  Отже, ми побачили, який посуд використовують для подачі солодких страв. Переходимо до другого та третього питання. Розгляд цих питань буде у вигляді прес-конференції. Сьогодні тут присутні спеціалісти в галузі подачі солодких страв, які готові поділитися з вами своїми знаннями, відповісти на ваші запитання. Отож, надамо їм слово.

(Виступають по черзі учні-спеціалісти, які готували матеріали. Для виступу вони використовують презентацію)

Спеціаліст 1. Гарячі солодкі страви також готують як у посуді для споживання, так і в посуді багатопорційному. Відмінність полягає в тому, що для їх приготування використовуємо металевий посуд.

Гарячі солодкі страви порціями готуємо в металевих креманках або однопорційних сковорідках. Інколи використовують однопорційні округлі баранці. Страви перед подаванням запікають (чорнослив з домашнім сиром, суфле, сирник і т. д.), перед подаванням поливають гарячим сиропом або соусом, або подають його окремо.

Спеціаліст 2. Гарячі солодкі порціоновані страви споживають з того посуду в якому їх запікали. Страви, приготовані в багатопорційному посуді подають російським, французьким, а ще краще англійським способами, як роздаткове приладдя використовують ножі-лопатки, лопатки та гарнірні ложки. Для їх приготування використовують багатопорційні металеві баранці, сковородки, різні за формою форми для запікання з вогнетривкого скла, металу та скломаси.

Гарячі солодкі страви можна споживати за допомогою десертних наборів — ніж, виделка або ложка. Гарячі солодкі страви звичайно мають температуру    65 °С.

Викладач. До прес-конференції залучаються представники засобів масової інформації, які уважно слухали спеціалістів та мають ряд запитань щодо кулінарної характеристики, посуду для подачі і правил оформлення солодких страв. Шановні представники ЗМІ, тепер ви можете задати запитання нашим спеціалістам.

Журналіст 1. Доброго дня, я представник журналу «Ідеальний офіціант», маю запитання: що таке каша гуріївська і як її подають?

Спеціаліст 1. Каша гуріївська – це молочна солодка манна каша, запечена на сковорідці. Окремо подають абрикосовий соус. Кашу гур'євську готують і подають на порціонній сковорідці, поставленій на закусочну тарілку з паперовою серветкою. Вживають, не перекладаючи, десертною ложкою. Окремо в мельхіоровому соуснику подають абрикосовий соус, який ставлять на підставну тарілку, на яку кладуть чайну ложку ручкою вправо.

Журналіст 2. Доброго дня, я представник журналу «Офіціант від А до Я», маю запитання: що таке пудинг сухарний і як його подають?

Спеціаліст 2. Пудинг – це страва, приготована із рису, сухарів та інших продуктів з додаванням молока і яєць. Запікають у спеціальних формах. Фруктовий або ягідний соус. Пудинг сухарний, випечений у формі, нарізають на порції і випускають у мілких десертних тарілках. Стіл сервірують десертними наборами (ножем і виделкою). Цілим пудинг приносять на круглому мельхіоровому блюді, накритому різьбленою паперовою серветкою, потім перекладають на мілкі десертні тарілки. Соус подають окремо (гарячий абрикосовий), який ставлять (ручкою вліво) на підставну тарілку, на яку кладуть чайну ложку ручкою вправо.

Журналіст 3. Журналіст програми «Профі. Офіціант». Скажіть будь ласка, що таке суфле і як подають суфле та млинчики з варенням?

Спеціаліст 3. Млинчики з варенням приносять на мілкій десертній тарілці, посипавши цукровою пудрою. Ставлять перед гостем справа правою рукою.

Суфле – це легкий пиріг зі збитих білків, жовтків, розтертих з цукром, борошна та ароматичних продуктів. Окремо подають вершки або молоко. Суфле відпускають у тому ж посуді, в якому воно запікалося. Це може бути баранчик або порціонна сковорідка. Стіл сервірують глибокою десертною тарілкою і десертною ложкою. Молоко в молочнику або вершки в вершківниці ставлять на стіл справа на пиріжковій тарілці з паперовою серветкою. При подачі суфле офіціант спочатку наливає в глибоку десертну тарілку молоко або вершки, потім обережно підрізає лопаточкою край суфле і, підійшовши до столу з лівого боку і тримаючи страву в лівій руці, швидко перекладає суфле в тарілку з молоком або вершками.

Журналіст 1. Скажіть будь ласка, як подають яблука, смажені в тісті?

Спеціаліст 4.  Яблука, смажені в тісті, подають на круглому мельхіоровому блюді з мереживною паперовою серветкою. Перед відпуском посипають цукровою пудрою. Ставлять справа від гостя, розкладають кондитерськими щипцями. Гарячий абрикосовий соус подають окремо. Набори для розкладання: лопатка, чайна ложка.

Викладач. Отже, ми розглянули друге питання і зараз виконаємо  вправу «Допоможе алфавіт». У вас на партах лежить алфавіт, користуючись ним ви зможете розшифрувати назви гарячих солодких страв.

 

1/ А

2/ Б

3/ В

4/ Г

5/ Ґ

6/ Д

7/ Е

8/ Є

9/ Ж

10/ З

11/ И

12/ І

13/ Ї

14/Й

15/ К

16/ Л

17/ М

18/ Н

19/ О

20/ П

21/ Р

22/ С

23/ Т

24/ У

25/ Ф

26/ Х

27/ Ц

28/ Ч

29/ Ш

30/ Щ

31/ Ь

32/ Ю

33/ Я

 

  

22

24

25

16

7

    

 

 

 

 

17

16

11

18

28

11

15

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

24

6

11

18

4

 

 

 

 

 

 

15

1

29

1

 

4

24

21

12

13

3

22

31

15

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Викладач. Тож переходимо до третього питання «Холодні солодкі страви: кулінарна характеристика, рекомендовані гарніри і соуси, посуд для подавання, набори для розкладання». Для розгляду цього питання знову звернемося до наших спеціалістів.

Спеціаліст 1.  Холодні солодкі страви виготовляють порціонованими в посуді для споживання. Для цього використовують скляні креманки на низьких ніжках та різноманітні десертниці з прозорого та кольорового скла різних стилістичних форм (під апельсин, яблуко тощо). Заготовку заливають безпосередньо в посуд (желе, самбук) або спочатку виготовляють у формах, а потім викладають в посуд подавання і оздоблюють. Для подавання холодних солодких страв в багатопорційному посуді (тарелі) желе та креми виготовляють у великих або малих фігурних формах.

Готові страви викладають на тарелі або великі мельхіорові підноси, для перекладання подають відповідну лопатку.

Спеціаліст 2. Солодкі страви приготовані для подавання в багатопорційному посуді можна подати російським, французьким або англійським способами під час обслуговування різних бенкетів.

Для подавання солодких страв, що мають рідку консистенцію (полуниця з свіжими вершками, солодка каша з ягодами) використовують десертну глибоку тарілку діаметром 200 мм.

Усі солодкі страви їдять десертною, а не чайною ложкою.

Холодні солодкі страви мають температуру 8-10 °С.

Журналіст 2. В мене є запитання, як подають крем, желе, мус, самбук?

Спеціаліст 3. Крем готується на основі збитих густих вершків з додаванням цукру, желатину, яєчно-молочної суміші, ароматичних і смакових продуктів.

Желе готують на основі фруктово-ягідних соків, сиропів з додаванням желатину, а також лікеру або десертного виноградного вина.

Мус готується так, як і желе, але при охолодженні збивається у пухку масу. Перед відпусканням поливають сиропом.

Самбук готують з абрикосового або яблучного пюре з додаванням желатину, яєчних білків і цукру.

Крем, желе, мус, самбук подають у скляній креманці на підставній тарілці з паперовою серветкою, в якій знаходиться десертна ложка, морозиво з різними наповнювачами подають у металевій креманці, ставлять перед гостем.

Журналіст 3. А що ви можете розповісти про парфе?

Спеціаліст 4. Парфе (густі збиті з цукром і ваніллю вершки, заморожені у металічній формі) подають використовуючи кругле мельхіорове або фарфорове блюдо. На виду у споживача на підсобному столі парфе розрізають на порції і розкладають на мілкі десертні тарілки. Парфе можна подати в кришталевій вазочці, тоді під морозиво кладуть бісквіт.

Журналіст 1. А що ви знаєте про фламбування?

Спеціаліст 1. Фламбування десертів - це підпалювання десертної страви, облитої спиртом або коньяком. Для цього необхідні спиртівка, турки для спирту і коньяку.

Фламбування завжди роблять у присутності гостей.

 

Необхідні умови для фламбування страв і десертів:

- відстань між столами в залі має бути достатньою для того, щоб пересувати візок з усім необхідним для роботи;

- на підприємстві щодня має бути визначений асортимент страв для фламбування; для цього передбачають окрему сторінку в меню "Страви фламбе", перелік яких періодично обновляється;

- офіціанти-фламбмейстери повинні добре знати технологію приготування цих страв.

Необхідний інвентар для фламбування і його підготовка:

- візок або підсобний столик з двома полицями для розміщення всього необхідного для фламбування і подачі;

- дві спиртівки для доведення до готовності і фламбування страв;

- набір різних приправ, спирт для підпалювання та алкогольний напій;

- набір посуду і наборів для фламбування - дворіжкова виделка, ложка, сковорідка і т.ін.

 Весь інвентар повинен утримуватися в чистоті та мати естетичний вигляд.

Спеціаліст 2.  Одержавши замовлення на фламбування, офіціант підвозить візок до відвідувачів, які зробили замовлення, і встановлює так, щоб він нікому не заважав і відвідувачі могли його бачити.

Доведення до готовності і фламбування страв.

Послідовність виконання робіт:

- запалюють або посилюють вогонь у спиртівці;

- кладуть на сковорідку певну кількість вершкового масла, щоб розтопити його;

- укладають шматочки продукту, млинці або підготовлені фрукти і ягоди;

- при смаженні продукти злегка помішують і перевертають, не проколюючи виделкою, щоб не витік сік;

- наприкінці смаження виріб збризкують алкогольним напоєм, обраним для фламбування, і підпалюють;

- гарнірують і подають на тарілках в оформленому вигляді.

Фламбуванню піддають, як правило, продукти, що мають специфічний смак і аромат.   

Викладач. До вашої уваги відеофільм «Фламбування фруктів у залі ресторану».

Журналіст 2. Як подають фрукти?

Спеціаліст 3.  Фрукти в асортименті  є найкращим десертом. При обслуговуванні групи гостей і банкетів фрукти подають у кришталевих вазах. Їх укладають гіркою і ставлять вазу в центрі столу. Фрукти у вазі можна запропонувати гостям в обнос, підійшовши до кожного з них з лівого боку. Вазу на високій ніжці тримають за верхню частину ніжки.

Спеціаліст 4. При індивідуальному обслуговуванні фрукти подають на десертній тарілці справа від гостя, складаючи набір із яблук, груш, мандаринів або апельсинів, гроночок винограду, персиків або абрикосів (двох-трьох видів фруктів). На стіл ставлять мілку десертну (фруктову) тарілку, а справа від неї тарілку для кісточок. Полоскальницю з водою (вазочку або салатник з підкисленою теплою водою) приносять пізніше і встановлюють у полотняній серветці на підставній тарілці. Верхня частина серветки служить для витирання пальців. Фруктові набори (ніж, виделку) кладуть за десертною тарілкою.

Викладач. Фрукти також подають у вигляді фруктової нарізки. До вашої уваги відеофільм «Фруктова тарілка».

 

V. Узагальнення і систематизація знань.

Викладач. Отже, ми розглянули усі питання, які стосуються теми нашого уроку. Зараз підведемо підсумок, виконавши вправу «Пазл із секретом». Перед вами пазли, де цифра – номер запитання. Ви називаєте цифру і якщо відповідь правильна, то пазл перегортається і збирається загальна картинка.

   

1. Що прибирає офіціант перед подачею солодких страв? (Перед подачею десерту офіціант прибирає весь використаний посуд і столові набори і, з дозволу відвідувача, закуску, що залишилася, та хліб).

2. При якій температурі подають морозиво? (При температурі від 0 до -40С).

3. Яким посудом сервірують стіл при подачі солодких страв? (Стіл сервірують десертними тарілками і десертними наборами).

4. З якого боку по відношенню до відвідувача подають солодкі страви? (Подають з правого боку правою рукою і ставлять перед гостем).

5. Які способи обслуговування застосовують для подачі солодких страв в багатопорційному посуді? (Страви, приготовлені в багато порційному посуді подають російським, французьким і англійськими способами).

6. Яку температуру подачі мають гарячі солодкі страви? (65 0С).

7. Який посуд використовують для подачі каші гуріївської? (Її готують і подають на порційній сковорідці, поставленій на закусочну тарілку з паперовою серветкою).

8. Який посуд використовують для подачі млинчиків з варенням? (Млинчики з варенням приносять на мілкій десертній тарілці, посипавши цукровою пудрою).

9. Який посуд використовують для споживання фруктів? (Фруктовий ніж і виделка)

10. Якою ложкою їдять солодкі страви? (Усі солодкі страви їдять десертною ложкою).

11. Що таке фламбування? (Це підпалювання десертної страви, облитої алкогольним напоєм).

12. Який посуд використовують для подачі желе? (Желе подають у скляній креманці на підставній тарілці з паперовою серветкою).

Викладач. Отже, у нас зібралась загальна картинка. Що це за страва? (Парфе).

1. При якій температурі подають суфле? (Відразу після випікання та фламбування).

2. Який посуд використовують для подачі пудинга? (Мілкі десертні тарілки).

3. Який посуд використовують для подачі суфле? (Відпускають у тому ж посуді, в якому воно запікалося).

4. При якій температурі подають киселі і компоти? (12-160С)

5. Хто здійснює фламбування страв? (Офіціанти-фламбмейстери).

6. Які алкогольні напої використовують під час фламбування? (Коньяк, горілка).

7. В чому подають фрукти при обслуговуванні групи гостей? (Фрукти подають у кришталевих вазах).

8. Що використовують для подачі фруктів при індивідуальному обслуговуванні? (Десертну тарілку, на якій складають набір з двох-трьох видів фруктів).

9. Який посуд використовують для подачі страв, якщо страва має рідку консистенцію? (Використовують десертну глибоку тарілку діаметром 200 мм).

10. Який посуд використовують для подачі яблук, смажених в тісті? (Подають на круглому мельхіоровому блюді з мереживною паперовою серветкою).

11. При подачі гарячих солодких страв в багатопорційному посуді, що використовують як додаткове приладдя? (Ножі-лопатки, лопатки та гарнірні ложки).

12. У присутності кого здійснюють фламбування? (У присутності гостей).

Викладач. Отже, що у нас зображено на картинці? (Самбук).

 

VІ. Підсумки уроку.

Викладач. Попрацювавши на уроці, отримали оцінки такі учні:….(виставлення оцінок і мотивація їх).

Загадка «Усмішка»

Викладач. Наприкінці я хочу загадати вам загадку і побажати, щоб відгадка до неї завжди була з вами.

Вона нічого не коштує, але створює багато чого.

Вона збагачує тих, хто її отримує, не збіднюючи тих, хто її дарує.

Вона триває мить, але пам'ять про неї залишається надовго.

Немає таких багатіїв, які могли б її купити.

Немає таких бідних, які не стали б багатші її милістю.

Вона створює щастя у домі, є паролем для друзів.

Водночас її не можна ані купити, ані випросити, ані позичити, ані вкрасти, адже вона є цінністю, яка не принесе жодної користі, якщо не йтиме від чистого серця...

C:\Documents and Settings\PPL\Рабочий стол\скачанные файлы (2).jpg

Викладач. Даруйте усмішки одне одному. Я сподіваюся, що наш урок залишить у вашій уяві приємні спогади.

 

VІІ. Повідомлення домашнього завдання.

1) Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: Підручник.:[для вищ. Навч.закл.]/ За ред. П’ятницької Н.О. – 2-ге вид. перероб. та допов. – К.: Центр учбової літератури, 2011-584 с. – 118-121 стор.

2) Тести у робочому зошиті.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гук Тетяна Вікторівна
    Дякую за змістовний, цікавий і орігінальний урок! Хоча я викладач з великим досвідом, бачила багато розробок, но Вам - велика подяка за роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Наталя Янчук Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чепакова Ніна Петрівна
    Мене приємно вразила оригінальність викладу. Матеріал логічний інтересний. Дякую Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 грудня 2019
Переглядів
7143
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку