Урок-подорож з літературного читання "Казкар-добродій зі "Школи радості" В гостях у В.О.Сухомлинського"Урок присвячено ювілею великого педагога.Діти потрапляють у світ добра,любові,щирості!
Нікольський районний методичний кабінет
«КЗ Нікольська загальноосвітня I-III ступенів школа №1 імені Якименка А.Д.
Нікольської районної ради Донецької області» опорна школа
Урок-подорож
Казкар-Добротворець зі «Школи радості» В гостях у В.О.Сухомлинського.
4-Б клас
Вчитель СамохінаЮ.М.
Мета:ознайомити дітей з біографією В.О.Сухомлинського,його творчістю,як вчителя та казкаря;вчити спостерігати оточуюче довкілля та художньо виражати свої думки стосовно краси оточуючого нас світу;вчити творити красу та добро;показати роль оповідання у житті людини;виховути чуйність,любов до рідних і близьких людей;любов до природи,гордість за українську літературну спадщину.
Хід уроку:
I Орг.момент
-Сьогодні радо вас вітаю
У світі письменника рідного краю
Для учнів своїх він твори писав,
Бути добрими,чуйними він їх навчав.
II Повідомлення теми і мети урока.
-Сьогодні урок присвячено українському письменнику,вчителю-В.О.Сухомлинському.Ми познайомимося з життям,творами великого українця.
-Не так давно,в минулому столітті,жив на світі педагог,учений,письменник В.О.Сухомлинський.Він дуже любив дітей.Навчав їх,а ще писав для них багато-багато оповідань,казок:про ласкаве сонечко і м*яку зелену травичку,про працелюбних мурашок і веселого метелика,про зайчика-хвалька та голосистого півника,про ласкаві мамині руки і добру бабусю.Він писав про доброту,бо сам був доброю людиною і дуже хотів,щоб діти виросли добрими і чуйними,працьовитими,щоб любили тата і маму рідну домівку,нашу Батьківщину з широкими луками,зеленими садами,безмежними ланами.
-Тож,давайте,розпочнемо нашу подорож у світ добра,щирості,любові!
Учениця.Я всміхаюсь сонечку!(Софійка)
Всі.Здрастуй золоте!
Учениця.Я всміхаюсь квіточці!
Всі.Хай вона цвіте!
Учениця.Я всміхаюсь дощику!
Всі.Лийся,мов з відра!
Учениця.Друзям усміхаюся!
Всі.Зичу всім добра!
III Основна частина.
Перша наша зупинка-це звичайно біографія В.О.Сухомлинського.
1група-робить презентацію біографії письменника.(додаток1)
ВПРАВА МІКРОФОН
-Що вам запам*яталось з біографії В.О.Сухомлинського?
(діти діляться своїми думками)
Фіз.хвилинка.
Робота 2 групи.(додаток2)
-А далі ми продовжуємо подорожувати творами видатного вчителя.
Ілля.-Зверніть увагу на виставку оповідань і казок.
Презентація творів.
Вчитель.-Діти,а яке оповідання вам найбільше сподобалось і чому воно вчить?
Вправа мікрофон.
-Ми продовжуємо нашу мандрівку.І наступна наша зупинка-творча(театральна).
-Ми запрошуємо нашу 3 групу-акторів!
Інсценізація оповідання-«Як Павлик списав у Зіни задачу.»
Ось і добігає кінця наша подорож.Як ви вважаєте,якою людиною був В.О.Сухомлинський?
АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ
В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ
Добрий Чуйний Щирий Любив дітей
-Молодці!Дуже добре!
-Давайте закінчемо наш урок щирими побажаннями.
1)Не лінуйтесь робити добро
День і ніч і у кожну хвилину.
Щоб серденько,як сонце цвіло,
Це доброю робить людину!
2)Хай душа буде світлою в вас.
Й променеться завжди добротою.
Йдіть робити добро!В добрий час!
І живіть в цьому світі лише добротою!
Слово вчителя.
-Кажуть, коли народжується людина,Бог запалює зірку на небі і посилає до неї ангела-охоронця.Уві сні ангел цілує немовлятко тричі:в чоло аби воно зростало розумним,в личко,щоб було красивим,та в груди,аби здоров*я,любов і доброта вселились в його тіло,серце і душу.Я бажаю всім присутнім здоров*я,любові,добра!