Урок-подорож «Звичайні дроби»

Про матеріал

Урок-подорож

«Звичайні дроби» 5 клас

Тема. Розв'язання вправ і задач

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби»; розвивати математичне мислення; виховувати працелюбність, наполегливість.

Тип: урок повторення і систематизації знань

Обладнання: мультимедійний проектор, малюнки дітей, зображення планет, українські прапори.

Перегляд файлу

Урок-подорож

«Звичайні дроби»  5 клас

 

Тема. Розв’язання вправ і задач

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби»; розвивати математичне мислення; виховувати працелюбність, наполегливість.

Тип: урок повторення і систематизації знань

Обладнання: мультимедійний проектор, малюнки дітей, зображення планет, українські прапори.

                     

 

«Мислення починається з враження»

                                                                     Аристотель

 

Хід   уроку

 

                 І. Актуалізація опорних знань

1.Перевірка домашнього задання.

Учні отримали завдання з тестів для 5-го класу. За готовими відповідями учні перевіряють роботу сусіда й олівцем виставляють оцінку. Учитель потім перевіряє детально зміст і об’єктивність виставлених оцінок.

 


   
   
   


    № 3                      а) 41 (завдання творчого характеру на розвиток математичного мислення)                                                                            

 

 2.Повторення теорії в парах за планом:

1) запис якого виду називається звичайним дробом?

2) як називаються числа, записані під рискою?

3) що показує чисельник, знаменник?

4) як порівнювати звичайні дроби?

5) які дроби називаються правильними і неправильними?

6) правила додавання та віднімання дробів;

7) які числа називаються мішаними?

8) правила додавання і віднімання мішаних чисел.

  3.Усний рахунок.

Вчитель: Діти, наш урок сьогодні проходить в ігровій формі. Уявіть, що ми з вами члени екіпажу космічного корабля, тому усний рахунок буде пов'язаний з космосом.

За допомогою обчислення визначимо, яка з команд швидше сяде у ракету: «Лекс», «Шатл», «Десант».

       Усно діти рахують у парах і виставляють оцінку сусіду.

За результатами оцінювання робиться висновок, який екіпаж має кращу підготовку до космічного польоту з метою установлення дружнього контакту з іншими цивілізаціями.

Вчитель: Виліт дозволяється!

                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   4

                                                                                                              9

                              3                             11                                           7

   7                             20                                           9                            

                         2                                              9                                          12

                         5                                             20                                        17

                   1                                                          10                                         7                                                 

                   5                                                          17                                         17  

          2                                                                            7                                       5

          5                                                                           17                                     17

                                                                                             3

                                                                                            17

              

 

        «Лекс»                                                   «Десант»                          «Шатл»

 

                 ІІ. Розв’язування вправ

Вчитель: Перша перешкода на вашому шляху – це туманність

(фон – музика групи «Spice»)

  1. Математичний диктант (за варіантами з наступною взаємоперевіркою за готовими відповідями).

Кінцеве оцінювання роботи екіпажей проведе ЦУП (центр управління польотом – учні 7 класу).

У цей час індивідуальні завдання отримують капітани кораблів (на дошці) .

Перевіряють члени ЦУП і підбивають підсумки.

 

                                                  Диктант

 

І.варіант.                                                                              ІІ варіант

                                                  1) Порівняй:

                        
 

 

 

 

                                                  2) Знайди значення виразу:

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Індивідуальні  завдання капітанам кораблів:

«Шатл»

   

     

   

    3. Виконати дії:

    

     
     

    4.Розвязати:

Весь шлях – 100 км. години проїхали автобусом, решту шляху подолали на теплоході. Скільки кілометрів подолали річкою?

  

        «Десант»

       
      


     

 

     3.  Виконати дії:

           

          

         

   4.Розв’язати задачу:

        60 км туристи проїхали на машині, що складає тільки   шляху. Знайти  весь шлях.

      

          «Лекс»

       1. Як називається       частина кілограма?

       2. кг записати в грамах

     

       3.Виконати дії:

          

            

       4.Розвязати задачу:

       20 м – довжина прямокутної ділянки землі, 2 частини від довжини складає ширина. Знайти площу ділянки  землі.

 

Загальний підсумок підводить вчитель.

Вчитель: Екіпажі кораблів та їхні капітани добре впорались зі своїми завданнями. Вдало подолали космічну туманність.

(фон – музика групи «Spice»)

 

                   3.Тренувальні завдання (розв’язують на дошці з коментуванням)

 

 

                           

Вчитель: Друзі, наступна перешкода на вашому шляху – метеоритний дощ.

(фон – музика групи «Авіатор», «Земля в ілюмінаторі»)

 

                              Самостійна робота № 1 (рівневА)

 

 

 

 

 

                               Розв’язати рівняння (на дошці)

 

            

             

             

             

           

           

 

                                        Самостійна  робота № 2

 

 

                                  ІІІ. Підсумок уроку

Вчитель: Діти,  на цьому уроці ви всі відчули себе космонавтами. Сподіваюсь, що зрозуміли, як важливо мати математичні знання в житті. Ви успішно подолали всі перешкоди на вашому шляху: космічну туманність, метеоритний дощ. Ви досягли мети. Капітанам команд надається право  встановити український  державний прапор на планетах

Екіпажу «Шатла»  -   на Юпітері

               «Десанта» -  на Венері

               «Лекса»     -  на Сатурні

 

Оцінку за урок отримали

  1. Капітани (робота з картками)
  2. Оцінка кожного із вас

складається із:            а) перевірки д/з;                     спільна оцінка

                                      б) диктанту;                             після перевірки

                                      в) 2-і самостійних робіт      вчителем                   

 

 

ІV. Завдання додому: повторити п.23 –п.29

                                                        № 1 – на кмітливість

                                                        № 1115

                                                        № 1095 (уст)

                                                       № 1116

             Діти дозвольте закінчити урок словами Л.М. Толстова, який казав, що людину можна оцінити дробом: знаменник показує, що думає про себе людина, а чисельник, що про людину думають люди. Як ви вважаєте – це буде дріб правильний чи неправильний?

(на фоні музики)

 

                         

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
12 грудня 2019
Переглядів
516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку