Інтегрований урок з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Про матеріал
Допомагає актуалізувати пізнавальну діяльність та образне мислення учнів; формувати навички спілкування в парах та толерантне ставлення до думок інших; формувати вміння розв’язувати задачі з логічним навантаженням; закріпити навички усного додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, розширювати знання дітей про культуру та традиції вживання їжі, ознайомити з основними правилами харчування; формувати навички культури, естетики та гігієни правильного харчування; розвивати уяву, фантазію, творчість;
Перегляд файлу

Інтегрований урок з предмету Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Інтегровані галузі: математична та соціально-оздоровча

Тема уроку:  Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу:  математична:додавання і віднімання двоцифрових чисеала без переходу через 10.

соціально-оздоровча: правильне харчування

Тип уроку : урок-кафе.

Мета уроку:

актуалізувати пізнавальну діяльність та образне мислення учнів;

 формувати навички спілкування в парах та толерантне ставлення до думок інших;

 формувати вміння розв’язувати задачі з логічним навантаженням; закріпити навички усного додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток,

 розширювати знання дітей про культуру та традиції вживання їжі, ознайомити з основними правилами харчування;

 формувати навички культури, естетики та гігієни правильного харчування;  розвивати уяву, фантазію, творчість;

 

-Обладнання: різнокольорові картки із числами; картки – малюнки з прикладами, мікрофон, заготовки – тортики

Девіз уроку: « Щоб перетравити знання,

потрібно поглинати їх з апетитом»

                              Хід уроку\

І. Організаційний момент 

1. Створення емоційного настрою уроку.

Ви заєте що все в житті буває вперше?

Перше слово, перший крок,

Перший похід в садочок, перший похід в школу.

І сьогодні у вас теж особлива подія

Сьогодні у Вас перший в житті відкритий урок, на який завітало так багато гостей

  1.       Привітання з гостями.

Посміхніться і привітайтеся із ними

  1.       Створення емоційного настрою на уроці.

 

Щоб наш урок пройшов продуктивно та цікаво для кожного із нас для початку нам потрібно буде підняти свій настрій.В цьому нам допоможе

 гра «У тебе , у мене є».

Поверніться один до одного обличчям, та повторяйте за мною.

У мене є носик, у тебе є носик

У мене щічки і в тебе є щічки

У мене є вушка, і в тебе є вушка

У мене є зубки . а в тебе нема!!!

Дайте пять один одному, обійміться!.

Скажіть один одному на вушко комплемент.

 

ІІ. Оголошення теми і мети.

Хазяйка кафе(вчителька). -Доброго здоров’я, шановні відвідувачі! Я рада вітати вас у нашому затишному « Математичному кафе».                                     Девізом уроку є: « Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом». - Тому я бажаю вам, гарного  апетиту у навчанні і успіхів у вивченні математики! Сьогодні, я приготувала цікаву програму перебування у цьому незвичайному місці. Дозвольте вам її презентувати

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Метод « Прогнозування».

Хазяйка кафе(вчителька). –  Кожен заклад харчування має своє власне меню. Є воно і у нашому кафе. Але перш ніж я оголошу його вам, пропоную вам прочитати назву програми та вгадати, що ж саме на вас чекає у нашому математичному кафе?! Як ви гадаєте? Чим ми сьогодні будемо займатися?               ( відповіді дітей)

.  

Програма перебування в « Математичному кафе»:

1.Правила харчування.

2.«Салат із числами».

3. Складання пазлів.

          4.Поради лікаря – дієтолога

5.«М’ясна задача».

6..Розваги.

7..Голубці з ребусами.

8..Десерт «Запечені  грушки з прикладами».

9.Зустріч з ревізором

 

10.Рекомендації до « Книги скарг і пропозицій».

        11.«Гостинці у торбинці».

 

 

 

ІІІ. Робота над темою уроку.

Хазяйка кафе. - На початку нашої зустрічі я побажала вам здоров’я, бо це – найдорожче, що у нас є. Від нього залежить розвиток кожної людини, успішність та його навчання, а також  і самопочуття. Здоров’я  ж в більшій мірі залежить від харчування. Тож давайте згадаємо правила харчування.

1.Кухар проведе інтервю для телепередачі «Здоровя».

  • З якими руками треба сідати за стіл?
  • За стіл сідайте акуратними, із чисто вимитими руками.

- Скільки разів на день слід їсти?

  • Їсти слід 4 – 5 разів в один і той самий час. Якщо дотримуватися цього правила, то у вас завжди буде хороший апетит, їжа буде краще засвоюватися.
  •  
  • Обов’язково снідайте.
  • Якою повинна бути їжа?
  • Їжа має бути різноманітною і складатися з різних продуктів
  • Які продукти корисно їсти?.
  • Корисно їсти молочні продукти, м'ясо, рибу, багато овочів і фруктів. Не захоплюйтеся надмірно солодощами, виробами з борошна, жирною і солоною їжею.
  • Як слід їсти?
  • Їсти слід не поспішаючи, добре як слід пережовуючи.
  • Під час їжі не потрібно відволікатися іншими справами, тому що це знижує апетит і тоді їжа гірше засвоюється.

Хазяйка кафе. –  Дуже корисно дітям вживати різноманітні салати, бо найчастіше їх готують з овочів та фруктів, в яких багато різноманітних вітамінів.  Недарма кажуть, що овочі та фрукти – скарб здоров’я. Для своїх шановних відвідувачів я приготувала салат із числами. Надіюсь він вам сподобається.

«Салат з числами» ( робота в парах)

( На різнокольорових картках в формі геометричних фігур записані числа)               ( подати на підносі)

Ігрова вправа « Дешифровщик»

  • Оберіть найбільше число(100)
  • Оберіть число, яке являється сумою чисел 30 і 4  (34)
  • Оберіть число, яке являється різницею чисел 100 і 50  (50)
  • Оберіть число, яке складається із 2 десятків та 5 одиниць  (52)

-А тепер, розкладіть картки з числами від самого найменшого числа до найбільшого. Переверніть картки, і якщо ви правильно виклали числа, то у вас складеться слово. Прочитайте, яке слово ви отримали. ( ЗДОРОВЯ) 2.

12  25  34  48  50  70  100

2. Робота в парах з пазлами.

Роз’в'язати приклади. Об’єднатись у групи відповідно до результатів прикладів. Скласти пазли і прочитайте прислів’я.

Бережи здоровя змолоду.

 Здоровя- НАЙДОРОЖЧИЙ СКАРБ.

Здоровя за гроші не купиш.

Здоровому все здорово.

2.Телепередача «Здоров’я» (макет телевізора і мікрофон, виступи лікаря-дієтолога і вітамінів, розв’язування задач)

«Поради лікаря – дієтолога»

Хазяйка кафе: - Як я вже і говорила на початку уроку, в нашому кафе працює справжній лікар – дієтолог. Він розповість вам про вітаміни, їх значення в житті людини та про те, в яких продуктах вони містяться.

Лікар – дієтолог: - Слово вітаміни походить від латинського слова «віта» - життя. Назва ця не випадкова. Якщо вітамінів в організмі не вистачає, то людина тоді тяжко хворіє. Вітаміни потрібні для нормального росту і розвитку дитячого організму. В організм вітаміни потрапляють з їжею. Тому, слід знати, в яких продуктах які вітаміни містяться.

Вітамін А. Я – вітамін А, сприяю росту, допомагаю зберегти гарний зір. Мене багато в моркві, вершковому маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб’ячому жирі.

Вітамін В. А я – вітамін В, дуже корисний для розумової та фізичної праці, покращення травлення. Мене знайдете в чорному хлібі, у вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці, м’ясі .Пригощаю вас м’ясною задачею.

 Хазяйка кафе: - Молодці, впорались із завданням! А зараз пропоную вам основну страву – м’ясну задачу.

 Але перш ніж ми перейдемо до її розв’язання, давайте ознайомимося з пам’яткою, в якій вказана денна норма продуктів необхідних для дитини. ( учні розбирають задачу під керівництвом вчителя та карткою з текстом задачі)

Пам’ятка

Щодня дитині слід їсти:

  • 1 – 2 скибки хліба, 4 шматочки печива, 250 г каші;
  • 500 г свіжих чи варених овочів та зелені, 2 – 3 яблука або 2 склянки фруктового соку;
  • 1 склянку молока чи кефіру, 50 – 100 г сиру;
  • 80 – 100 г м’яса, риби чи птиці. 1 – 2 яйця.

 

«М’ясна задача»

Порція тушкованого м’яса складається із 3 шматочків (27 г) та 2 шматочки( 60 г). Чи задовольнить вона денну потребу дитини в м’ясі ?

27+60=87(г).

Відповідь: порція тушкованого м’яса вагою 87 г задовольнить  денну потребу дитини в м’ясі.

3. Фізкультхвилинка (відео, використання лего, робота в групах).

 

Вітамін С. А я – вітамін С, попереджаю простуду, покращую кровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Мною багаті капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель,  хрін, часник, лимони, чорна смородина.\

4.Логічні вправи\

Голубці з РЕБУСАМИ

 Може почастуватися смачними голубцями. Їх шеф-повар приготував не з рису і не з грибів чи м'яса, а зі свіженьких ребусів.

Розгадайте їх .

 

Вітамін Д. А я – вітамін Д, зміцнюю кістки, попереджаю рахіт. Живу в молоці, печінці, риб’ячому жирі, житньому хліб

V. Закріплення вивченого матеріалу.

   Хазяйка кафе: -  А на десерт ви відчуєте неповторний смак запечених груш з прикладами, які я для вас приготувала.  Ваше завдання самостійно обчислити приклади та записати їх у свій зошит.           ( запис у зошити та перевірка відповідей з кожного варіанту)

1.Десерт « Запечені груші з прикладами»Т

Результат пошуку зображень за запитом "картинки груши"                                                       

Результат пошуку зображень за запитом "картинки груши"Результат пошуку зображень за запитом "картинки груши"                                                               

 54-32=                    54-32=     54-32=                   54-32=                54-32=

44+35=                       44+35=        44+35=                    44+35=             44+35=

72+26=                  72+26=               72+26=                    72+26=             27 +26=   

97-43=                     97-43=               97-43=                    97-43=              97-43

 

    

 

Самооцінка і взаємодопомога.

 

 

6.Обчислення виразів з коментуванням

Зустріч з ревізором

А чи хочете ви перевірити, чи на належному рівні працює кафе? Пропоную вам побувати  у ролі ревізорів  дівчатка - Олі Фреймут , а хлопці -  Миколи Тищенка.

А я зіграю роль повара. Ласкаво прошу вас оглянути моє робоче місце і перевірити на правильність обчислені вирази, які знаходяться у посудинах. (Діти і вчитель одягають головні убори. Діти – бахіли, вчитель – шапку повара. Підходять до дитячої кухні, витягують з посудин вирази і обчислюють коментуючи. Кажуть чи вірно приготовлена страва, чи ні. )

Усні обчислення виразів

) У  числі 58     8 десятків і 5 одиниць.

Сума чисел 20 і 4 дорівнює 42.

 Різниця чисел 43 і 31 дорівнює 12.

  1. більшити 14 дорівнює  44.

-Чи заслуговує наш заклад на табличку «Ревізор»? (Ні)

VІ. Підсумок уроку.

Метод « Незакінчене речення»

-Свою відповідь розпочніть ,будь ласка, зі слів « Сьогодні в «Математичному кафе» я навчився(я дізнався…)…(відповіді дітей)

.

VІІ. Оголошення домашнього завдання.

« Гостинці у торбинці»

Хазяйка кафе: - За старою українською традицією гостеві обов’язково слід вручити на прощання маленький гостинець. Я хочу пригостити вас яблуками із завданнями, які ви виконаєте вдома.

.

-Я дякую вам за перебування в нашому «Математичному кафе», дякую за гарний настрій, за те, що ви були активними та уважними. На сьогодні наше кафе зачиняється, але я думаю, що ви і надалі будете приходити до нас і залишитися постійними відвідувачами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 грудня 2019
Переглядів
567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку