Урок-подорож з теми: «Додатні та від’ємні числа. Модуль числа.»

Про матеріал
Через гру узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Додатні та від’ємні числа. Модуль числа», сприяти формуванню розвитку інтелектуальних та творчих здібностей. Виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля спільної мети. Розвивати відповідальність, почуття прекрасного.
Перегляд файлу

Урок-подорож з теми: «Додатні та від’ємні числа. Модуль числа.»

 

  Мета: Через гру узагальнити та систематизувати знання

               учнів з теми «Додатні та від’ємні числа. Модуль числа», сприяти формуванню розвитку інтелектуальних та творчих   здібностей. Виховувати культуру математичного

мислення, вміння працювати в команді задля спільної мети. Розвивати відповідальність, почуття прекрасного.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

Усі ви, діти, напевно любите подорожувати. Сьогодні ми з вами вирушаємо у незвичайну подорож – подорож у країну додатних та відємних чисел. Успіх нашої подорожі залежить від вас. У нашій подорожі можуть виникнути труднощі та перешкоди, але якщо ви будете дисциплінованими, дружніми та працьовитими, то зможете їх подолати.

Клас поділяється на дві команди, вибираються капітани.

ІІ. Подорож

  1. Щоб ви не заблукали в дорозі в дорогу візьмемо карту нашої подорожі. Розгадаємо кросворд.
  1. Число, якому відповідає певна точка на числовій осі називається…(координатою) цієї точки.
  2. Числа перед якими стоїть знак плюс або немає ніякого знаку називаються… (додатними).
  3. Числа перед якими стоїть знак мінус називаються… (відємними).
  4. Числа, які відрізняються лише знаком називаються… (протилежними)
  5. Відстань від початку відліку до точки, що зображує це число на координатній прямій називається… (модулем) числа
  6. Числа, які ми використовуємо при лічбі предметів називаються… (натуральні)
  7. Натуральні числа, протилежні їм і число нуль називаються…(цілими)
  8. Цілі і дробові числа називаються… (раціональними)
  9. Усі додатні числа та нуль називаються… (невідємними) числами
  10.         Усі від’ємні числа та нуль називаються… (недодатними) числами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  1. Щоб розпочати нашу подорож потрібно виконати завдання:
  1. Назвати числа протилежні числам: -5; ; 0; ; 4,8; 12.
  2. Назвати числа обернені до чисел: ; ; 6; ; 0,5; 1,2.
  3. Записати в порядку зростання: 25; -19; 32; 16; -8; -5; 2; 1; 0; - 15.
  1. Щоб в дорозі нам завжди світило сонечко, було цікаво і весело, порівняємо числа на промінцях сонечка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Щоб визначити місце знаходження нашої туристичної групи потрібно  позначити числа на координатній прямій:
  1. -2; ; - 0,9, 4, .
  2. 3; - 0,4; ; - 2;

 

  1. На вашому шляху з’явилася перешкода, щоб її обминути вам потрібно визначити, яка з нерівностей правильна або неправильна. Чи завжди можна дати відповідь на ці запитання?

Відомо, що а і в – додатні числа, m і n – відємні

  1. а < 0; 2) m < 0; 3) a > m; 4) b < n; 5) b < 0; 6) m > n; 7) n < 0;

8) – m > 0; 9) – b < 0; 10) 0 > - a.

  1. Розпочався дощ, який серйозно може нашкодити вашій подорожі, щоб цього не трапилось вам потрібно визначити які з раціональних чисел є:  1) натуральні; 2) цілі; 3) дробові

– 5; ; 9; 7,18; - 2; 0; ; 12; - 2,43; - 25; 23; ; 0,25; - 40; - 4,76

  1. Ви довго подорожували і ось ви біля брами міста, але щоб пройти до міста ви повинні виконати завдання:

Знайти такі цілі значення x, щоб нерівність була правильною:

а) – 5 б) – 4,7 <х в) – 3 г) ׀х׀ <5;

д) – 47 < х < - 40.

     8. Щоб дізнатись до якого міста ми прибули потрібно розгадати цифрограму, для цього ви повинні розв’язати приклади:

 

1) 1,5: 0,5 =                 2) 1,73 + 0,27 =            3) 5 · ׀- 6׀׀20׀ =                                             4) ׀- 4׀ · ׀3׀ – 4 =         5) + ׀- 3׀ =               6) ׀2,1׀ :׀- 0,3׀ =

7) · 24 =                    8) =                           9) 1 : =    

10) ׀ ׀ · ׀-13׀ = 

Молодці! Ви відмінно виконали завдання і маєте змогу познайомитись з містом Цифроградія.

ІІІ. Підсумок уроку.

IV. Домашнє завдання                                                   

docx
Додано
19 серпня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку