Урок-подорож з математики в 1 класі "Обчислення в межах 10"

Про матеріал
Урок подорож з математики у 1 класі. Тема. Закріплення вивченого матеріалу. Обчислення в межах 10. Мета: повторити і закріпити вміння додавати й віднімати числа в межах 10; поглиблювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів, порівнювати вирази; розвивати логічне мислення; сприяти розвитку можливостей і здібностей кожної особистості; виховувати дисциплінованість і організованість.
Перегляд файлу

Урок подорож з математики у 1 класі

                

Тема. Закріплення вивченого матеріалу. Обчислення в межах 10.

Мета:  повторити і закріпити вміння додавати й віднімати числа в межах 10; поглиблювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів, порівнювати вирази; розвивати логічне мис­лення; сприяти розвитку можливостей і зді­бностей кожної особистості; виховувати дис­циплінованість і організованість.

Хід уроку

I.  Організація класу.                                                                      


Наш урок цікавим буде!           

Казку люблять усі люди!         

І дорослі, і малі,                         

Тобто, й наші школярі.            

Будемо ми працювати,             

Й руку вправно піднімати.       

Казка кличе нас усіх,  

Починаємо мерщій!..  

Дзвоник всім нам дав наказ:   

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно —

Плине час хай недаремно. 

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо рівненько на місця свої.


                       

II.  Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Діти, сьогодні ми ви­рушимо з вами в космічну подорож. Це буде захоплююча подорож, але на шляху ми зустрінемо багато різних перепон, подолати які зможуть тільки уважні, дисципліновані, винахідливі, трудолюбиві діти. І ті з вас, хто впо­рається з усіма завданнями, збудують власну ракету. Вона має такий вигляд.

 

1.   Назвіть, з яких геометричних фігур складається ракета?

2.   Чого більше: трикутників чи чотирикутників?

3.   Як називається чотирикутник, у якого всі сторони мають однакову довжину?

Кожна частина ракети відповідає певному завданню. Виконав­ши завдання правильно, треба розфарбувати відповідну частину ракети. Якщо в завданні допущено 1-2 помилки, треба розфарбу­вати половину частини. Якщо помилок більше, ніж 2, — не роз­фарбовувати. (Зображення ракети має бути на дошці і в кожної дитини на парті).

Щоб вести кораблі,              Вмій кмітливо все збагнути,

Щоб у небо злітати,              Першим в відповіді бути.

Треба твердо завжди           Вирушаємо у путь,

Математику знати.               Нас цікаві речі ждуть.

III. Повторення вивченого матеріалу.

Учитель. Наша подорож буде довгою. Можливо, хтось хоче «підкріпитися»? Що візьмемо з собою? (Цукерки).

Утворення множин.

1.   Скільки множин можна утворити? (Дві).

2.   Скільки елементів в кожній множині?

3.   Порівняйте їх.

Усна лічба.

  Приготуйтеся до польоту. Починаємо відлік. (Усі разом на­зивають числа від 10 до 1).

Каліграфічна хвилинка.

  Напишіть рядочок цифри 7. Підкресліть «зіркові» цифри (ті, що найбільше відповідають зразку).

Усні обчислення.

  Попереду екскурсійне бюро, де ми дізнаємося свій марш­рут. Але щоб зайти в будівлю, треба піднятися по сходах, які ве­дуть до неї. Для цього необхідно розв'язати приклади, що написані на сходинках. Над кожним прикладом подано варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати правильну й записати її красиво в зошит.

Перевірка за записами на зворотному боці сходинок.

6

4

7

8

5

9

3

м

о

л

о

д

ц

і

Самооцінювання.

Учитель. Хто не допустив помилок, розфарбовує частину ра­кети під № 1, допустив 1-2 помилки — розфарбовує половину частини, допустив більше помилок — не розфарбовує.

  А ось і маршрутний лист.

Маршрутний лист (прикріплюється на дошку)

Станції: «Цікавинки». «Самостійна». «Відпочивальна». «Кміт­лива». «Порівняльна». «Підсумкова».

  Щоб нам вийти із «Бюро екскурсій», необхідно розташу­вати числа в порядку спадання: 6 4 7 8 9 3.

  Якщо ви правильно розмістили числа, то із букв, що напи­сані під числами, ви отримали слово. Прочитайте його. (Молодці).

   Наступна космічна станція «Цікавинки».

Даринка розсипала намистинки. Якщо їх правильно зібрати, можна слово відгадати.

(Материк).

«Мозковий штурм».

— Діти, як ви думаєте, що таке материк? (Відповіді учнів).

Материки — це великі ділянки суходолу, оточені з усіх сторін водою.

Материк, на якому ми з вами живемо, називається Євразія. (Доцільно показати на карті).

Самооцінювання.

Розфарбовують другу частину ракети за раніше описаними критеріями.

Диференційована самостійна робота.

(по 4 подібних приклади в кожному стовпчику).

Перевірка.    На    зворотному    боці    карток        правильне розв'язання.

Самооцінювання.

(Розфарбовують третю частину ракети за тими ж критеріями).

  Далі нас чекає станція «Відпочивальна».

Фізкультхвилинка.

Два прихлопи, три притопи,

На носок, на каблучок,

Руку вліво, руку вправо —

Ми танцюєм гопачок.

  Попереду станція «Кмітлива».

Завдання на дошці.

1.   Полічіть кроликів, які сховалися за парканом.

2.   Полічіть яблука, що впали. Де більше яблук — на дереві чи під ним?

3.   За допомогою числового променя обчисліть приклади.

Самооцінювання.

(Розфарбовують четверту частину ракети, якщо виконали всі завдання правильно).

  Молодці, діти. А зараз вас чекає станція «Порівняльна». Поставте знаки «>», «<», «==» у кружечках.

Перевірка: за зразком на дошці.

Самооцінювання.

Розфарбовують п'яту частину ракети повністю, якщо всі кружечки зафарбували правильно; половину — якщо допустили 1-2 помилки; не розфарбовують, якщо більше помилок.

IV. Підсумок уроку.

Учитель. А ось і станція «Підсумкова». Скажіть, будь ласка, кому вдалося збудувати власну ракету, а хто ще добудувати не встиг? Які завдання для вас були особливо цікавими? З чим ви легко впоралися? Над чим ще треба попрацювати?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  математика

1 клас

 

D:\Мои документы\Мои рисунки\2012_10_05\IMG_5993.JPG

 

 

 

Учитель: Стороженко О.В.

 

Макіївка 2012

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 жовтня 2023
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку