Урок "Подорож до Мадагаскару"

Про матеріал
Захід проводиться в рамках проведення тижня математики та націлений на розвиток математичних здібностей, кмітливості, логічного мислення
Перегляд файлу

Тема уроку: «Подорож до Мадагаскару» 
 

Хід уроку

1. Організаційний момент.
2. Постановка цілей і завдань перед учнями
Вчитель: Сьогодні у нас урок-подорож з математики. Ми вирушаємо в подорож на Мадагаскар не одні, а з мультиплікаційними героями: зеброю Марті, левом Алексом, бегемотом Глорією, жирафом Мелманом. Я буду вашим капітаном, тому мої команди потрібно виконувати чітко і правильно:
Завданя 1.

– Мандрувати ми будемо кораблем, а щоб ви могли пройти на корабель, потрібно заповнити білет. (картка з прикладами наділення)

Вчитель: У зебри Марті є одна мрія, він хоче потрапити на острів Мадагаскар, де є красиві куточки природи і він буде вільним.  Давайте допоможемо зебрі Марті втілити його мрію в реальність, для цього нам потрібно попрацювати усно.

Завданя 2.
Веселий  рахунок від 700 до 940 за малюнком

Вчитель: З завданням впорались, а тепер повернімося до нашого героя Марті. Одного разу він зустрівся з пінгвінами. Вони дали йому ідею, що можна не тільки мріяти, але і втілити свою ідею в життя. Ми з вами повинні допомогти йому, для цього розв’яжемо цікаві задачі.

Завданя 3.

1) Четверо пінгвінів грали в доміно 4 години. Скільки годин грав кожний? ( 4 години)

2) Трійка коней пробігла 30 км. По скільки кілометрів пробіг кожний кінь? ( 30 км)

3) У семи братів по одній сестричці. Скільки всього дітей в родині? (8)

4) Що легше: кілограм вати або кілограм заліза? (однаково)

5) Скільки пальців на двох руках? (10) Скільки пальців на 10 руках? (50)

6) Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин треба варити 6 яєць? (4 хв)

7) Від столу відпиляли кут. Скільки кутів залишилося? (5)

Учитель. Наступна зупинка – житло Мелмана. Ви вже знаєте, що він часто хворіє. Мелман залюбки попливе зі своїми друзями, але йому необхідно порахувати скільки пігулок взяти з собою.

Завданя 4.

32+16=     24 + 12=

: 4 =      : 3 =

· 3 =      · 4 =

  • 16 =     – 18 =

: 4 =      : 3 =

+ 15 =     + 10 =

Завданя 5.

Для  кожної  команди  підготовані таблички.  Необхідно вставити в них потрібні числа.  Перша команда  повинна  доповнити числа до 70, а інша — до 80.  

 

70

15

 

62

 

35

 

 

23

 

44

 

58

80

22

 

73

 

26

 

 

18

 

55

 

64

 

Учитель. Ось пропливаємо повз острів короля Джуніора. Заглянемо до нього на хвилинку, провідаємо! Король Джуніор хоче показати вам фокус.

Завданя 6.

Фокус 1. Придумайте число, додайте до нього 6, від суми відніміть 2, потім відніміть ще задумане число, до результату додайте 1. ( в конверті число 5)

Фокус 2. Задумай число, додайте до нього 2, отриману суму помножте на 4, від добутку відніміть 8. Скільки у тебе … вийшло? (результат ділить на 4)

Завданя 7.

Вчитель.  Із завданням справилися, а ось і бегемот Глорія. Вона нам пропонує дізнатися, на чому люди плавали до того, як з’явилися пароплави.

Учні виконують малюнок за вказівками картки

Вчитель. А ось і наша зірка – лев Алекс. Він попливе з нами лише в тому випадку, Якщо ви відгадаєте яке число зайве.

Завданя 8.

14 21 28 37 42 49

24 30 36 42 48 56

10 14 17 22 26 30

Завданя 9.

            32...4...6 = 4                              32...4...9 = 17

            5...4...8 = 28                            3...4...2 = 14

             12...6...2...2 = 8                            18...9...3...2 = 12

Учитель. Ось наші герої підпливають до нашого славнозвісного острову Мадагаскар. Але щоб нам дозволили висадитись на цьому острові необхідно дати відповіді на питання.

Завданя 10.

  • Чим закінчується день? (ь)
  • Знак для позначення числа. (цифра)
  • Йшла людина в місто і по дорозі зустріла трьох своїх знайомих. Скільки людей йшло до міста?
  • Скільки років було двадцятирічній людині 4 роки назад? (16)

Учитель. Давайте разом з вами дослідим тваринний світ острову Мадагаскар

Завданя 11.

На острові було 115 слонів, папуг в 4 рази більше, ніж слонів, а мавп в 2 рази менше, ніж папуг. Скільки мавп було на острові? Скільки всього тварин було на острові?

 У дівчинки живуть собака, кіт,  канарейка і золота рибка. Скільки у вихованців лап, крил, голів, хвостів? ( 10 лап, 2 крила, 4 голови, 4 хвости)

 Щоб розрізати мотузок на частини, зробили 4 замітки. Скільки частин вийшло? ( 5)

 

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку