Урок-подорож для 2-3 класів "День Європи"

Про матеріал

Урок поданий у вигляді подорожі по країнам Європи для 2-3 класів. На уроці діти знайомляться з цікавинками у ціх країнах, дивляться презентації (є посилання), переглядають мультфільми. Користуйтесь з задоволенням.

Перегляд файлу

Описание: C:\Users\артём\Documents\61178472.jpg                 

 

«Подорож країнами Європи»

Підготувала                                                                                     вчитель початкових класів                       ЗОШ №45 м.Маріуполь                                                                                                                                                                                                    Ковальчук Алла Миколаївна

 

\

 

 

 

                             (урок-подорож 2-3 класи)

Мета: ознайомити дітей з історією і культурою країн Європи; розвивати творчі задатки школярів, цікавість до країн Європи та рідного краю; виховувати повагу та дружбу між країнами.

Обладнання: святково прикрашений клас, проектор, презентація до уроку,відео матеріали до уроку, картки із зашифрованими словами, малюнки із зображенням автобусу, повітряні кульки із питаннями в середині, купюри євро.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1.Привітання вчителя.                       

                                                                                  Вітаємо, вас, наші любі,

                                                       У світлій, затишній оселі.

                                    Нехай заняття наше буде,

                                   Як пісня — дзвінким та веселим.

                                   Ось дзвінок сигнал подав —                                                                                                                                                                 

                                    До роботи час настав.

                                    Ось і ми часу не гаймо                                                                                                                                           

                                   А заняття починаймо.

- 2. Повідомлення теми уроку.

- Скажіть мені, діти, а чи любите ви подорожувати? А що саме вам подобається в час подорожі? (Відповіді дітей)

- І розпочати наш    урок я хочу з подорожі. А для того щоб дізнатися тему цього уроку, пропоную її  розшифрувати.

Гра «Шифрувальник»

20 19 6 19 21 19 9     15 21 1 13 18 1 17 11     8 3 21 19 20 11

Подорож                     країнами                           Європи

-Тема нашого   уроку «Подорож країнами Європи».

 

Куточків на землі багато.

Європа серед них – найкраща над усім ,

Бо саме тут ми маємо зростати.

Європа  - наш великий спільний дім!

ІІ.Актуалізація опорних знань.

-Діти, скажіть мені, якими видами транспорту можна подорожувати? (відповіді дітей)

-Так, літаком скоріше, але автобусом можна милуватися природою, красотами європейських країн.

-Чи подорожували ви коли-небудь автостопом? (Так/Ні) 

-А що таке автостоп?(відповіді дітей)

-А скажіть, якою ж валютою розраховуються в Європі? (євро)

-А як називають гроші нашої держави? (гривні, копійки)

-Чи в усіх європейських країнах національною валютою є євро? (Ні)

В Чехії, наприклад,-крони, а у Польщі-злоті, в Болгарії- болгарські леви, в Латвії-латвійський лат, литовський лит у Литві, естонська крона в Естонії, шведська крона в Швеції, у Британії-фунти стерлінгів. Хорватія теж має свої гроші – це куни. Грошова одиниця Угорської Республіки-форинт.

Перед вами карта Європи. Населення більше як 42 млн. чоловік. Вона межує із 7 країнами світу. Наша Батьківщина – центр Європи. Що ж таке Європа? Європа – це територія об’єднаних багатьох держав для спільного вирішення проблем, це і спільні гроші, це і спільний дім для десятків різних націй і народів. У Європі знаходяться 45 незалежних держав,які об’єднані в Євросоюз.

-   І так, подорожуємо ми автобусом, але спочатку нам треба підготувати автобус до виїзду. Наш автобус ми прикріпимо до того місця звідки ми почнемо подорож .

 ІІІ.Основна частина.

-Ну що ж, автобус підготували – і в путь!

1.Віртуальна подорож.

Хто з нас не мріє побувати в Європі? І хто не хотів би власними очима побачити її історичні  і сучасні визначні пам’ятки! Гадаю, таких немає. І вирушаємо ми діти з якої країни? (України)

-А що ж ви можете мені розповісти про цю країну? (відповіді дітей)

(Перегляд відео «20 фактів про Україну» https://www.youtube.com/watch?v=CegZw7RU9Vo)

1) Болгарія;

-Перша наша зупинка буде в Болгарії.

Болга́рія—  це держава, на сході її омиває Чорне море. Столиця і найбільше місто — Софія, офіційна мова — болгарська, грошова одиниця — лев.

 Винахідником першого в світі електрокомпютера вчений болгарського походження Атанасов.                                                                                                                                             Всім відома пила «болгарка» названа саме тому, що її придумали в цій країні.

Відомі у світі «золоті піски» отримали таку назву через злий жарт саме матушки-природи. Вдавнину в цих краях мешкали злодії, котрі грабували всіх мандрівників, а також нападали на судна, що наближалися до берега. Все, що крали. переховували на пляжі. Та одного разу не виявили там накраденого ними золота. А брудний темний пісок перетворився на чистий, жовтий. Наполовину пісок був наповнений золотом. Саме так природа покарала злодіїв за їхні погані вчинки.                                                                        Вважається, що ця країна має найчистіший пісок на планеті, який ніколи не забрудниться та не зіпсується, як золото..

 2)Чехія;

-І вирушаємо далі. Наступна зупинка це Чехія. Що ж цікавого приготувала для нас Чехія? Зараз ми про це дізнаємося.

Найбільшим замком в Європі є Празький град, який знаходиться в Празі.

Чехія є батьківщиною рафінованого цукру, фруктових йогуртів і контактних лінз. У Празі, столиці Чехії, можна сміливо пити воду з-під крану, вона чиста.                                   Знаменитий мультфільм про крота створений у Чехії. Тут, до речі, можна придбати сувеніри та іграшки у вигляді головного героя..

(Перегляд відео «20 фактів про Чехію» https://www.youtube.com/watch?v=hi3ltDR3NVc)

Діти, вам цікаво? Тоді трішки відпочинимо і знову в дорогу!

Фізкультхвилинка

3)Італія;

-Наступна країна, яка чекає на нас – це Італія.

Іта́лія – це гаряча країна моди, пасти та піци. На території Європи тільки 3 активних вулкани: Етна, Стромтолі і Везувій. Всі вони розташовані в Італії. Етна також найактивніший вулкан в світі.

Думаю всі ви чули про машину «ламборджині». Так от раніше «Ламборджині» була відома компанія, яка випускала трактори. Багато найпрестижніших машин є в Італії: Ферарі, Мазераті.

Уявіть собі, спагеті в Італії виготовляють навіть для собак.

Чи знаєте ви, що таке Колізей? Колізей в Римі, є найбагатша старовинна будівля для розваг. 

(Перегляд відео «20 фактів про Італію» https://www.youtube.com/watch?v=nZ-rfGE-O3w)

4)Франція.

-І завершує нашу подорож  Франція.

 Франція – одна з найцікавіших країн світу, яка багата своєю історією та культурою, загадковими казковими пейзажами і затишними містами. Тут завжди багато туристів.

Столиця і найбільше місто — Париж.

У Франції знаходиться найбільша кількість замків в світі, всього 4969 штук. Майже 5 тисяч.

На Новий рік прикрашати ялинку придумали французи.

Франція – батьківщина велосипедів.                                                                                                Голубів у Франції називають «летючий щур».                                                                                                       Ейфелева вежа про яку ви всі чули, у Франції була побудована спеціально для Всесвітньої виставки у 1889 році і служила вхідною аркою. Її відвідали близько 200 млн. людей.

 (Перегляд відео «20 фактів про Францію» https://www.youtube.com/watch?v=D36jWDa4_vA)

ІV. Узагальнення й систематизація знань.

1.Гра «Хто хоче стати мільйонером?» (кожне питання буде знаходитися в повітряній кульці)

- Я гадаю, що ви всі уважно слухали та дивилися і готові зіграти зі мною в гру «Хто хоче стати мільйонером?». За кожну правильну відповідь ви отримаєте 1000 євро. Готові? Тоді розпочинаємо!

1.Хто є автором однієї з конституцій України?

а) Пилип Орлик;                                 б) Остап Вишня.

2.Як називається найкоротша вулиця всіх столиць світу але в той час найширша та найкрасивіша?

а)Андрющенко;      б)Хрещатик .          

3.На якому місці знаходиться Україна за кількістю людей із вищою освітою?

а)3;                             б)8;                               в)4.

4.Яке місто є столицею Болгарії?

а)Париж;                      б)Софія;                  в)Рим.

5.Який  найвідоміший чеський сувенір?

6. Чому «золоті піски» дістали таку назву?

7. Яка країна є Батьківщиною йогурту та рафінованого цукру?

а) Чехія               б)Болгарія;                    в)Франція.

8.Яка країна є Батьківщиною велосипеда?

а)Болгарія;                б) Франція;              в)Італія.

9.На території якої держави є діючі вулкани?

а)Італія                    б)Франція                   в)Болгарія 

10. В якій країні виготовляють спагеті для собак?

а)  Італія;         б)Франція;           в)Чехія.

- Які ж ви розумнички!

V. Підсумок уроку.

- Прогулянка країнами Європи наближається  кінця. До українського кордону подати вже рукою. Залишаючи позаду європейські дороги, мегаполіси і хмарочоси, рівень життя з культурою та побутом європейців згадаємо приказку: «Всюди добре,  а  ….. доповніть!... вдома – найкраще».

Гра «Так і ні»

– Бабусі хлопчик помагав,

На допомогу він мастак.

Він, діти, добрий хлопчик? (Так.)

– Тепер усі скажіть мені:

У сварці жити добре? (Ні.)

–А як немає забіяк,

Тоді усім прекрасно? (Так.)

– А як серця у всіх ясні,

То вам погано, діти? (Ні.)

– Співає хлопчик гарно як!

А вам подобається? (Так.)

– А як обличчя всіх сумні,

Похмурі, злі? Вам добре? (Ні.)

– Кричить, ламає все хлопчак,

Це теж погано, діти? (Так.)

– Тоді іще скажіть мені:

Як діти б’ються, добре? (Ні.)

– Коли вам краще жити:

Коли сміються діти? (Так.)

Звичайно, краще в мирі

І з усіма дітьми дружити,

Щоб всі веселими були,

В добрі і злагоді жили.

  • На цьому ми завершуємо наш перший урок. Бажаю вам ,щоб уявні подорожі перетворилися на справжні.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 липня 2018
Переглядів
7800
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку