Розробка уроку мислення серед природи, присвячений 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського
Тема уроку:
Подорож зупинками природи "Вплив кисню на організм дитини"
Урок фізичної культури в 6-Б класі
Вчитель: Костриця І.В.
Вступ: Людське мислення рухається від поверхового знання до глибоких всебічних знань, які формують певне світобачення і є необхідною умовою перетворювальної діяльності людини. За В.О. Сухомлинським, концепція розвитку мислення генетично спрямована від дитини, її уявлень, переживань, поглядів, оцінок та орієнтована на дитину, розвиток її особистісних якостей. Отже спостереження за природою це не тільки уява а й кругозір дитини крім того, перебування на природі не тільки викликає бажання займатися спортом, але й налаштовує на потрібний лад. Саме в таких умовах знижується нервове напруження, швидше йде депресія мозок наповнюється киснем ,що сприяє розумовій працездатності.
План конспект уроку з фізичної культури
Місце проведення: Мостівський парк
Тема уроку: Подорож зупинками природи "вплив кисню на організм дитини"
Мета уроку: Забезпечити активний відпочинок школярів, зміцнювати їх здоров'я; формувати свідоме ставлення до природи ведення здорового способу життя та систематичних занять фізичними вправами; підвищити розумову та фізичну активність, працездатність; виховувати бажання зміцнювати своє здоров'я з допомогою природи .
Завдання уроку:
Інвентар: Фішки ,м’ячі, секундомір.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча 15 хв. |
1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.
Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. У нас – урок подорожі зупинками природи "вплив кисню на організм дитини"Інструктаж з техніки безпеки на уроці 3.Здійснення подорожі до червоної поляни.
4.Діти роблять коротенький опис природі . 5.Шикування в одну шеренгу.
6. Стройові вправи .
7.ЗРВ в русі. 1) Вп. — руки перед грудьми; 1-2 — відведення зігнутих рук назад; 3-4 — відведення прямих рук назад. 2) Вп. — руки в сторони; 1-4 — колові рухи руками вперед 5-8 — колові рухи руками назад. 3) Вп. — руки в сторони, пальці стиснути в кулак; 1-4 — колові рухи передпліччями вперед; 5-8 — колові рухи передпліччями назад. 4) Вп. — руки перед собою в замок; 1-2 — колові рухи кистями вперед; 3-4 — колові рухи кистями назад. 5) Вп. — стійка ноги нарізно руки на пояс руки на пояс, нахили на кожний рахунок. 6) Вп. — руки перед собою в замок, ходьба з випадами на кожний крок з поворотом у протилежний бік. 7) Вправи на відновлення дихання. Учні шикуються в колону по одному. |
1хв.
1хв
5хв.
2хв.
1 хв.
1хв.
5хв.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.
Під час пересування по парковій місцевості не дозволяється розбігатися, друг - друга штовхати а поводити себе виховано і чемно.
Під час подорожі звертаємо увагу на те що нас оточує. Спостерігаємо за станом природи її настроєм,самопочуттям,
"Побачене очима дітей". Розповідь про вплив кисню на організм дитини. Повороти ліворуч,праворуч
Вчитель звертає увагу на правильність, та якість виконання вправ.
|
Основна 25 хв. |
1.Вп.стоячи, ноги разом, руки опущені. Підняти руки вперед - вгору-глибокий вдих, опустити руки вниз і, відвівши їх назад, нахилитися вперед - повний видих (живіт втягується) Повторити 5-15 разів. 2.Вп. стійка ноги нарізно руки на пояс виконати глибокий вдих; потім повний видих, акцентуючи увагу на втягуванні живота. Повторити 5-8 разів. Видих триваліший за вдих. 3.Вп. стійка ноги нарізно руки на пояс: руки в сторони - вдих; опустити руки, розслабитися - видих. Повторити 6-8 разів. 4.Вп. ходьби або стоячи: руки вперед - вгору - вдих опускаючи руки, нахилитися вперед і розслабитися - видих. Повторити 5-8 разів. 5.Вп. стоячи, ноги разом, руки опущені. Підняти руки через сторони вгору - вдих; опустити їх на коліна, присідаючи і розслабляючись, видих Повторити 4-7 разів. 6.Вп. стоячи, ноги разом, руки опущені. Згинаючи руки в ліктях і ковзаючи долонями по тулубу, підняти їх до плечей - вдих опустити руки (ковзаючи долонями по тулубу), розслабляючись, - видих. Повторити 5-7 разів.
7. Рухлива гра “Боротьба за м’яч”
|
.
15хв. |
|
Заключна
5хв. |
1.Шикування. 2. Відновлення дихання. 3. Д/З 4.Повернення до класної кімнати . |
|
Звернути увагу ЧСС за 1хв.Визначити кращу команду. Д/З стрибки на скакалці , вправи на відновлення дихання. |