Закріплення навичок додавання і віднімання натуральних чисел в межах 1000. Цікавий урок у вигляді подорожі з зупинками у портах, які мають математичні назви. Цікавий урок змагання.
|
|
|
Тема: Обчислення виразів і розв’язування задач
Мета: Узагальнювати і вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати числа в межах однієї тисячі;
формувати вміння виконувати дії з числами, основою яких є вивчені обчислювальні навички;
розвивати логічне і критичне мислення, уважність, виховувати культуру математичного письма та мови, повагу до оточуючих, любов до математики.
Хід уроку
1.Організаційний момент
2.Повідомлення теми і мети уроку
Любі діти, сьогодні я пропоную вам незвичайний урок. Це урок- подорож на кораблику, який ви самі виготовите
Розділяємося на дві команди. Кожна команда отримує набір лего з якого я і пропоную зробити кораблики для нашої морської подорожі.
3. Початок подорожі
Щоб зайти в порт Усної лічби, потрібно відгадати загадку:
На базарі їх не купиш
На дорозі не знайдеш
Їх не зважиш на терезах,
І ціни не підбереш (Знання)
1 команда 2 команда
(350+260-10):10 (320+290-10):10
МІ 100
35:7 300+150 360-290 500-60 500*0
А С У С Г
3)х+389=402 4)39:х=3
Дюжина це число 12, яке зручне для розрахунків, оскільки ділиться на 1,2,3,4,6,12 без остачі.
А число 13 ділиться лише на 1 та 13 тому його і називають ,,чортовою дюжиною”. Число 13 люди вважають нещасливим. Вони бояться жити в будинках чи квартирах, що мають №13. В Англії немає трамваїв та автобусів з таким номером, існує клуб боротьби з числом 13. Навіть у лікарнях немає палат №13.
От ми і перетнули болото Чортової дюжини і наближаємося до бухти Геометрична.
3<ник (це трикутник)
Тепер ми в океані ,,Ой не можу”. Щоб випливти в нього треба пограти в гру з м’ячиком.
Гра: Предаємо швиденько із рук у руки м’ячик, а замість чисел 3 і тих, які діляться на 3 і ті які в своєму запису мають число 3 треба казаати ,,Ой не можу”.
Гравець якої команди залишиться з м’ячиком, тій команді і добавляється 2 бали.
Щоб не потонути в озері Математичних термінів кожна команда по черзі називає математичні терміни доки не зіб’ється. Команда, яка назвала більше термінів отримує 1 бал.
,,Хвалився мільйон,що він велике число, а 0-нічого не вартий, порожнє місце.
Як знищити мільйон однією математичною дією”?
4.Підсумок Уроку
|
|
|