Предмети, які я вивчаю у школі.

Про матеріал
Повторити й активізувати ЛOтеми.Повторити граматичний матеріал: спеціальні запитання. Розвивати комунікативні вміння учнів. Виховувати повагу до школи та навчання.
Перегляд файлу

Tема: Предмети, які я вивчаю у школі.

 Мета: Повторити й активізувати ЛOтеми.Повторити граматичний матеріал: спеціальні запитання. Розвивати комунікативні вміння учнів.  Виховувати повагу до школи та навчання.

      Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах, для роботи в групах , для індивідуальної роботи .

ХІД УРОКУ

  1. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

Т: Hello! Nice to see you!

Ps: Nice to see you, too!

2.Повідомлення теми та мети уроку. х

Т: Today we'll continue our talk about school life in general and about school subjects in particular. You'll also practise the vocabulary on the topic in texts, games and exercises.

3.Перевірка домашнього завдання.

1)РЗ, впр. 2 (с. 71), впр. З (с. 72).

Учні по черзі читають речення, які вони записали про свою школу.

2)РЗ, впр. 4 (с. 72).

Учні ланцюжком читають складений ними текст з поданих речень.

4.Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні працюють у парах. Учитель роздає картки, які містять частини діалогів-жартів за темою «Школа». Завдання учнів — якомога швидше скласти п'ять діалогів із десяти карток. Перемагає пара, яка першою виконає завдання. Потім учні в парах інсценують діалоги.

What do you think about your first day at school, Joe?

First? You mean I have to go back again?

Why are you always late for school?

It's not my fault. You always ring the bell before I get there!

Does your father still help you with your homework?

No, Miss. I can get it all wrong on my own now.

Well, son, how did you find your Geography exam?

With a map and compass, how else!

Sir! What would I have to write to get ЗА levels?

Someone else's name at the top of your exam paper!

 

 

IІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Speaking1. Розвиток умінь діалогічного мовлення.

1) Впр. 1а (с. 130).

Бесіда в режимі Т-Р-Р-Р.

Т: Look at the pictures  on page 130 of your textbook.

 Who can you see there?

What school lessons are the children at?

 What are they doing?

2)Впр. lb (с. 130).

Учні працюють у парах: по черзі складають усні повідомлення про різні навчальні предмети, використовуючи подані у вправі слова ісловосполучення.

 

3)Впр. 2 (с. 130).

Учні в парах звертаються один до одного із запитаннями, поданими у вправі, та дають усні відповіді на них.

2. Активізація JIOтеми.

1)РЗ, впр. 2 (с. 73).

Учні заповнюють таблицю назвами навчальних предметів відповідно до видів діяльності. Потім ланцюжком розповідають, які види діяльності використовуються на яких уроках.

 

2)Гра «QuickWit».

Учитель вивішує на дошці картки  зі словосполученнями у певній послі­довності. Учні розподіляються на групи по троє-п'ятеро дітей. Кожна група отримує комплект таких саме карток, як і вивішені на дошці. Учитель перегортає картки, а діти повинні розташувати свої картки у тій самій послідовності, як і на дошці. Перемагає група, яка швидше та правильніше виконає завдання.

 Т: Look at the blackboard and try to remember the order of the word combinations on the cards.

 

to do the sums

to do an experiment

to learn about the plants

to learn about the animals

to discuss a story

to play games

to listen to a dialogue

To do a project

 

 

to learn about the plants

to do an experiment

to do the sums

to learn about the animals

to play games

to discuss a story

to listen to a dialogue

3. Аудіювання. Подання тексту для аудіювання.

Учитель роздає картки для індивідуальної роботи, що містять варіанти відповіді на запитання. Потім читає діалог, а учні повинні вибрати й обвести літеру пра­вильного варіанта відповіді.

 

Т: Listen to the dialogue and choose the correct answers.

 

UNLUCKY DAY AT SCHOOL

  •      How was your first day at school, Wendy?
  •       Horrible! The teacher shouted at me.
  •       Why? Were you naughty?
  •       I was only talking to the other children.
  •       Oh, I see. Well, you must be quiet and do your work.
  •      But I didn't understand the exercise.
  •      Well, if you don't understand something, you should ask your teacher.
  •      I tried but she told me to be quiet!
  •       You should put your hand up first and wait until she speaks to you.
  •      Nobody told me that!
  •       Well, you know now. School is like life, Wendy. You learn something new every day.

 

Listen to the dialogue. Choose and circle the correct answers.

1.How was Wendy's first day at school?

  a) Excellent.                                             b) Horrible 

 

2.Why did the teacher shout at Wendy?

 a) She didn't have her homework     .        b) She was talking to the other children.

 

3.Why was Wendy talking?

a) She didn't understand the exercise.        b) The lesson was boring.

 

4.What should children do if they don't understand anything?

 a) Ask classmates.            b) Ask the teacher.

 

5.What should children do if they want to tell something to the teacher?

 a) Stand up.            b) Put their hand up.

 

5.Why is school like life?

a) You learn something new every day.      b) You don't know many things.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 72), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

 

Бесіда в режимі 7'->P/->Pf->P3.

 

Т: What topic have we discussed today? What have you learned to speak about?

Now I'll tell you the beginning of the word combination and you'll finish it.

T: To do.

Ps: An experiment.

T: To discuss...

Ps: A story! etc.

 

doc
Додано
8 травня 2020
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку