17 травня о 18:00Вебінар: Створення інтерактивних навчальних матеріалів за допомогою сервісу ThingLink

Урок подорож "Рівняння та цілі вирази"

Про матеріал

Урок подорож "Рівняння та цілі вирази" - це знайомство із неймовірними семи чудами світу ,з виконанням різнотипових вправ. Матеріал пропонується для узагальнення знань з теми "Цілі вирази"

Перегляд файлу

 

ТЕМА: Рівняння та цілі вирази.

            

МЕТА: Сприяти формуванню  розвитку творчих та інтелектуальних

              здібностей учнів у процесі вивчення матеріалу.

              Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у

              нестандартних ситуаціях, продовжувати розвивати уміння

              працювати самостійно і в парі з товаришами.

ОБЛАДНАННЯ: картки із завданнями, таблиці, зображення семи чудес

                              світу, відео матеріал про чудеса світу.

                                  ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент.

Клас об’єднується в три команди. Гра проходить в сім етапів.

І І. Подорож до семи чудес світу.

Наша мандрівка не тільки в далекі країни, але й у далеке минуле. “До семи чудес світу,- пишуть майже всі енциклопедії, - зараховуємо творіння людського генія, які  своєю технічною чи художньою довершеністю викликали подив античного світу”

1 етап.

Єгипет . Піраміда Хеопса.

( Відповідають учні із заздалегідь підготовленим матеріалом.)

В Африці, посеред Лівійської пустелі, височать піраміди від Каїра до Фаюма. До наших часів збереглося біля сімдесяти пірамід. Колись їх було більше, але деякі зруйнував безладний час, інші засипав пісок, що насунувся з пустелі. Найвідоміші піраміди: Хеопса, Хефрена, Мікеріна. Найбільша з них- велика піраміда Хеопса, збудована в ХХVІ ст.. до н.е. Висота її 137м, площа основи  близько 55000м2. Згідно з легендами піраміда служила фараонам тією драбиною, якою вони сходили внебо.

А щоб нам з вами піднятися на вершину, потрібно розв’язати завдання.

В таблиці цілі вирази, знайди зайве.

1.

2.

3. -2+3:х

  1. 2,7-
  2. 3х+h;

Відповідь: 3; 6.

Показується відео матеріал про піраміду Хеопса.

 

  1. етап.

Олімпія. Храм Зевса – статуя Зевса.

  У самому серці Греції , на священній землі олімпійській стояло друге чудо світу. Єдине, творцем якого була одна людина. Архітектор Лібон у V ст.. до н. е. Побудував храм, в якому знаходилась диво прекрасна статуя владики Олімпу - Зевса. Статую побудував скульптор Фідій. Скульптура Зевса олімпійського вражала своєю величністю та оздобленням. Одяг Зевса та його волосся були із золота, неприкриті частини тіла – зі слонової кістки, трон із кедрового дерева, інструктованого чорним деревом і самоцвітами. І кожного, хто бачив цю статую над усе вражала майстерність з якою Фідій вирізьбив обличчя й фігуру Зевса. Здавалось, що Зевс ось-ось підніметься з трону. Щоб побачити статую Зевса необхідно виконати завдання.

По одному учневі з команди вибирають завдання:

1.              Відповідь: -39.

2  .0,9(4у-2)=0,5(3у-4)+4,4      Відповідь: 2.

3. | 4х+8 | + 1 = 13                    Відповідь: 1; -5.

 

  1. етап.

   Мавзолей в Галікарнасі.

Для того, щоб дізнатися куди ми далі будемо подорожувати потрібно розшифрувати назву міста.

  1. 3)6;                                        
  2. 35 33 = 35+х;
  3. (( )х)5 = ( )20;
  4. 52:52 = 5х;
  5. 26 23 = 21+х;
  6. 1,813  : 1,8х = 1,810;
  7. ((()3)х)4 = ()24;
  8. (96)8 = 9
  9. 8х  : 8 = 82;
  10. 68 610 6х = 630.

12

8

4

24

0

3

6

2

с

к

л

н

і

а

г

р

 

Відповідь: Галікарнас.

Галікарнас – столиця стародавньої Карійської держави, де в ІVст. до н.е. царицею Артемісією, дружиною і сестрою царя Мавсола, було побудовано одне із семи чудес світу – мавзолей, що дав назву всім іншим мавзолеям світу.

Мавзолей поєднував у собі піраміду, башту і грецький храм. Сучасників дивували його розміри, витрачені на нього кошти і, головне, неперевершена досконалість художнього оздоблення. Підвалиною споруди служив велетенський мармуровий п’єдестал . На ньому стояв храм, оточений 36 іонійськими колонами, на яких тримався дах у формі 24-ступінчатої піраміди. Простір між колонами було пишно оздоблено скульптурами. Вершину піраміди було увінчано скульптурною композицією, яка зображала Мавсола і Артемісію в колісниці, запряженій четвіркою коней.

 

4 етап.

Храм Артеміди в Ефесі.

Розв’яжіть завдання, щоб дізнатись куди ми подорожуємо далі. Вкажіть степінь одночлена ( усно ).

  1. 7у9;               ( 16 )
  2. 56а9в8с;            ( 18 )
  3. 3,4аху;             ( 3 ) 
  4. 322а4в7;             ( 11 )
  5. ( х2у3с4)2;          ( 18 )
  6. 603.                   ( 0 )

Ми потрапили до давньогрецького міста Ефес Vст. до н.е. Відвідаємо храм Артеміди, побудований із чистого мармуру. У головному залі стоїть статуя Артеміди висотою 15м, оздоблена золотом і дорогоцінним камінням.

Артеміда – покровителька міста, дочка бога Зевса і сестра бога Аполона. Артеміда – богиня родючості, покровителька тварин і мисливства, богиня Місяця.

5 етап.

А тепер знову в дорогу. У східній частині Середземного моря знаходиться острів Родос. У центрі на торговельній площі, між морем і міськими воротами стояла найбільша у світі статуя юнака заввишки36м, що зображала бога Геліоса. Не кожна людина могла охопити великий палець статуї. Скульптор Харес витратив на виготовлення цього бога із міді і заліза 12 років. Про те, що сталося з Колосом Родоським ви дізнаєтеся після того, як виконаєте завдання.

Записати многочлен в стандартному вигляді.

1. 10c2d - 15cd2 - cd2 + 6c2d             ( 16c2d – 16cd2);

2. 3ab3 +6a2b2 – ab3 – 2a2b2              (4a2b2 + 2ab3);

3.  3x2y4- 2xy2 + 7x2y2 +2xy2            (10x2y4).

Статуя простояла більше 50 років, але в 224р до н.е. Колос впав під час сильного землетрусу.

 

6 етап.

Александрійський маяк на острові Фарос.

Тепер ми наближаємось до Александрії – столиці держави перших Птоломеїв ( ІІІ ст. до н.е. ). Тут на острові Фарос було побудовано маяк, який від землі до вершини мав близько 180м. Відкрите вогнище з дров, що запалювали вночі на найвищій терасі маяка, було видно на відстані 50-60км. Простояв маяк 1500 років. Що було на вершині будівлі, ви дізнаєтесь після того, як виконаєте завдання. Які одночлени треба вписати у віконечка, щоб утворилась тотожність.

1. (3а – 4в)(       +        ) = 9а2 – 16в2

2. ( 3в4 +            )2 =          + 42в2 + 49

3.  (2х2 -          )2  = 4х4 -           + 9у8

Найвищу круглу терасу маяка , відкриту з усіх боків, де вночі запалювали вогнище, оточувала колонада, на якій була була пірамідальна вежа, увінчана бронзовою статуєю покровителя морів Посейдона заввишки 8м.

7 етап.

“Висячі сади “ Семіраміди.

Далі вирушаємо до столиці Месопотамії – країни між двома річками Тигром та Євфратом. Це Вавилон – найбільше місто стародавнього світу. З усіх вавилонських чудес найвизначнішими вважали “висячі сади” Семіраміди. Сади стояли на склепіннях опертих на стовпи з кам’яних брил, покладених одна на одну. На них лежали щільно припасовані пальмові балки, на які було насипано жовтий шар землі, де росли різноманітні дерева і квіти. Я покажу вам сади , якщо ви знайдете правильну відповідь до завдання.

Завдання

А

Б

В

1

(3у+в)2

2+3ву+в2

2-6ву+в2

2+6ву+в2

2

(6+7у)2

3в-84у+49у2

36+42у+49у2

36+84у+49у2

3

(8-9у)2

64-144у+81у2

64+144+81у2

64+72у+81у2

4

(3х-2у)2

2+12ху+4у2

2-12ху+4у2

2-6ху+4у2

 

І І І. Підведення підсумків уроку.

Підрахунок набраних балів. Виставлення оцінок.

IV.Домашнє завдання.

Підготуватись до написання тематичної роботи, виконати завдання на розданих карточках.

 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
23 лютого
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку