Урок "Потреби і ресурси"

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку з економіки разом з географією та зарубіжною літературою. Метою уроку є застосування активних форм роботи під час вивчення економіки у 11 класі та застосування раніше набутих знань, їх актуалізації при вивченні нового матеріалу.
Перегляд файлу

Предмет: Економіка,географія

Клас :11

План – конспект  бінарного  уроку  економіки  з   географією

Тема  уроку: Ресурси і потреби.

Мета:дати учням цілісне  уявлення про світ, економічні знання,формувати економічне мислення, навчати сприймати життєві явища    в їх глибинних взаємозв’язках, розуміння логіки   розвитку процесів,вчити системно і конструктивно мислити, приймати адекватні рішення,активізувати пізнавальну діяльність учнів, розширювати уявлення учнів про види ресурсів,потреби, розвивати  компетентності учнів,вміння творчо мислити;виховувати уміння орієнтуватися у нестандартних  ситуаціях,проявляти ініціативу,бути господарем на своїй землі;

реалізовувати змістову освітню  наскрізну лінію «Економіка і підприємницька діяльність»

Обладнання:підручники, роздатковий матеріал(картки з поняттями,завдання тестів), підручники «Географія.10 клас», виставка книжок з казками, географічні атласи.

Тип уроку:бінарний урок; засвоєння нових знань.

План і перебіг уроку:

І. Організаційний  момент.

ІІ. Актуалізація навчальної діяльності учнів. Фронтальна бесіда: які  казки ви  знаєте?

Блок «Література» В яких казках  відображені «економічні відносини» між героями?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

     Робота  в парах:З’єднайте пари слів(на партах картки зі словами «Працюємо,правильно,міркуємо,охайно,відповідаємо,нові знання,чудовий настрій, пишемо, творчо,результат,швидко».

«Правильні» пари слів:працюємо-творчо,міркуємо-швидко,відповідаємо-правильно, пишемо-охайно.

ІV. Засвоєння нових знань.

   Блок «Література» 4.1.Домівки казкових героїв( учні наводять приклади)

  4.2.Героям казки «Три порося» треба побудувати домівку. Що необхідно для цього?        Учитель  вказує на картку «ресурси»

  Блок «Географія» Які бувають ресурси?(природні. капітальні, трудові, вичерпні,   невичерпні.) Наведіть приклади.

  Робота в парах:запишіть,які ресурси потрібні  героям казки.

   1 ряд «Природні ресурси»(пісок,щебінь,деревина…)

   2 ряд «Капітальні ресурси»(вантажні машини,підйомний кран. Інструменти…)

   3 ряд «Трудові ресурси»(люди різних спеціальностей)

Блок «Географія»

4.3.В якій природній зоні ви порадите героям казки побудувати свою домівку?

     Робота  в групах:учні відповідають,користуючись картами ,атласами.

4.4.Який тип оселі ви порадите?

      Вправа «Мікрофон» - пара учнів «рекомендує» свій тип оселі(багатоквартирний будинок;будиночок  у селі;цегляний будинок;блочний будинок;дерев’яний будинок; будинок з сучасних синтетичних матеріалів;будинок-юрта,чум,іглу ,на «курячих ніжках» тощо)

  Блок «Економіка»

   4.5.Які потреби у наших героїв? Поняття «потреби».

    Інтерактивна вправа  «Створи своє коло». Робота  в групах: на аркушах створити коло потреб,1 ряд-духовні.2-фізіологічні,3 ряд-матеріальні.

V.Узагальнення вивченого матеріалу.

  Робота з тестами:виберіть правильні відповіді-закінчення до речення :

   1 група  «Економіка-це наука про…(школу,читання,малювання,господарську діяльність);

  2 група «Економіка допомагає,щоб життя…. (розвивалося,закінчувалося,

підтримувалося, погіршувалося);

   3 група «Економіка навчає людину…» ( планувати роботу,грати на гітарі, організовувати бізнес,організовувати свій відпочинок,як стати багатим. як стати бідним)

   Учні роблять висновки:

            що вивчає економіка?

           Які бувають ресурси?

           Які бувають потреби?

           Як можна застосовувати знання з різних  предметів для  свого життя?

VІ. Домашнє завдання. Опрацювати відповідний параграф підручника. Підготувати  творчу роботу «Казка і економіка: економічні відносини між героями»

VІІ. Підсумок уроку.

 

 

 

 

docx
До підручника
Економіка (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т. І.)
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку