5 клас
Урок 56 Дата: 01.02.19 р.
Тема: Погода. Пори року.
Мета: вчити дітей об’єднувати слова у групи; тренувати використання ЛО в усному мовленні, складанні речень; розвивати навички роботи в команді; виховувати повагу до оточуючих, їхньої думки.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: ноутбук, проектор, роздатковий матеріал (картки зі словами, що називають погоду), інтелектуальна карта XMind.
Хід уроку
І. Вступ. Фонетична зарядка (відповіді, опис черговими погоди; пори року (на дошці) учні читають по черзі вголос). Вчитель пропонує учням «дописати» тему уроку, яку не завершив на дошці (запис: «Weather. S»). Всі разом діти визначають повну тему уроку («Погода. Пори року» - «Weather. Seasons»).
ІІ. Основна частина.
-
Повторення та закріплення ЛО (лексичних одиниць), з якими почали знайомитися на минулих уроках (с.140). - Let’s repeat the words.
-
Активізація ЛО, учні відповідають на питання вчителя (Які пори року ви знаєте? Яка пора року починає рік? А далі? Яка погода є найтиповішою для зими (весни, літа, осені) в нашому регіоні?) – How many seasons are there in the year? What season comes after winter (spring, summer, autumn)? What is the weather like in winter?..
-
- Let’s watch a video about seasons and check your answers. Вчитель пропонує дітям переглянути невелике відео про пори року та перевірити їхні відповіді щодо відповідності погоди порам року.
-
- And now I want you to make up a sentence about your favorite season. Let’s do it as in the example. It is often … in …. Вчитель дає дітям завдання скласти речення про свою улюблену пору року за зразком на дошці. Діти відповідають усно.
-
- Let’s play! Now we need our Team box! Вчитель проводе рухливу гру, з правилами якої діти вже ознайомленні. (По периметру класу «заховані» слова, що позначають погоду у різні пори року, що розташовані на кольорових папірцях. На дошці – 4 зони, на яких написана одна з пор року. Після поділення на дві команди, завдання дітей – по черзі вставати з-за парти та знайти слово. Якщо воно відповідає тій порі року, яка дісталася їхній команді, - дитина забирає слово та віддає командиру. Погодивши відповідь, командир записує слово на дошці до своєї пори року. Наприкінці всі, разом із вчителем, перевіряють відповідність відповідей порам року.)
-
– We repeat the words? And now I want you to write the sentence about your favorite season. Вчитель просить учнів, тепер вже самостійно, записати речення про свою улюблену пору року в зошит.
ІІІ. Висновки.
1) перегляд відео-узагальнення про пори року. Коротке обговорення.
2) оцінювання учнів.
3) оголошення та пояснення домашнього завдання (знайти вірш про улюблену пору року, записати в зошит).