Презентація Введення лексики

Про матеріал
У даній презентації подаються методи введення лексики на різних етапах уроку англійської мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Введення нових лексичних одиниць на різних етапах уроку

Номер слайду 2

Без граматики можна сказати дуже мало, без лексики – нічого. Девіз Уілкінс

Номер слайду 3

Лексика та лексична одиниця Лексика - це всі слова у мові. Одиницею навчання лексичного матеріалу є лексична одиниця ( Л О), яка може бути не лише словом, але й сталим словосполученням і навіть так званим “готовим” реченням. Beautiful. By no means How do you do?

Номер слайду 4

Активний лексичний мінімум - це той лексичний матеріал, яким учні повинні користуватись для вираження своїх думок в усній та письмовій формі, а також розуміти думки інших людей під час аудіювання – та читанні.

Номер слайду 5

Пасивний лексичний мінімум - це лексика, яку учні мають лише розуміти під час сприймання чужих думок в усній формі ( під час аудіювання) та письмовій формі ( під час читання).

Номер слайду 6

Як запам’ятовуються слова Людина має три види пам’яті. Короткочасну;Оперативну;Довготривалу. Довготривала пам’ять – дозволяє мозку зберігати величезну кількість інформації дуже тривалий час.

Номер слайду 7

Принципи ,які забезпечують перехід інформації до довготривалої пам’яті Повторення ( слова найкраще запам’ятовуються у контексті)Відтворення ( це один із видів повторення, багаторазовий виклик слова у пам’яті, наприклад використання його у реченні)Темп ( враховувати індивідуальні характеристики учнів і надавати їм стільки часу на повторення нових слів, скільки їм потрібно) Використання ( це використання слів у мовленні. Пам’ятайте такий вислів «Use it or lose it» ).

Номер слайду 8

Персоналізація ( учні краще запам’ятовують слова на прикладах, що є частиною їх особистого оточення). Візуалізація (поєднання слова із його зображенням створює дуже міцний асоціативний зв’язок). Мотивація ( навіть не дуже вмотивований до навчання учень запам’ятовує нові слова, якщо перед ним поставити завдання) . Увага /емоційне збудження ( якщо слово викликає сильний емоційний відгук, то воно практично на 100% закріплюється у довготривалій пам’яті )

Номер слайду 9

Презентація лексики З а л е ж и т ь в і д : Рівня навченості учнів;Складності лексики ,що подається;Можливості пояснити або продемонструвати значення ;Призначення лексики Кількість нових слів не повинна бути завеликою ( оптимальна кількість – не більше 12 нових слів за урок)

Номер слайду 10

Основні форми презентації лексики Переклад це найкоротший шлях до значення (за умови достатньо точного збігу в обох мовах);є економічним засобом ;Найбільш підходить до випадкової лексики, що може з’явитися під час уроку;Створює низьку мотивацію до запам’ятовування завдяки надмірній легкості

Номер слайду 11

Візуальні засоби презентації ( демонстрація реальних предметів, малюнків, дій або жестів) Надають учням можливість “бачити” слово за рахунок реальних предметів , малюнків, карток; Дуже ефективні на початковому етапі;Учні мають можливість формувати власні асоціації;

Номер слайду 12

Вербальні засоби презентації ( дефініції та ситуації)Презентація повного визначення; Презентація декількох речень-зразків;Презентація через антоніми, синоніми; Використання реальної комунікації для засвоєння нової лексики.

Номер слайду 13

Прийоми і методи активізації лексики на уроках англійської мови ( з досвіду роботи) Roundtable (group work) – робота по колу По колу передається аркуш і кожен учень групи записує по одному слову за певною темою, наприклад «Weekend Activities». Час до 2 хв. Яка група встигла записати слів більше, та й зачитує їх першою. Вчитель швидко записує ці слова на дошці, а решта учнів викреслюють названі слова зі своїх списків та називають ті, що залишилися.

Номер слайду 14

WEEKEND ACTIVITIESPlaying outside Gardening. Feeding animals. Listening to music. Reading. Riding a bike. Hiking. Going for a walk. Мета: визначити лексичний запас учнів за темою та введення нової групи слів для збагачення лексики

Номер слайду 15

Your choice (твій вибір) Завдання: зі списку поданих прикметників, що позначають риси характеру, треба вибрати, на думку учнів, позитивні і негативні. Намалювати прямокутник, розділити його на дві частини, записати ці риси. Мета: організувати дискусію як форму групової взаємодії, перевірити знання учнями лексики.

Номер слайду 16

Positive Negative Forgetful, ambitious, quick-tempered, generous, greedy, reserved, lazy, selfish, intelligent, secretive, imaginative, kind, helpful, friendly, self-confident, disorganized, rude, cooperative.

Номер слайду 17

Your birthday, line up ( лінія) Мета: Подолання труднощів засвоєння порядкових числівників у словосполученні. Пропоную учням вийти до дошки та утворити пряму лінію. Далі вони міняються місцями, відповівши на питання: "What month do you have your birthday ?“ Далі учні відповідають на запитання "When is your birthday ?“ і тепер уже переміщуються відповідно до дати. Нарешті по порядку кожен називає лише порядковий числівник та місяць, наприклад the first of January, the tenth of February.

Номер слайду 18

Лексичні вправи по темі “Town and country”Look at the pictures. Listen and label the pictures with the given words: Country: cottage, field, footpath, gate, hedge, hill, lane, stream, village, wood. Town: advertisement, bus stop, pavement, pedestrian crossing, postbox, road sign, roadways, rubbish bin, street lamp, traffic lights.

Номер слайду 19

Complete the sentences with the given words.1) Don’t throw the paper on the ground. Put it in the____________.2) Walk on the_______, not in the road.3) The _______were red so the car stopped.4) “What does that ________ mean?” “It means that cars can’t go down that street?5) We walked along a____________ to the top of a hill.6) This street is very dark. They should put up some _______.7) Tom lives in a white ________ in a small village.8) It’s dangerous to cross the street here. Use the______. 9) Close the_______ behind you or the cows will follow us out of the_________.10) The ___________ has got the population of 1.500.11) Can you put this letter in the __________ for me?Correct the spelling mistakes:*Streem________ *pedestrian crosing ___________ *fild__________ *geit________*rubbeesh been________ *treffick lites_____*pavment__________ *hadge__________*roud sign___________ *vood____________

Номер слайду 20

The girl wrote a composition about ideal city. Read her description and match the adjectives with the paragraphs in the text. Friendly, clean, exciting, attractive. Ideal City. This city is a great city. There’s so much to do! There are a lot of cinemas, cafes and a few parks and discos. It’s got some great clothes and music shops too. The ideal city is very modern and beautiful. There aren’t any ugly buildings and there’s some beautiful villages around the city. Is there any pollution in the ideal city? There isn’t much pollution because there are many rubbish bins in the city and there isn’t any traffic. Everyone travels by bike or walks, so there aren’t many accidents. No one works, so everyone has got a lot of free time. Are there any unfriendly people in the city? No-some come and spend a little time here!

Номер слайду 21

Зміст мовлення виражається у словах. Тому вивчити мову - значить оволодіти певним запасом слів цієї мови. Ось чому, навчання необхідному мінімуму слів є однією з найважливіших задач вчителя у навчанні спілкування іноземною мовою в усній та писемній формах. Висновки

Номер слайду 22

Дякую за увагу

pptx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
5964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку