Урок-подорож на тему:"Творці казкових див".

Про матеріал
В даній роботі вміщено цікавий матеріал уроку-подорожі в казку,який складається із зупинок:"Читайлик",станції"Спостережливих",країни"Жива казка".А також ігри "Закодоване прислів'я","Що я чую,що я бачу","Художники".
Перегляд файлу

Відкритий урок на тему: «В країну Загадок гру ми візьмемо , дружно і весело час проведемо».

Мета: Розширити знання учнів про один із жанрів усної народної творчості – загадки. Розвивати логічне мислення , уяву , мовлення. Вчити учнів спостерігати за предметами , вміти виділяти головне , думати , порівнювати , складати загадки. Виховувати товариські взаємини , бажання допомогти один одному.

Хід уроку

І. Організаційний момент .

Знову день почався , діти.

Всі зібралися на урок.

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний ,

«Грою» - всі його зовуть .

Щоб урок цей був цікавим ,

Ти активним мусиш буть.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Який розділ ми вивчаємо ?
  • Чому він має таку назву?
  1. Маршрутка криптограма.

А над чим ми будемо сьогодні працювати , допоможе зрозуміти маршрутка криптограма.

      З

      Г

      Д

      К

 

      А

      А

      А

 

Г

Р

 

 

 

А

 

П

Д

Р

Ж

 

     О

О

О

Загадка , гра , подорож.

Отже , ми сьогодні вирушимо у країну Загадок і візьмемо з собою гру.

2.Вправляння у швидкісному читанні слів.

- Щоб не збитися з дороги , пограємо у гру. Гра «Не зіб’юсь».

Капуста            зима               листок

Капуста            зима               листок

Пусто                сама               листок

Капуста            зима               місток

-Країна  загадок – улюблена країна всіх кмітливих діток. Тут широкі є поля , міста , моря і ріки . Серед цієї країни стоїть великий палац , в якому живе принцеса Відгадка. Але злий чаклун одягнув на неї шапку – невидимку і не хоче відпускати її. Щоб зняти ці чари і визволити принцесу , необхідно пройти довгий шлях , і виконаємо завдання Чаклуна.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

-Що таке загадка?

Нам на допомогу прийшов Старичок – Словничок. Це чарівний дідусь, що знає багато загадок , різних незнайомих слів. Якщо ми з ним будемо дружити , він навчить нас всього того , що знає сам.

  1. Словникова робота.

Загадка – походить від слова гадати , що означає думати та міркувати . У загадках предмет не називають , а лише описують або натякають.

2.Загадка – розчитка.

Старичок – Словничок хоче переконатися , чи вмієте ви відгадувати загадки.

(Запис на дошці).

З – під землі біжить водичка,

Але це не озерце ,

Не струмочок , і не річка,

А цілюще …. (джерельце)

-Хто з вас бачив джерельце?

Гра «Джерельце»

Читання загадки:

-повільномовкою;

-весело , з захопленням ;

-так , як співає джерельце .

-Хто пив водичку з джерельця?

-А яка вона ж смачна!Її вважають живою , цілющою .А зараз ми попємо водички

Із джерельної кринички ,

До неї в гості завітаєм-

Секрети творчості згадаєм.

Давайте поглянемо , які завдання нам приготувало Джерельце.

3.Групова робота.

Гра «Загублене слово».

Завдання. Знайти потрібне слово і вставити у вірш , утворивши риму.

ІV. Робота над загадками.

Щоб рухатися далі , потрібно вибрати транспорт. А який транспорт оберемо ?

1.Невеликі коні носять назву … (поні).

     2. В парк поїхали ми всі на маршрутному       (таксі).

- То на якому ж транспорті вирушимо в дорогу?(на таксі)

-А чому не на поні?

- Де можна побачити поні?

1. Словникова робота.

На допомогу прийшов Старичок – Словничок . Маршрутне таксі – вид транспорту , який призначений для перевезення пасажирів за даним маршрутом. Нашою оплатою за проїзд буде правильно прочитана і розгадана загадка . А допоможе нам гра «Подумай , відгадай».

  • Про який паперовий кораблик , що перевозить знання іде мова ?
  • Які прислівя про книжку ви знаєте?

2.Розгляд малюнка.

-Яка пора року зображена ?Доведіть.

-Що роблять діти?

-Які загадки про зиму ви знаєте?

Гра «Словечко до словечка».

Добір слів , які характеризують:

Зиму-

Сніг-

3.Робота за підручником .(ст.118).

-Які білі мухи покрили подвіря?

-Чому сніжинки порівнюють з пухом?

-Куди побігли діти ?Чому?

V. Фізкультхвилинка.

VІ. Актуалізація знань.

  1. Складання загадок.

Зима теж хоче вам допомогти. Вона проклала чарівну стежку через свої володіння. Але злий Чаклун випередив і переставив слова на стежинці. Допоможіть її вирівняти. Складемо загадку про олівець. Ось і доріжка вирівнялася.

2.Робота над віршем «Для чого треба?»

А. мовчазне читання;

Б. читання вголос;

В. вправляння у виразному читанні вірша.

Ось і звільнили принцесу від чарів Злого Чаклуна . Кожен з вас сказав своє слово , яке допомогло зняти шапку – невидимку з принцеси Відгадки.

VІІ. Підсумок уроку.

  • Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
  • Що найбільше сподобалося? 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку