Урок "Показникові рівняння"

Про матеріал
Технологічна карта уроку математики за темою "Показникові рівняння". За формою проведення - дистанційна. Мета: • сформувати поняття показникового рівняння; вміння розпізнавати види найпростіших показникових рівнянянь; вміння розв’язувати найпростіші показникові рівняння використовуючи основні методи розв’язку; • формувати навички та уміння самостійно аналізувати ситуацію, вміння раціонально використовувати час, практичного використання набутих теоретичних знань; розвивати уяву, творче мислення учнів; • виховувати розуміння значимості математики як науки серед інших наук, культури запису, мовлення.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку математики

Вчитель – Бондаренко Альона Олександрівна

Тема. Показникові рівняння

Розділ 6. Показникова та логарифмічна функції. Урок 4

Мета:

  • сформувати поняття показникового рівняння; вміння розпізнавати види найпростіших показникових рівнянянь; вміння розв’язувати найпростіші показникові рівняння використовуючи основні методи розв’язку;
  • формувати навички та уміння самостійно аналізувати ситуацію, вміння раціонально використовувати час, практичного  використання набутих теоретичних знань; розвивати уяву, творче мислення учнів;
  • виховувати розуміння значимості математики як науки серед інших наук, культури запису, мовлення.

Форма проведення: дистанційна (онлайн-платформа Zoom)

Основні поняття: показникове рівняння, методи розв’язування показникових рівнянь.

Компетентності, що формуються: математична (уміння розпізнавати види показникових рівнянь, використовувати методи розв’язування показникових рівнянь відповідно до типу показникового рівняння); ключові – інформаційно-цифрова (уміння діяти за алгоритмом, складати алгоритм, визначати достатність даних для розв’язування задачі); уміння вчитися впродовж життя (вміння відбирати і застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення мети, організовувати та планувати свою навчальну діяльність, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності); ініціативність і підприємливість (уміння вирішувати життєві проблеми, шукати оптимальний спосіб розв’язання життєвого завдання); соціальна і громадянська (умінні висловлювати власну думку, слухати і чути інших); спілкування державною мовою (уміння ставити запитання, міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах, розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію).

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання: ноутбук, підручник «Математика: Алгебра і початки аналізу та геометрія. 11 клас» (автори: Григорій Бевз, Валентна  Бевз)

ЕОР: G Suite for Education, презентація, Google-тест.

 

Етап уроку

Методи, прийоми, форми

Час

(хв)

ЕОР

Зміст

Очікувані результати

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

І. Організацій-ний

Бесіда

2

 

Вітає учнів, перевіряє онлайн-присутність, дізнається про їх самопочуття, настрій

Пишуть в коментарях про своє самопочуття та настрій

Визначити  моральну і фізичну готовність дітей до уроку

ІІ.

Перевірка домашнього завдання

Бесіда

3

Class-room

Учитель коментує основні помилки в розв’язанні домашніх завдань учнів, що були надіслані

Учні перевіряють та виправляють помилки в зошиті.

Закріплення попередньо отриманих знань і умінь.

ІІІ. Мотивація до навчальної діяльності та постанова проблеми

Бесіда

3

 

Наголошує на ролі знань з теми «Показникові рівняння» в курсі математики та життєвих задачах

Беруть участь у бесіді з учителем, дають відповіді на поставлені запитання

Визначення завдань уроку Усвідомлення учнями ролі знань про трикутник в рамках шкільної програми,  професійній діяльності, побуті

ІV. Актуалізація досвіду учнів

Запитання для активізації досвіду учнів

2

 

Ставить запитання  про відомості і факти з теми «Показникові рівняння»

Дають відповіді на запитання учителя

Активізовані  знання учнів з теми

V. Засвоєння нових знань

Розповідь вчителя, ілюстрована презентацією

8

Презентація

Розповідає матеріал за планом:

1.Означення показникового рівняння

2. Методи розв’язування показникових рівнянь.

Слухають розповідь вчителя, ставлять запитання, які виникають

Усвідомлення учнями нових понять

VІ. Закріплення знань

Розв’язування прикладних задач

5

Презентація

Корегує пояснення розв’язування учнів

Аналізують умову, складають математичну модель, розв’язують задачу

Закріплення учнями вміння розв’язувати показникові рівняння використовуючи відповідні методи.

Самостійна робота

3

Google тест

Учитель пропонує виконати тестові завдання за відповідною темою

Учні відповідають на тестові питання

Закріплення набутих знань, умінь і навичок

VІІ. Рефлексія. Підсумок уроку

Бесіда

2

 

Учитель пропонує учням в коментарях написати, що найбільше запам’яталося, що нового вони засвоїли на уроці.

Учні дають відповіді на запитання (в коментарях фіксують відповідні)

Перевірка розуміння вивчених понять, морального стану учнів

VІІІ. Домашнє завдання. Інструктаж до д/з.

Інструктаж

2

G Suite for Education

Коментує інструкцію до виконання учнями домашнього завдання

Слухають коментарі вчителя, ставлять питання, які виникають. Записують домашнє завдання.

Усвідомлення учнями порядку і умов виконання домашнього завдання

Оцінювання учнів відбувається в Google Classroom за активну роботу під час дистанційного уроку; всі учні отримують оцінки за самостійну роботу (практичне завдання).

Форма зворотного зв’язку:

  •                   під час дистанційного уроку - відповіді учнів онлайн і в коментарях;
  •                   під час самостійної роботи – учні надсилають фото завдань із зошита або оформлені в google-документі в Google Classroom.

 

Очікувані результати:

учні розпізнають види найпростіших показникових рівнянь та методи їх розв’язування відповідно до типу показникового рівняння.

docx
Додано
30 березня 2021
Переглядів
421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку