Урок " Поняття про комп'ютерну мережу.Поняття про Інтернет"

Про матеріал
Урок в 3 класі з теми " Поняття комп'ютерної мережі". Урок присвячен вивченню понять
Перегляд файлу

Тема:Поняття про комп'ютерну мережу.Поняття про Інтернет

Мета: сформувати в учнів знання про комп'ютерну мережу, Інтернет; вчити розрізняти глобальну і локальну комп'ютерні мережи; розвивати логічне мислення, уяву, виховувати прагнення до отримання нових знань, товариськість, дисципліну, відповідальність.

Обладнання: Мультимедійний проектор, програмне забезпечення курсу «Сходинки до інформатики».

Тип уроку:  урок вивчення нового матеріалу

Хід уроку:

І. Організація класу

  - Чи всі готові уроку? Налаштуємося на подальшу роботу.

   1. Психоформула

        Люблю я всій розум,

        Увагу та пам’ять.

        Працює мій мозок

        І вчусь я старанно.

        Сприймаю все нове

        І мислю логічно.

        Вчителя слово

        Здійснюю практично.

2. Повторення правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.

 - На початку уроку пропоную повторити правила безпечної поведінки в кабінеті    інформатики.

  Технологія  «Голосування ногами»

Якщо учні згодні з тим, що говорить вчитель вони роблять крок вперед, а якщо ні – стоять на місці.

 -  Чи згодні ви з тим, що в кабінет інформатики можна вбігати? Доведіть.

 - Чи погодитеся, що в комп’ютерному класі можна торкатися всього, що  хочеться? Доведіть.

 - Хто погодиться з тим, що в комп’ютерному класі можна працювати з  дозволу вчителя?

 - Чи згодні ви з тим, що в кабінет інформатики можна приносити зайві речі?

3. Технологія «Мікрофон»

    Я пропоную вам зараз уявний мікрофон. Наведіть приклади здобуття інформації в повсякденному житті

П. Теоретична частина

 1. Повідомлення теми, завдань уроку

 - Щоб дізнатися про що йтиме мова на уроці сьогодні потрібно розгадати кросворд.

1. Для мишки є …… (килимок)

2. У монітора є …… (екран)

3. За допомогою якої програми можна послухати музику (програвач)

4. Керує виконанням усіх програм  ….. (процесор)

5. Спосіб надання інформації (жест)

6. Речення, що спонукає до виконання  ( команда)

 

 

 

-         Отже, сьогодні на уроці знайомимося з поняттями « Комп'ютерна мережа», мережа Інтернет.

  2. Вправа «Очікування»

  - Діти, що очікуєте від сьогоднішнього уроку?

 (Діти записують свої очікування на спеціальних клейких папірцях, які вчитель   кріпить на дошці).

3. Знайомство з комп'ютерною мережею, з мережею Інтернет.

Комп’ютерна мережа - це сукупність комп’ютерів і різних пристроїв, що забезпечують інформаційний обмін між комп’ютерами в мережі без використання яких-небудь проміжних носіїв інформації.

Що ж таке Інтернет?

Це всесвітня інформаційна мережа, яка складається з мільйонів комп'ютерів у різних куточках земної кулі, поєднаних між собою.

Слово "Інтернет" походить від англійського "International Network'", що означає "Міжнародна мережа".

Завдяки мережі інформація з одного комп'ютера може потрапити до іншого, розташованого у будь-якому місці. Кожен комп'ютер у цій мережі має свою адресу, яка дозволяє знаходити його.

Телефонні канали, виділені лінії, супутники поєднують комп'ютери в єдину мережу. Вона охоплює Землю ніби павутинкою.

До телефонної мережі комп'ютер під'єднує спеціальний пристрій - модем.

ІІІ.Рефлексія

Вчора сонце так світило,

Що ведмедя розбудило.

Виліз сонний із берлоги

Та й подався на дороги,

А на тій дорозі сніг

До ведмежих липне ніг.

«Рано, - думає бурмило, -

Мене сонце розбудило».

Глянув на зимовий ліс

І швиденько спать поліз

 

ІV. Практична частина

1. Ознайомлення зВсесвітньою павутиною Інтернет

2. Практична робота учнів

                   І гр.  працює за комп’ютерами.

 Перед тим, як діти приступлять до практичної роботи повторюються правила роботи з комп’ютером.

          П гр. виконує   завдання   «Для  розумників  і  розумниць»

Для розумників і розумниць

а) Дідусь Борис святкує кожний свій день народження. У 2000 році він відсвяткував п'ятнадцятий раз день свого народження. Коли народився дідусь Борис?

б)Ганнуся повинна підсмажити б сирників. На сковороді вміщується лише 4. Кожний сирник потрібно смажити 3 хвилини з одного боку і З хвилини з іншого. За який найкоротший час можна підсмажити всі сирники?

V. Підсумок уроку

-          Чи справдилися ваші очікування щодо уроку?

-          Що на уроці сподобалося? 

      2. Вербальне оцінювання роботи учнів на уроці.

      3. Домашнє завдання.

       Намалювати, скласти вірш або оповідання (казку) про мережу Інтернет.

doc
Додав(-ла)
Іваненко Олена
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку