Технологічна карта уроку математики
Вчитель – Бондаренко Альона Олександрівна
Тема. Показникові рівняння
Розділ 6. Показникова та логарифмічна функції. Урок 4
Мета:
Форма проведення: дистанційна (онлайн-платформа Zoom)
Основні поняття: показникове рівняння, методи розв’язування показникових рівнянь.
Компетентності, що формуються: математична (уміння розпізнавати види показникових рівнянь, використовувати методи розв’язування показникових рівнянь відповідно до типу показникового рівняння); ключові – інформаційно-цифрова (уміння діяти за алгоритмом, складати алгоритм, визначати достатність даних для розв’язування задачі); уміння вчитися впродовж життя (вміння відбирати і застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення мети, організовувати та планувати свою навчальну діяльність, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності); ініціативність і підприємливість (уміння вирішувати життєві проблеми, шукати оптимальний спосіб розв’язання життєвого завдання); соціальна і громадянська (умінні висловлювати власну думку, слухати і чути інших); спілкування державною мовою (уміння ставити запитання, міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах, розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію).
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
Обладнання: ноутбук, підручник «Математика: Алгебра і початки аналізу та геометрія. 11 клас» (автори: Григорій Бевз, Валентна Бевз)
ЕОР: G Suite for Education, презентація, Google-тест.
Етап уроку |
Методи, прийоми, форми |
Час (хв) |
ЕОР |
Зміст |
Очікувані результати |
|
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
|||||
І. Організацій-ний |
Бесіда |
2 |
|
Вітає учнів, перевіряє онлайн-присутність, дізнається про їх самопочуття, настрій |
Пишуть в коментарях про своє самопочуття та настрій |
Визначити моральну і фізичну готовність дітей до уроку |
ІІ. Перевірка домашнього завдання |
Бесіда |
3 |
Class-room |
Учитель коментує основні помилки в розв’язанні домашніх завдань учнів, що були надіслані |
Учні перевіряють та виправляють помилки в зошиті. |
Закріплення попередньо отриманих знань і умінь. |
ІІІ. Мотивація до навчальної діяльності та постанова проблеми |
Бесіда |
3 |
|
Наголошує на ролі знань з теми «Показникові рівняння» в курсі математики та життєвих задачах |
Беруть участь у бесіді з учителем, дають відповіді на поставлені запитання |
Визначення завдань уроку Усвідомлення учнями ролі знань про трикутник в рамках шкільної програми, професійній діяльності, побуті |
ІV. Актуалізація досвіду учнів |
Запитання для активізації досвіду учнів |
2 |
|
Ставить запитання про відомості і факти з теми «Показникові рівняння» |
Дають відповіді на запитання учителя |
Активізовані знання учнів з теми |
V. Засвоєння нових знань |
Розповідь вчителя, ілюстрована презентацією |
8 |
Презентація |
Розповідає матеріал за планом: 1.Означення показникового рівняння 2. Методи розв’язування показникових рівнянь. |
Слухають розповідь вчителя, ставлять запитання, які виникають |
Усвідомлення учнями нових понять |
VІ. Закріплення знань |
Розв’язування прикладних задач |
5 |
Презентація |
Корегує пояснення розв’язування учнів |
Аналізують умову, складають математичну модель, розв’язують задачу |
Закріплення учнями вміння розв’язувати показникові рівняння використовуючи відповідні методи. |
Самостійна робота |
3 |
Google тест |
Учитель пропонує виконати тестові завдання за відповідною темою |
Учні відповідають на тестові питання |
Закріплення набутих знань, умінь і навичок |
|
VІІ. Рефлексія. Підсумок уроку |
Бесіда |
2 |
|
Учитель пропонує учням в коментарях написати, що найбільше запам’яталося, що нового вони засвоїли на уроці. |
Учні дають відповіді на запитання (в коментарях фіксують відповідні) |
Перевірка розуміння вивчених понять, морального стану учнів |
VІІІ. Домашнє завдання. Інструктаж до д/з. |
Інструктаж |
2 |
G Suite for Education |
Коментує інструкцію до виконання учнями домашнього завдання |
Слухають коментарі вчителя, ставлять питання, які виникають. Записують домашнє завдання. |
Усвідомлення учнями порядку і умов виконання домашнього завдання |
Оцінювання учнів відбувається в Google Classroom за активну роботу під час дистанційного уроку; всі учні отримують оцінки за самостійну роботу (практичне завдання).
Форма зворотного зв’язку:
Очікувані результати:
учні розпізнають види найпростіших показникових рівнянь та методи їх розв’язування відповідно до типу показникового рівняння.