Урок " Подорож з Червоною Шапочкою в країні Математики"

Про матеріал

Цікава подорож з казковою презентацією для першачків. Математика - царівна всіх наук, але для найменших школярів іноді буває надскладною наукою.Тож моє завдання як вчителя заохотити учнів до навчання, сприяти легкому засвоєнні матеріалу " Порівняння виразів.Розв'язування прикладів і задач. Розпізнавання геометричних фігур.

Перегляд файлу

Подорож з Червоною Шапочкою  в країні Математики

Тема: Порівняння виразів. Розв’язування прикладів і задач. Розпізнавання геометричних фігур.

Мета: закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання  в межах 7, учити порівнювати два вирази, розв’язувати приклади і задачі, розпізнавати геометричні фігури;  розвивати увагу, мислення; виховувати старанність, охайність, працьовитість.

Обладнання : підручник, зошит на друкованій основі, ТЗН, роздатковий матеріал( картки).

Тип уроку:  комбінований.

 

                                                           Хід уроку

I. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Тож і ми часу не гаймо

Наш урок розпочинаймо.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Вступна бесіда вчителя.

 

Діти, чи любите ви слухати казки? Сьогоднішній урок математики – незвичайний. Ми з вами вирушимо в казку. А в яку саме зараз дізнаємося.

 

Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онучка несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів?

 

Здогадалися? (Червона Шапочка). Сьогодні перед нами стоїть дуже важливе завдання: допомогти Червоній Шапочці дійти до своєї бабусі

  Тож нам з  Червоною Шапочкою та мешканцями казкового лісу потрібно  разом  виконати  завдання  уроку. Порівняємо  вирази. Розв’яжемо  приклади і задачі. Розпізнаємо  геометричні  фігури.  При цьому слід виявляти старанність, кмітливість, бути організованими та уважними.

Отже, вирушаємо на допомогу Червоній Шапочці.

ІІІ. Розвиток математичних знань.

   Першим нас зустрів Горобчик. Він нещодавно навчився рахувати. Перевіримо його знання. Ось він рахував! Послухайте: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 10.

   Як же допомогти Горобчику виконати завдання, коли він не ходить до першого класу? Допоможемо йому?

Усний рахунок

1. Полічити від 1 до 10, чітко називаючи числа.

2. Полічити від 10 до 1 в зворотному порядку.

3. Назвіть «сусідів» числа 5, 7, 9.

4. Яке число наступне після 4,1.

5.       Назвіть суму чисел 2 і 3, 5 і 2.

6.       Назвіть різницю чисел  8 і 2, 5 і 1.

 

Каліграфічна хвилинка

Нагадаємо Горобчику як правильно писати цифру сім.

  • З скількох елементів складається цифра  7? (2)
  • Напишемо цифру 7 у повітрі.
  • Пригадуємо, як ми сидимо під час письма, як лежить у нас зошит

( повторення гігієнічних  правил письма).

 

Робота з індивідуальними картками.

Далі нам потрібно  порівняти вирази.

  • Як ми порівнюємо вирази?
  • На що ми звертаємо увагу?

Отже, зараз ви всі уважно, нахилились до своїх карток і порівняли вирази, поставили знаки «<» ,«>»,  «=».

                                          Фізкультхвилинка

Швидко, діти, підлетіли,

Мов горобчики малі.

Руку вправо, руку вліво

Всі дружненько розвели ,

А тепер до сонця руки

Й на носочках піднялись,

Руки в боки, два підскоки,

Тихо робимо ми кроки.

Гарно з вами відпочили

І за парти тихо сіли.


- Діти, а кому ми допомагаємо? Так Червоній Шапочці.

Діти,  Червона Шапочка несла, як ви вже знаєте, у кошику пиріжки для своєї бабусі. Вона несла пиріжки з яблуками та вишнями. Як дізнатися яких пиріжків було більше?  Для цього нам потрібно розв’язати задачу.

 

 

    У кошику лежало 5 пиріжків з вишнями, а з яблуками на 1 пиріжок більше, ніж з вишнями. Скільки пиріжків з яблуками у кошику?( усно)

  • З чим були пиріжки?
  • Скільки було пиріжків з вишнями?
  • Скільки з яблуками?
  • Як дізнатися скільки пиріжків було з  яблуками?

Отже, яких пиріжків було більше?

Далі Червону Шапочку зустрів Вовк з підручником математики. І  говорить : « Допоможи мені впоратися з завданнями на сторінці 77, а я допоможу тобі дібратися   до своєї бабусі» .

  • Допоможемо Червоній Шапочці впоратися з завданнями в підручнику?

Робота за підручником ( ст. 77)

Завдання 1

Обчислимо    приклади.

Запишемо  приклади  з відповіддю 7 (усно)

Завдання 4

  • Скільки білих кролів посадив дід у клітку?
  • Скільки сірих кролів посадив дід у клітку?
  • Скільки чорних кролів посадив дід у клітку?
  • Скільки всього кролів посадив дід у клітку ?

Завдання 6

  • Скільки синичок прилетіло до годівнички?
  • Скільки горобчиків прилетіло до годівнички?
  • Скільки всього пташок прилетіло до годівнички?
  • На скільки менше прилетіло горобчиків, ніж синичок?
  • Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати  задачу?

 

IV.Узагальнення й систематизація  знань учнів

 

1. Робота в зошиті на друкованій основі( 17).

Завдання 1-2

Розгляньте  скорочений запис до задачі.

-Що потрібно дізнатися?

- Як ми це дізнаємося?

- Який приклад запишемо?

Завдання 3

  • Про що розповідається в задачі?
  • Які троянди були у вазі?
  • Скільки білих троянд? Рожевих? Червоних?
  • Як ми дізнаємося скільки всього троянд було у вазі?

                                Фізкультхвилинка для очей

Далі нашій Червоній Шапочці переплутались доріжки, щоб допомогти їй знайти  доріжку до своєї бабусі нам потрібно самостійно виконати наступне завдання у зошиті( завдання 4-5).

 

2. Веселі задачі

•На березі біля криниці

Їли зернята 3 синиці,

Та ще 2 маленькі птиці.

Скільки птиць біля криниці?

 

•Каже мати – квочка:

В мене 3 синочки і 3 дочки.

Скільки діток у квочки?

 

    Ну що ж наша Червона Шапочка дібралась до своєї бабусі, а допомогли їй у цьому ви, малята. А також ваша старанність, кмітливість, уважність та спостережливість.

 

 

 V. Підсумок уроку.

Чи сподобалася вам математична казка?

Гра «Мікрофон».

Мені на уроці сподобалось…

Мені було легко робити на уроці…

Мені важко було виконувати на уроці….

   Любі діти! Сьогодні ви продемонстрували найкращі знання з математики. На уроці ви були активними, уважними, зосередженими. Червона Шапочка вам вдячна за допомогу і передала вам кошик з цукерками. Пригощайтеся!

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку