Урок-подорож з математики з елементами змішаного навчання у 3 класі "Знаходження значень виразів. Розв’язування задач"

Про матеріал

Під час подорожі від порту Онлайн через Самостійну затоку на острів Офлайн формуємо передумови самостійного пошуку інформації та її аналізу, навички фінансової грамотності, розв'язуємо проблеми, застосовуючи досвід математичної діяльності. Учні складають задачі, розв'язують, ставлять питання до них, знайомляться з різними книгами (енциклопедіями, довідниками, книгами-рекламами). У кінці уроку - консолідація. Команди звітують про роботу.

Перегляд файлу

 

Сухоєланецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

Урок-подорож з математики з елементами змішаного навчання

у 3 класі

 

 

 

                                                    Засядько А. В.

 

 

 

Тема: Знаходження значень виразів. Розвязування задач

 

Мета:

формування ключових компетентностей:

-уміння вчитися (здатність логічно міркувати, уміння критично мислити, готовність розв’язувати проблеми із застосуванням досвіду математичної діяльності для вирішення повсякденних задач, уміння працювати в команді);

-інформаційно-комунікативна (вироблення в учнів  передумов самостійного пошуку й аналізу інформації, фінансової грамотності та підприємницьких навичок, залучати до роботи з різними джерелами інформації);

-соціальна (удосконалення навичок продуктивної співпраці з різними партнерами у команді, парі);

-загальнокультурна (формування культури міжособистісного спілкування);

 

формування предметних компетентностей:

-навчальна (розуміння ролі математики у пізнанні дійсності, розпізнавання проблем, які розв’язуються із застосуванням математичних методів, здатність розв’язувати сюжетні задачі, обчислювати значення виразів, виконувати арифметичні дії);

-розвивальна (розвиток уміння користуватися математичною термінологією, знаковою і графічною інформацією, досвіду вимірювання величин у практичних ситуаціях, творчої активності, соціальної орієнтації);

-виховна (виховання бережливого ставлення до часу, почуття відповідальності, стійкого інтересу до вивчення математики).

 

Обладнання: ноутбук, презентація «Що в Україні най-, най-, най-…», маршрутні листи, книги-реклами магазину «Доярушка», енциклопедія «Все про все на світі», папір, лінійки, олівці.

 

Девіз уроку: Ніхто не знає так багато, як ми разом!

 

Тип уроку: урок закріплення та усвідомлення знань

 

Хід уроку

1.Організація класу

*Вправа «Покажи свій настрій»

*Гра «Не скажу» (повторення таблиці множення числа 7 і ділення на 7)

1,2,3,4,5.6, не скажу, 8, 9, 10, 11. 12, 13, не скажу, 15, 16, 17, 18, 19, 20, не скажу, ….

*Вправа «Кластер» (7 –веселка, ноти, дива світу, дні тижня)

*Вправа «Карусель»

-У народі кажуть: «Книги – морська глибина, хто в них пірне аж до дна, той, хоч і праці мав досить, та знань багато виносить».

-Пропоную вам сьогодні подорож Математичним океаном, щоб пірнути у математичні глибини і збагатити наш корабель міцними знаннями. 

-Що нам допомагатиме в цьому?

-Звичайно, книги, розум, кмітливість, старанність, дружба, бо як же без цього у житті?

-Ми завітаємо з вами у порт Онлайн, побуваємо на острові Офлайн, не обминемо і Самостійну затоку, щоб повернутися у Сухоєланецьку школу Досягнень.

-Починаємо?

-А може завтра?

-Сьогодні?

-Ви мені вірите?

-Зможемо?

-Лінь візьмемо?

-А старанність?

-А працьовитість і наполегливість?

-Тоді вперед! Нас чекає успіх!

 

2.Поділ на команди

*Вправа «Каштан, шипшина»

-Хто обрав каштан, той у першій команді. А хто обрав шипшину, той член другої команди.

*Вправа «Смаколики»

-Вирушаючи в морську подорож, нам необхідно забігти у магазин і купити продукти. Каштанчики, у вас 100гривень. Ви купуєте щось на обід. Шипшинки, а у вас 60 гривень. Вам необхідно скупитися на вечерю. Завітайте в «Доярушку». Вам допоможуть книжечки-рекламки.

 

3.Ротація по станціях

*  Порт Онлайн

-Книги бувають різні: великі й малі, товсті і тоненькі, нові і старі, паперові й електронні. У порту Онлайн живе собі дядько Гугл. Він усе на світі знає. Хочете завітати до нього у гості?

 

Перегляд презентації «Що в Україні най-, най-, най-…»

Завдання: запамятати три числа, які характеризують певну тварину, птаха, чи якийсь предмет. Створити маленьку енциклопедію тварин.

-Найбільший звір України – зубр, маса тіла якого більша за 1 тонну.

-Найменший звір – буро зубка мала. Її маса становить   5г, а довжина тіла – 6см.

-Найбільший літаючий птах – дрофа. Її маса – 16кг.

-Найвищий птах України – журавель сірий. Його висота – 120см, а маса 7кг.

-Найменший «Кобзар» має 12 сторінок, а на кожній сторінці по 8рядків.  Площа аркуша книги становить 0, 6 мм кв.

 

*Острів Офлайн

Для команди «Каштан»:

Задача1.

 Краб-гігант важить 18кг, а найменший краб у 6 разів легший. Яка маса обох крабів?

Задача 2

.Постав запитання до задачі і розвяжи її. Жаба живе 30років, а кінь – 60 років.

 

Для команди «Шипшина»:

Задача 1.

 Маса жука-оленя 20г, а бджола важить у 4 рази менше. Яка маса жука-оленя та бджоли?

Задача 2.

Постав запитання до задачі і розвяжи її. Шпак працює на добу 17 годин, а ластівка – 18 годин.

 

*Самостійна затока

Для команди «Каштан»:

Загадка. У барлозі спить зимою під великою сосною,

                а як вчує він весну, просипається від сну. (Ведмідь)

7.8+44=…   кг – маса

54:6:9.3=… м – довжина тіла

3.2.2=… см – довжина кігтів

5.5+15==… кг їжі зїдає за день

15+4.8=… років живе у природі

36:(12 – 3)=… градуси – температура тіла в період сплячки

Робота з енциклопедією «Все про все на світі»

На сторінці 51 знайти числові відомості про цю тварину.

Намалювати звіра, використовуючи геометричні фігури.

 

Для команди «Шипшина»:

Загадка. Довгі вушка, куций хвіст, невеличкий він на зріст,

               любить капустину рвати, морква – це для нього свято. (Заєць)

4.8+28=… см – довжина тіла

(64 – 44):4=… кг – маса

28 – 4.6=… рази народжує малят щороку

4.9+29=… км за годину – швидкість

4.5+80=… г – маса ново народжуваного

11 – 16:4=… років живе у природі

Робота з енциклопедією «Все про все на світі»

На сторінках 43, 218, 215 знайти числові відомості про цього звіра.

Намалювати його , використовуючи геометричні фігури.

 

4. Консолідація. Порт Сухий Єланець

-Ми з вами у класі Досягнень рідної школи. Чого ж досягли за урок?

Команди звітують про виконання завдань

Слово капітана: (найкраще працював…, був уважним …, був кмітливим…, іноді помилявся…. Працювали …і …. (дружно, пасивно, наполегливо, швидко, чітко, поважали думку товариша)

Слово про капітана: (наш капітан кмітливий, розумний, розсудливий)

 

5.Рефлексія

-Які книги нам допомагали на уроці? (електронна книга дядька Гугла , енциклопедія «Все про все на світі», книги-реклами)

-Якщо зєднати  аркуші, на яких ви виконували завдання, вийде книжка-розкладка. Як би ви її назвали? («Веселка», «Калейдоскоп знань», «Джерельце»)

*Вправа «Салют аплодисментів»

*Вправа «Коло думок»

-Урок був…

-Мені сподобалось…

-Вдома я розповім…

-Урок був корисний тим, що …

-У життя з уроку візьму…

-Які математичні операції ми робили на уроці?

-Яка книга вас закохала в математику?

*Домашнє завдання: скласти задачу, використовуючи числові дані енциклопедій, дядька Гугла.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 червня 2018
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку