12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Урок. "Подорож до Англії".

Про матеріал
Тема: «Узагальнення вивченого матеріалу з тем "Знайомство", "Шкільне життя", "Кольори"» Мета: закріпити вивчену лексику з тем «Знайомство», «Шкільне жит¬тя», «Колір предмета», букви і їх правопис, лічбу числівників до 12; розвивати пам'ять, увагу, мислення, здогадку, кмітливість, уяву; погли¬бити знання учнів про країну, мову якої вивчають, підвищити інтерес до вивчення іноземної мови. Обладнання та навчальні матеріали: шкільне приладдя, карта подоро¬жі, карта Великобританії, картинки з видами Лондона, картки з бук¬вами, числівниками, ілюстративні малюнки, запис пісні. Тип уроку: урок-гра «Подорож до Англії».
Перегляд файлу

Подорож до Англії.

Урок-гра у 2класі

Тема: «Узагальнення вивченого матеріалу з тем "Знайомство", "Шкільне життя", "Кольори"»

Мета: закріпити вивчену лексику з тем «Знайомство», «Шкільне жит­тя», «Колір предмета», букви і їх правопис, лічбу числівників до 12;

розвивати пам'ять, увагу, мислення, здогадку, кмітливість, уяву;

погли­бити знання учнів про країну, мову якої вивчають, підвищити інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання та навчальні матеріали: шкільне приладдя, карта подоро­жі, карта Великобританії, картинки з видами Лондона, картки з бук­вами, числівниками, ілюстративні малюнки, запис пісні.

Тип уроку: урок-гра «Подорож до Англії».

ХІД УРОКУ

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Greeting              1. Привітання

Т: Good morning children. (Діти вітаються римівкою.) I am glad to see you. Sit down!

Warming up     2. Введення в іншомовну атмосферу

Бесіда в режимі Т - Сl.

Т:  - How are you, children?

  • Super! And how are you?
  • I am super too.
  • Sit down, please.

Aim                          3.  Повідомлення теми і мети уроку

 Т:  Сьогодні на уроці ми поїдемо до країни, мову якої вивчаємо,тобто до Англії. Там живе моя подруга — дівчина Janet. Я думаю, ми її там зустрінемо і познайомимося з нею.

Діти, а що нам потрібно знати, щоб спілкуватися в Англії?

Англійську мову. English, of course.

Ми маємо карту, яка нам допоможе дістатися Англії. Це наш маршрут. Ми будемо проходити багато стан­цій і побачимо визначні місця Англії.  На кожній станції ми повинні виконати завдання, щоб переїхати на наступну.

  • Are you ready?

Yes.
Let's start.

Ми відправляємося від  першої станції , яка називається «School Station».

А перша наша зупинка  - «ABC Station»

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1.  «ABC Station»

Робота з алфавітом.

1)Читання букв з карток (хором)

  •            What letter is this?
  •            A, D, C, B,...

2) Знайди пару.

D A F T B S C G Y E I P H N M X L R V O

v r l c s d f n m b p o i h t e g y a x

Аnd now we are continue our traveling. Тепер ми можемо продовжити нашу подорож.

  1. Гра «Fishing»

Т:  Look at our map. It is a sea. The monster lives in this sea. The monster is not angry, he is hung­ry. Children, let us feed the monster. I have a fishing-rod and many fishes (cards with pictures). Pull out the card, name the word and throw into the monster's mouth.

Але нам з вами треба перебратись через море. В цьому морі живе монстрик, який нікого не пропускає поки ви не справитьсь із завданням.

Вам треба виловити картки з малюнками та назвати що це таке.

Ось ми з вами подолали цю перешкоду, й можемо йти далі. Але щоб йти далі нам треба перейти через дорогу. А полісмен який тут стоїть нікого не пропускає поки не впевниться що людина знає назви кольорів. Давайте розповімо йому віршики які ми знаємо про кольори.

Подивіться на нашу карту ми вже знаходимося біля Дому Парламенту, в якому живе Королева Великобританії.

  1. «Colour Station»

Повторення назв кольорів .

Дуже чорний кіт наш Джек.

Слід пам’ятати: чорний – black.

 

Білий-білий кіт наш Кайт.

Слід пам’ятати: білий – white.

 

Брат мій грає у хокей

У сірій формі.

Сірий grey.

 

Коричневу сукню

Купила фрау

Ми знаєм напевно:

Коричневе – це brown.

 

Загубился десь мій кед,

Мій червоний кед – red.

 

Жовте курча каже: Hello!

Жовті лапки, жовті крильця,

Жовте – yellow.

 

Рожеві троянди падають на ринг.

Рожевий англійською pink.

 

Це — незрілий мандарин.

Він зелений просто green.

 

 

Вірте, правда,

That is true.

Блакитний колір

Просто blue.

  1. «Rest Station»

Фізкультхвилинка.

 Т:  Подивіться на нашу карту. Це гора Ben Nevis через яку нам треба пройти виконуючи рухи та накази.

  1. Виконання рухів.

Now let's rest a little.

Stand up! Hands down!

Hands to the sides.

Stretch! Stand back to back.

Stand arm in arm. Stand nose to nose.

Clap your hands. Shake your hands!

(Музична пауза)

Clap, clap, clap your hands,

Clap your hands together.

Stamp, stamp, stamp your feet,

Stamp your feet, stamp your feet to­gether.

Dance, dance, dance a dance

Dance a dance together.

Sing, sing, sing a song, sing a song

Sing a song, sing a song together.

  1. Виконання наказів.

Show me your pens (pen­cils, pencil-boxes, books, rulers, era­sers...)

Open your books! Shut your books.

Put the books down.

  1. Station «England»

Знайомство з англійською дівчин­кою.

Т:  And now, children we are in England. Look at the map. It is Eng­land. The capital of England is Lon­don.

And who is this girl?

Oh! She is my friend. Let us meet with this girl.

(Діти виконують пісеньку «What is your name» в режимі Gr1 Gr1 Gr1 P1)

Girl. Hello, friends! Nice to meet you! Welcome to England.

Мовна зарядка з теми «Знайомство»

Робота в режимах: Т  Girl.Сl.

Girl. - What is your name?

  • Where do you live?
  • How old are you?
  • Who is your friend?

 

 

  1. Congratulations Station

А ви знаєте яке свято наближається?  Давайте привітаємо Дженет різдвяною піснею.

Виконання пісеньки “Merry Christmas”

We wish you Merry Christmas

We wish you Merry Christmas

We wish you Merry Christmas

And Happy New Year!

  1. Letter Station

Діти, пам’ятаєте ми з вами збирались написати листа Санта Клаусу. Так як ми вже в Англії давайте це зробимо і передамо їх через Дженет.

Dear    http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg    !

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

  1. «Counting Station»

Наша подорож підходить до кінця, і нам треба повертатися до дому. Але спочатку давайте перевіримо чи всі на з нами, не хто не загубився?

  1. Рахунок від 1 до 12.
  2. Повторення лічилочки
    (Counting-rhyme)

 1,2,3,4,5,

І and You

You and I.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Summarizing    1. Підведення підсумків уроку.

Т: Do you like our travelling?

Good. But It’s time  to finish our travelling. You were so active and so smart today. А чи сподобалася вам подорож до Англії? А що сподобалось най­більше?

Що вам найбільше запам'яталося сьогодні на уроці?

Віршик (з рухами)

Ten little fingers,

Ten little toes,

Two little ears,

One little nose,

Two little eyes,

That shine so bright

One little mouth

To kiss you «Good-bye!»

Good-bye!

 

 

Dear    http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg    !

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

 

 

Dear     http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg    !

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

 

 

Dear   http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg !

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

 

 

 

Dear  http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg!

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

 

 

Dear  http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg!

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

 

 

Dear http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg !

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

 

 

 

Dear  http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg!

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

 

 

Dear  http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg!

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________

 

 

 

Dear  http://super-detki.info/wp-content/uploads/2009/12/106.jpg!

My name is _______________________. I am ______________.

Can I have a                                               for  Christmas, please?

Merry Christmas!

_______________________