Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок-подорож «У пошуках піратських скарбів». Тема "Порівняння виразів, що містять таблицю множення числа 2. Задачі на множення." Конспект уроку + презентація до уроку

Про матеріал

Урок-подорож «У пошуках піратських скарбів» на тему "Порівняння виразів, що містять таблицю множення числа 2. Задачі на множення." Конспект уроку супроводжується презентацією.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Порівняння виразів, що містять таблицю множення числа 2. Розв’язування задач. В пошуках скарбу

Номер слайду 3

Острів усних обчислень

Номер слайду 4

2 3 4 5 6 7 8 9 В пошуках скарбу 2

Номер слайду 5

50+10 80-30 32+8 12+23 59+13 48-12 88-8 52-4 Молодці! 60 40 36 72 48 80 50 35

Номер слайду 6

В пошуках скарбу Що отримуємо при додаванні? Що отримуємо при відніманні? Що отримуємо при множенні? СУМУ ДОБУТОК РІЗНИЦЮ

Номер слайду 7

Океанія знань Математична каліграфія

Номер слайду 8

Морякам завжди бажають: Сім футів під кілем, що означає Щасливого плавання, попутного вітру.

Номер слайду 9

Завдання від Русалочки 1-варіант Заміни дію множення додаванням 2۰4= 2۰3= 2۰5= 2-варіант Заміни додавання дією множення 5+5+5+5+5= 2+2+2+2+2+2+2= 3+3+3+3+3+3=

Номер слайду 10

4۰3=4+4+4+4 8۰2=2+2+2 5۰3=5+5+6 Знайдіть і виправте помилки 42+12=34 78-15=63 15+19=39

Номер слайду 11

4۰3=4+4+4 8۰2=8+8 5۰3=5+5+5 Виправлені помилки 42+12=54 78-15=63 15+19=34

Номер слайду 12

47+24= 39+53= 67+33= Розв’яжіть рівності 83-43= 100-20= 15+80=

Номер слайду 13

47+24=71 39+53=92 67+33=100 Перевірте рівності 83-43=40 100-20=80 15+80=95

Номер слайду 14

2۰5□2+2 2۰3□2+2+2 2۰7□2+2+2+2 Порівняйте (поставте знаки <, >, =) 32+6□42 58+7□60 40+60□100-50

Номер слайду 15

2۰5>2+2 2۰3=2+2+2 2۰7>2+2+2+2 Порівняйте (поставте знаки <, >, =) перевірка 32+6<42 58+7>60 40+60>100-50

Номер слайду 16

Цікаво знати

Номер слайду 17

ай! Острів Задач

Номер слайду 18

Оля вимила чайні чашки і поставила їх на полицю у 3 ряди, по 5 чашок в ряду. Скільки чашок вимила Оля?

Номер слайду 19

Олена вимила чайні тарілочки і поставила їх на полицю у 5 рядів, по 3 тарілочки в кожен ряд. Скільки тарілочок вимила Олена?

Номер слайду 20

Задача 1 5+5+5=15(ч.) 5۰3=15(ч.) Відповідь: 15 чашок вимила Оля. Задача 2 3+3+3+3+3=15(т.) 3۰5=15(т.) Відповідь: 15 тарілочок вимила Олена.

Номер слайду 21

Геометричний острів

Номер слайду 22

Домашнє завдання Вивчити таблицю множення числа 2

Номер слайду 23

Головний скарб – здобуті знання Молодці

Перегляд файлу

Порівняння виразів, що містять таблицю множення числа 2. Задачі на множення.

Мета: закріпити обчислювальні навички, знання таблиць множення числа 2, за допомогою таблиці; формувати вміння порівнювати вирази, що містять табличні випадки множення числа 2; закріплювати навички розв’язування задач; розвивати логічне мислення; виховувати любов до математики, інтерес до вивчення предмета.

Форма проведення: Урок-подорож «У пошуках піратських скарбів»

Обладнання: ноутбук, проектор,  презентація до уроку «У пошуках скарбів» ; карта подорожі, конверти з вітрильниками, геометричний матеріал, музична фізкультхвилинка.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 

- Вчора  я прибирала в дуже старезній скрині і натрапила на якусь стару карту (показую сувій).                                                        

-  Це ж карта Острова Скарбів! І тепер, щоб мандрувати за картою, мені потрібно побудувати корабель і набрати команду!                                                                                                                                                     - Ми вирушимо у мандрівку за скарбом разом. Ця подорож вимагатиме від вас багато знань, умінь, активності, винахідливості, кмітливості. Під час подорожі на нас чекають нові знайомства, різні пригоди. Чим краще ви будете працювати на уроці - тим менше штормів, тим більше шансів дістатися до скарбу. Ось перед вами карта. 

                                                                  

- Ви, напевно, знаєте, що пірати - це морські розбійники, безстрашні та нещадні. Вони нападали на морські судна, а награбовані багатства ховали на далеких незаселених островах.                                                                                                                                             - Але знайте, що справжні моряки, якими ми сьогодні будемо,  повинні багато знати і вміти!  

- Сьогодні ми проведемо урок у пошуках скарбу, який є для нас всіх дуже важливим. Будемо порівнювати вирази,  що містять таблицю множення числа 2, розв’язувати задачі.     

                                               

ІІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь.

  1. Усне обчислення.

- Ми подорожуватимемо і островами, і океанським дном. Спочатку відвідаємо Острів усних обчислень. Тут ми візьмемо акваланги і помандруємо на дно, до затонулих кораблів.

Ось ми натрапили на наше перше завдання. Нам треба розв’язати усно, за допомогою таблиці множення, приклади, які з’являються поміж скринь.

2*2=4           2*3=6

2*6=12         2*7=14

2*4=8           2*9=18

2*8=16         2*5=10  

- Молодці, ми далі мандруємо морським дном, і ось нове завдання. Тут з’являються приклади, а ми маємо правильно відповісти результат.

50+10=60         59+13=72

80-30=50          48-12=36

32+8=40           88-8=80

12+23=35         52-4=48

- Молодці, з цим завданням ми теж справилися, виконаємо наступне, щоб могли знову піднятися на сушу. А тут нам треба пригадати:

*як називаються числа при додаванні

*як називаються числа при відніманні

*як називаються числа при множенні

- Молодці, тепер ми можемо піднятися на сушу. Наступні завдання ми будемо виконувати і отримувати за їх правильне виконання частинки вітрильника для подальших подорожей.

ІV. Узагальнення і систематизація знань.

  1. Хвилинка каліграфії.

- А розпочнеться наша мандрівка в Океані знань з Математичної каліграфії.

- Відкриємо зошити, запишемо : 7 грудня, Класна робота

Морякам завжди бажають:

Сім футів під кілем, що означає

Щасливого плавання,

попутного вітру.

- Яке число прозвучало в побажанні? (7)

- Напишіть рядочок цифри 7.

- Зараз одягаємо знову акваланги і помандруємо на океанське дно до Русалоньки, вона для нас має завдання та частинки вітрильників.

    2.  Робота за варіантами.

- Для роботи  ділимося на два варіанти, для кожного у Русалоньки є окреме завдання. Запишемо посередині: Завдання. Виконуємо, хто виконав перший з кожного варіанту – піднімає руку.

- Молодці, русалонька дає вам ось такі частини вітрильника.

   3. Робота на мислення і логіку.

- А щоб отримати наступні частинки вітрильника, Русалонька нам  пропонує виконати завдання. Тут маємо знайти і виправити допущені помилки.

- Записали: Завдання, і виконуємо у зошиті правильно без помилок.

- А зараз перевірте, чи правильно ви виконали завдання.

- За це завдання також отримуємо від Русалоньки частини вітрильника.

   4. Самостійне розв’язання

- Русалонька має для нас рівності для самостійного виконання.

- Запишіть: Рівності та самостійно виконайте завдання.

- Перевірте правильність виконання

- Ми знову отримали частинки вітрильника. Отримуємо від Русалоньки останнє завдання.

   5. Порівняння виразів.

- Нам треба порівняти вирази. Записуємо: Вирази  і виконуємо. Замість клітинки поставимо знак >,<,=.

- Перевіримо правильність виконання завдання.

- Русалонька нам дає частинки вітрильника і прощається з нами.

   6. Цікаво знати.

- А ми мандруємо далі, і ось … хто це?  

Чи рибина, чи тварина

Прожива в морських глибинах?

В неї є аж вісім ніг!

Знають всі, то — ... восьминіг.

- Ми натрапили на справжнісінького восьминога. Послухаємо про нього цікаву інформацію.

   Звичайний восьминіг володіє здатністю змінювати забарвлення, пристосовуючись до навколишнього середовища. Це пояснюється наявністю в його шкірі клітин з різними пігментами. Звичайне забарвлення — коричневе. Якщо восьминіг наляканий — він біліє, якщо розгніваний, то червоніє.

Маса становить до10 кг.

Тривалість життя сягає до 4 років.

   7. Розв’язування задач.

- Восьминіг також має частинки вітрильника. Він їх нам подарує за правильно виконані задачі на острові задач.

- Послухаємо уважно задачу.

- Про що йде мова в задачі?

- Що відомо про чашки?

- Що питається в задачі?

- За допомогою дії додавання як можна записати розв’язок до задачі?

5+5+5=15(ч.)

- Як замінити дією множення?

5*3=15(ч.)

- Отже, Скільки чашок вимила Оля?

- Оля вимила 15 чашок.

- Молодці.

- Прочитаємо наступну задачу

- Про що йде мова в задачі?

- Що відомо про тарілочки?

- Що питається в задачі?

- За допомогою дії додавання як можна записати розв’язок до задачі?

3+3+3+3+3=15(т.)

- Як замінити дією множення?

3*5=15(т.)

- Отже, Скільки тарілочок вимила Олена?

- Олена вимила 15 тарілочок.

- Молодці.

- Восьминіг дарує нам останні частинки вітрильника, і пропонує нам не оминути геометричний острів.

    8. Геометричний матеріал.

- Ось ми на геометричному острові.

- Подивіться на екран ми бачимо чудовий вітрильник. Він складається із геометричних фігур. Нам потрібно їх назвати.

- Це чотирикутник, трикутники та круги.

- Подивіться на отримані частини вітрильників – це також геометричні фігури. Із цих фігур нам потрібно зібрати свої вітрильники, щоб наступного разу ми подорожували вже на них. (Діти збирають вітрильники з геометричних фігур)

   V. Домашнє завдання.  

- На домашнє завдання вам потрібно вивчити таблицю множення числа 2 напам’ять.

   VІ. Підсумок уроку.

- Сьогодні ви знайшли скарб, довели, що вмієте працювати у команді, дружно та завзято. Головним скарбом нашим сьогодні є здобуті знання. Всі ви, молодці.

- Урок наближається до завершення. Ви порадували нас своїми знаннями з математики, своєю активністю, працездатністю.

- Які враження у вас залишилися від уроку?

- Що ми сьогодні навчилися?

- Чи сподобалась вас мандрівка?

- Що вам найбільше запам'яталось?

- Яку мандрівку ви б хотіли здійснити наступного разу?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Зеленяк Мар`яна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Купар Іванна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Маркулинець Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
2423
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку