Мета: удосконалювати знання про структуру речення; визначати однорідні члени речення і складати речення з однорідними членами; виховувати бажання вивчати звичаї нашого народу.
УРОК-ПОДОРОЖ ВЕСЕЛКОЮ
«ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ»
Показовий урок
для студентів ЗПУ
провела вчитель поч.кл.
Маслова І.Б.,
спеціаліст, «Старший вчитель»
Тема: Однорідні члени речення.
Мета: удосконалювати знання про структуру речення; визначати однорідні члени речення і складати речення з однорідними членами; виховувати бажання вивчати звичаї нашого народу.
Обладнання: таблиця «Однорідні члени речення», схеми.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку.
1. - Сьогодні до нас на урок завітали гості. Тож давайте привітаємо їх.
Добрий день!
У добрий час, радо ми вітаєм вас.
Здоров’я, щастя, радості вам бажаємо.
Урок рідної мови розпочинаємо.
2. Вправа «Мікрофон»
- Подумайте і скажіть, яким має бути наш урок. (Цікавим, навчальним, продуктивним, веселим, світлим, проблемним, ......)
- А ви на уроці якими повинні бути? (Дисциплінованими, уважними, зібраними, активними, вправними, наполегливими....)
- Якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий, продуктивний урок. Тож налаштуємося на урок.
3. - Працювати на уроці ми будемо під гаслом... Щоб прочитати гасло, треба скласти його з розсипаних слів.
навчати, Добре, знати, хто, хоче, все, того.
Добре того навчати, хто хоче все знати.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів
Різнобарвне коромисло через річку повисло.
Ввв веселка Рр Райдуга
У веселки сім кольорів: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.
Учень записує речення на дошці, діти в зошитах. Учитель підказує, де треба ставити коми.
- Що ви можете розказати мені про речення.
Гра « Дешифрувальник»
- Розшифруйте 726774264
ІІІ. Сприймання та усвідомлення учнями нових знань.
На дошці записані речення.
Із вирію повернулися птахи. Із вирію повернулися шпаки, лелеки,
жайворонки, ластівки.
Діти на уроці вчаться. Діти на уроці читають, пишуть, слухають,
думають, спостерігають.
- Поставте питання до однорідних членів речення: читають, пишуть, слухають, думають, спостерігають. Якого слова стосуються ці однорідні члени речення.
Таблиця
Висновок: с. 38, правило.
Фізхвилинка
ІV. Осмислення нових знань.
Запис на дошці.
Берег (який?) укритий, пологий.
Хлопців (яких?) веселих, збуджених.
3. Творча робота.
- Замініть речення так, щоб вони точніше передавали зміст, тобто, зробіть так, щоб ці речення були з однорідними членами.
Діти розважалися.
Учні біля школи посадили квіти.
Діти грали, танцювали, співали.
Учні біля школи посадили жоржини, гвоздики, чорнобривці, маки.
Роботу перевірити і оцінити.
V. Узагальнення знань.
- Які члени речення називаються однорідними?
- Складіть речення з однорідними членами за схемами.
Хто? Хто? Що роблять? (Саша і Маша читають.)
Що? Що робить? Що робить? (Ліс шумить, гуде.)
VІ. Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання.
726774264
Хто? Хто? Що роблять?
Що? Що робить? Що робить?