Урок "Пори року. Погода"

Про матеріал
Урок для 5-го класу з використанням інтелект-мапи. Обов'язкова підготовка з базою лексичного матеріалу, попереднея робота з таблицею XMind.
Перегляд файлу

5 клас

Урок 56    Дата: 01.02.19 р.

Тема: Погода. Пори року.

Мета: вчити дітей об’єднувати слова у групи; тренувати використання ЛО в усному мовленні, складанні речень; розвивати навички роботи в команді; виховувати повагу до оточуючих, їхньої думки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: ноутбук, проектор, роздатковий матеріал (картки зі словами, що називають погоду), інтелектуальна карта XMind.

Хід уроку

І. Вступ. Фонетична зарядка (відповіді, опис черговими погоди; пори року (на дошці) учні читають по черзі вголос). Вчитель пропонує учням «дописати» тему уроку, яку не завершив на дошці (запис: «Weather. S»). Всі разом діти визначають повну тему уроку («Погода. Пори року» - «Weather. Seasons»).

ІІ. Основна частина.

  1.                   Повторення та закріплення ЛО (лексичних одиниць), з якими почали знайомитися на минулих уроках (с.140). - Let’s repeat the words.
  2.                   Активізація ЛО, учні відповідають на питання вчителя (Які пори року ви знаєте? Яка пора року починає рік? А далі? Яка погода є найтиповішою для зими (весни, літа, осені) в нашому регіоні?) – How many seasons are there in the year? What season comes after winter (spring, summer, autumn)? What is the weather like in winter?..
  3.                   - Let’s watch a video about seasons and check  your answers. Вчитель пропонує дітям переглянути невелике відео про пори року та перевірити їхні відповіді щодо відповідності погоди порам року.
  4.                   - And now I want you to make up a sentence about your favorite season. Let’s do it as in the example. It is often … in …. Вчитель дає дітям завдання скласти речення про свою улюблену пору року за зразком на дошці. Діти відповідають усно.
  5.                   - Let’s play! Now we need our Team box! Вчитель проводе рухливу гру, з правилами якої діти вже ознайомленні. (По периметру класу «заховані» слова, що позначають погоду у різні пори року, що розташовані на кольорових папірцях. На дошці – 4 зони, на яких написана одна з пор року. Після поділення на дві команди, завдання дітей – по черзі вставати з-за парти та знайти слово. Якщо воно відповідає тій порі року, яка дісталася їхній команді, - дитина забирає слово та віддає командиру. Погодивши відповідь, командир записує слово на дошці до своєї пори року. Наприкінці всі, разом із вчителем, перевіряють відповідність відповідей порам року.)
  6.                   We repeat the words? And now I want you to write the sentence about your favorite season. Вчитель просить учнів, тепер вже самостійно, записати речення про свою улюблену пору року в зошит.

ІІІ. Висновки.

1) перегляд відео-узагальнення про пори року. Коротке обговорення.

2) оцінювання учнів.

3) оголошення та пояснення домашнього завдання (знайти вірш про улюблену пору року, записати в зошит).

 

docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку