Урок подорож "Морська подорож з математикою"

Про матеріал

Закріплення навичок додавання і віднімання натуральних чисел в межах 1000. Цікавий урок у вигляді подорожі з зупинками у портах, які мають математичні назви. Цікавий урок змагання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Тема: Обчислення виразів і розв’язування задач

Мета: Узагальнювати і вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати числа в межах однієї тисячі;

формувати вміння виконувати дії з числами, основою яких є вивчені обчислювальні навички;

розвивати логічне і критичне мислення, уважність, виховувати культуру математичного письма та мови, повагу до оточуючих, любов до математики.                                  

                                                                        Хід уроку

1.Організаційний момент

2.Повідомлення теми і мети уроку

Любі діти, сьогодні я пропоную вам незвичайний урок. Це урок- подорож на кораблику, який ви самі виготовите

Розділяємося на дві команди. Кожна команда отримує набір лего з якого я і пропоную зробити кораблики для нашої морської подорожі.

3. Початок подорожі

Щоб зайти в порт Усної лічби, потрібно відгадати загадку:

                                                                                                              На базарі їх не купиш

                                                                                                               На дорозі не знайдеш

                                                                                                                Їх не зважиш на терезах,

                                                                                                                 І ціни не підбереш (Знання)

  1.       Виконай дії

1 команда                                                                                                2 команда

(350+260-10):10                                                                                     (320+290-10):10

  1.       По річці пропливши тепер підходимо до порту Кмітливість. Щоб зайти в цей порт, потрібно розшифрувати ребус

                                                                                          МІ 100

  1.       Тепер перед нами море Порівнянь. Розв’яжи приклади, записані на картках, переставте місцями картки в порядку зростання отриманих чисел і прочитайте прізвище одного з відомих математиків, який сказав, що  “Математика- цариця  всіх наук”

35:7            300+150          360-290         500-60       500*0 

   А                      С                      У                    С                Г

  1.       Щоб продовжити подорож і зайти в порт Рівність, нам потрібно обійти скелю Чортову дюжину. Щоб дізнатись як її обійти треба розв’язати рівняння
  1.       153-х= 140                                                                 2)х*100=130

       3)х+389=402                                                                     4)39:х=3

Дюжина це число 12, яке зручне для розрахунків, оскільки ділиться на 1,2,3,4,6,12 без остачі.

А число 13 ділиться лише на 1 та 13 тому його і називають  ,,чортовою дюжиною”. Число 13 люди вважають нещасливим. Вони бояться жити в будинках чи квартирах, що мають №13. В Англії немає трамваїв та автобусів з таким номером, існує клуб боротьби з числом 13. Навіть у лікарнях немає палат №13.

От ми і перетнули болото Чортової дюжини і наближаємося до бухти Геометрична.

  1.       Щоб зайти у цю бухту треба розгадати ребус

                                                                     3<ник            (це трикутник)

  1.       Задача: Треба обгородити сад, який має форму прямокутника, довжина якого 15 м, а ширина 35 м. Знайдіть довжину огорожі.

Тепер ми в океані  ,,Ой не можу”. Щоб випливти в нього треба пограти в гру з м’ячиком.

Гра: Предаємо швиденько із рук у руки м’ячик, а замість чисел 3 і тих, які діляться на 3 і ті які в своєму запису мають число 3 треба казаати ,,Ой не можу”.

Гравець якої команди залишиться з м’ячиком, тій команді і добавляється 2 бали.

  1.       Ось тепер ми прийшли в порт Точних обчислень (Кожному з команди задається по 2 приклади на усний рахунок). Скільки правильних відповідей, стільки і балів.

Щоб не потонути в озері Математичних термінів кожна команда по черзі називає математичні терміни доки не зіб’ється. Команда, яка назвала більше термінів отримує 1 бал.

  1.       А ось і остання перешкода Порт уважність. Отже дайте відповідь на запитання:

,,Хвалився мільйон,що він велике число, а 0-нічого не вартий, порожнє місце.

Як знищити мільйон однією математичною дією”?

4.Підсумок Уроку

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 лютого
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку