Урок: "Повторення Місяців та Днів Тижня"
Мета уроку: Повторити вивчені місяці та дні тижня в англійській та українській мовах, розвивати навички слухання, читання, говоріння та письма.
Необхідні матеріали:
1. Картки з англійськими та українськими назвами місяців (для завдання пошуку партнерів).
2. Відео про важливі свята в різні місяці року (підготовте заздалегідь або знайдіть відповідні відеоматеріали на інтернеті).
3. Картки з пропущеними літерами в англійських назвах місяців (для вправи на письмо). 4. Картки із записаними днями тижня та місцем для дописування наступного дня (для вправи на читання).
5. Картки з питаннями "When's your birthday?" (для вправи на говоріння).
6. Картки із частинами назв місяців (для групової роботи). Час на підготовку вчителю:
- Підготовка матеріалів перед уроком займе близько 30-40 хвилин. - Завчасна перевірка інтернет-підключення та працездатності аудіо- та відеообладнання.
- Розробка відеопрезентації або завдань для відео-перегляду перед уроком, це може зайняти ще 20-30 хвилин.
- Перевірка і розставлення на дошці або в класному приміщенні необхідних матеріалів та карток перед початком уроку приблизно 10 хвилин.
Хід заняття
Частина 1 - Введення (5 хвилин):
- Почніть урок з фізкультурної хвилинки, щоб активізувати учнів.
Частина 2 - Пошук партнерів (10 хвилин):
1. Роздайте половині класу картки із написаними англійськими назвами місяців та іншім половині картки із відповідними українськими назвами.
2. Учні повинні знайти свою пару, відповідаючи місяцю англійською мовою на місяць українською мовою.
Частина 3 - Слухання та поєднання (15 хвилин):
1. Покажіть коротке відео, де розповідають про важливі свята в різні місяці року.
2. Попросіть учнів у парах поєднати місяці з правильними святами, які вони почули на відео.
Частина 4 - Вправи на письмо (10 хвилин):
1. На дошці напишіть англійські назви місяців, але з пропущеними літерами.
2. Учні повинні вписати відсутні літери та назвати місяці.
J_n_ar_;
D_c_mb_r;
M_y;
J_n_;
Au_u_t;
S_pt_mb_r;
Частина 5 - Вправи на читання (10 хвилин):
1. Роздайте учням картки із записаними днями тижня.
2. Попросіть їх дописати наступний день після кожного з них. Назви днів тижня мають бути написані на картках нижче.
Частина 6 - Вправи на говоріння (10 хвилин):
1. Попросіть учнів у парах задавати одне одному питання "When's your birthday?" і відповідати на них, назвавши місяць свого народження.
When's your birthday?
My birthday is on _________.
Частина 7 - Робота в групах (10 хвилин):
1. Розділіть клас на чотири групи відповідно до пор в році (зима, весна, літо, осінь).
2. Кожній групі роздайте листочок з частинами назв місяців. Учні повинні правильно скласти назви місяців, використовуючи ці частини.
Частина 8 - Заключення (5 хвилин):
1. Підсумуйте урок та попросіть учнів повторити важливі терміни і фрази.
Домашнє завдання:
- Попросіть учнів написати коротку розповідь про своє улюблене свято та коли воно відбувається, використовуючи вивчені вирази.
Січень |
January |
Лютий |
February |
Березень |
March |
Квітень |
April |
Травень |
May |
Червень |
June |
Липень |
July |
Серпень |
August |
Вересень |
September |
Жовтень |
October |
Листопад |
November |
Грудень |
December |
Відео до частини 3: https://youtu.be/V6qR9srJBIU?feature=shared
Months |
Holidays |
January |
New year |
July |
St. Valentines Day |
June |
St. Patrick's Day |
September |
Fool's Day |
October |
Mother's Day |
February |
Father's Day |
December |
American Independence Day |
May |
Girl's birthday |
April |
Start of school |
August |
Halloween |
March |
Thanksgiving |
November |
Christmas |
Monday |
|
Tuesday |
|
Thursday |
Sunday |
|
|
Tuesday |
Wednesday |
Wednesday |
|
Thursday |
Friday |
|
Saturday |
|
|
Monday |
Tuesday |
Wednesday; |
Monday; Saturday; Su |
nday |
|
M |
ay |
J |
une |
Ap |
ril |
Ju |
ly |
Ma |
rch |
Aug |
ust |
Janu |
ary |
Sep |
tember |
Feb |
ruary |
Octo |
ber |
Dece |
mber |
Nov |
ember |