Навчити учнів порівнювати трицифрові числа:записувати її у нумераційну таблицю, розвивати мислення:вміння порівнювати числа, розв'язувати задачі; виховувати бережне ставлення до природи.
Тема. Порівняння трицифрових чисел. Запис чисел у нумераційній таблиці. Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків.
Мета. Навчити учнів порівнювати трицифрові числа:записувати її у нумераційну таблицю, розвивати мислення:вміння порівнювати числа, розв’язувати задачі; виховувати бережне ставлення до природи.
Обладнання: ялинка,гірлянда,іграшки.
Хід уроку
Ⅰ. Організація класу
Вітання Клас готовий працювати -
Додавати і віднімати
Числа і вирази рівняти
Вчасно руку піднімати
Щоб складну задачу розв’язати
Девіз нашого уроку: Працюй наполегливо,швидко,старанно,щоб кожна хвилина не втратилась марно.
Ⅱ. Актуалізація опорних знань учнів.
У нас на уроці присутня гостя. Хто вона ,дізнаєтесь,коли правильно прочитаєте числа,записані на новорічній гірлянді . Молодці!
Діти,листоноша вранці принесла телеграму на ім'я 3 класу.
Дорогі друзі,учні 3 класу!
Скоро Новий рік. Допоможіть нам ,будь ласка,прикрасити до свята нашу ялинку у лісі.
Учні лісової школи.
Допоможемо звірятам?
Отже,сьогодні на уроці ми прикрашаємо лісову ялинку для звірят іграшками. А на кожній іграшці - будуть завдання для класу. Діти,а кого з лісових мешканців можна зустріти у лісі взимку?
Тож давайте почнемо прикрашати нашу красуню ялинку. А чим будемо прикрашати?
Перша іграшка принесла нам легке і знайоме завдання: Каліграфічна хвилинка. Запишіть каліграфічно всі можливі трицифрові числа,використовуючи цифри 1,4,7.Назвіть найбільше та найменше число із записаних. Красивіша стала ялинка?Будемо прикрашати далі?
Ось друга іграшка. А на ній таке завдання:Математичний диктант .
Записати числа в яких 2 сот.4 од;1 сот.4 дес.7 од.
Записати сусідів числа 389.
Розкласти на розрядні доданки числа 399,456.
Діти,погляньте ,чиї це сліди під ялинкою?Давайте пройдемо по їх слідах
418 … … … …
… … … 800
Отже,із цим завданням ми успішно справились. Тож прикріплюємо іграшку на ялинку.
Ⅲ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати працювати з трицифровими числами : додавати,віднімати і порівнювати їх.
Наступне завдання з іграшки :Робота з підручником.
№ 415- усно.
№ 416-ланцюжком.
Молодці!Я бачу,що ви непогано запам’ятали новий матеріал. Тому прикрашаємо нашу красуню.
Наступна наша іграшка має таке завдання:Робота за картками .
Ми з вами старанно справились із завданням,тому наша ялинка стала ще красивішою. А нам потрібно трішки спочити.
Фізкультхвилинка
Відпочили. Продовжуємо працювати і прикрашати ялинку. Наступне завдання з іграшки: Розв' язання задачі. Молодці! Із цим завданням впорались.
І остання наша іграшка : Цікава геометрія . З яких фігур складається наша ялинка ? Обчисліть периметр верхнього трикутника.
Ⅳ. Підсумок уроку.
За хорошу роботу на уроці для вас сюрприз. Хочете дізнатися який,тоді обчисліть приклади. Кожній цифрі відповідає слово. Користуючись ключем,прочитайте вислів:Один,два ,три ялинка вогнями гори.
Отже,ми прикрасили ялинку для лісових мешканців і виконали усі завдання.