Урок " Множення виду 320 • 3. Задачі пов'язані з одиничною нормою. Складання задач даного виду. Самостійна робота

Про матеріал

Тема: Множення виду 320 • 3. Задачі пов'язані з одиничною нормою. Складання задач даного виду. Самостійна робота

Мета: ознайомити учнів з множенням виду 320 • 3; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі, пов'язані з одиничною нормою; тренувати у складанні задач, подібних до поданої; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.

Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть виконувати множення виду 320 3; розв'язувати задачі пов'язані з одиничною нормою; зможуть пояснити знаходження довжини сторони трикутника за відомим периметром

Перегляд файлу

Тема:  Множення виду 320 • 3. Задачі пов’язані з одиничною нормою. Складання задач даного виду. Самостійна робота

Мета: ознайомити учнів з множенням виду 320 • 3; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, пов’язані з одиничною нормою; тренувати у складанні задач, подібних до поданої; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.

 Очікувані результати:  після цього уроку учні зможуть виконувати множення виду 320  3; розв’язувати задачі пов’язані з одиничною нормою; зможуть пояснити знаходження довжини сторони трикутника за відомим периметром                                                  

 Обладнання: таблиця схема, малюнки з прикладами, інд.карт., конверт з геометричними матеріалами, підручник.           

 Тип уроку: засвоєння нових знань                                             

                                                     Хід уроку

I. Організаційний момент

1. Робота у колі.

Вчитель:

  •                   Сьогодні ми вирушаємо у тривалу подорож від острова “Добрих надій”  до острова “Міцних знань”. На нашому шляху, звичайно, будуть зустрічатись різні перепони. Але саме від нас, від наших знань, умінь, навичок, творчості залежить, чи доберемось до острова чи ні.  Тема нашого уроку - Множення виду 320 • 3. Задачі пов’язані з одиничною нормою. Складання задач даного виду

 

 2. Вправа очікування.

 -  А що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

(Діти прикріплюють картки у вигляді паперових корабликів із своїми очікуваннями на таблицю у перший стовпчик “Хочу знати, хочу вміти”, починаючи фразою: „Від сьогоднішнього уроку я очікую…”).

II. Актуалізація опорних знань1

1. Перевірка домашнього завдання

Завдання 859

— Скільки разом каштанів, кленів і тополь у парку? (50 + 50 ∙ 4 + 50 ∙ 4 ∙ 3 = 850 дерев).

Завдання 860

— Прочитайте вирази у порядку зростання відповідей. (90 : 6 : 5 = 3; 80 • 6 – 250 = 230; 480 : 6 + 250 = 330; 280 : 4 + 481 = 551; 40 • 7 + 320 = 600; 360 : 4 • 9 = 810)

2. Гра «Спринт» (робота в парах)

Кожен ряд отримує картку з таблицею. Хто швидше і правильно заповнить

порожні клітинки, той і переможе.

a          320       640      400      720      160      560       240      480

a : 8

a : 80

3. Коментоване розв’язування прикладів (усно) (с. 133, завдання 861; 862)

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з множенням виду 240 • 3.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Аналіз способу обчислень (с. 134, завдання 863)

— Розгляньте записи і поясніть спосіб обчислення.

320 • 3 = (300 + 20) • 3 = 300 • 3 + 20 • 3 = 900 + 60 = 960

2. Обчислення з коментуванням (с. 134, завдання 864)

180 ∙ 3 = 540   240 ∙ 2 = 480   150 ∙ 5 = 750   210 ∙ 4 = 840

Фізкультхвилинка

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

Всі за парти посідали.

V. Розвиток математичних знань

1. Колективна робота над задачею (с. 134, завдання 865)

— Прочитайте задачу.

— Скільки грамів кухонної солі складає добова порція для однієї корови? (65 г)

— Прочитайте питання задачі.

— Скільки днів у тижні? (7 днів)

— Що дізнаємося спочатку? (Скільки кухонної солі буде потрібно двом коровам на 1 добу.)

— Що дізнаємося в другій дії? (Скільки грамів солі потрібно двом коровам на тиждень.)

— Складіть і запишіть коротку умову. Розв’язання запишіть діями з поясненням.

                   г 1 корові на 1 добу                        Кількість корів                Кількість діб           Усього (г)

                           65                                                       2                                           7                           ?

Розв’язання

1) 65 • 2 = 130 (г) — буде потрібно двом коровам на 1 добу;

2) 130 • 7 = 910 (г)

Відповідь: 910 грамів кухонної солі буде потрібно двом коровам на тиждень.

2. Складання подібної задачі (с. 134, завдання 866)

— Складіть задачу, подібну до попередньої, знаючи, що добова порція солі для коня становить 32 г.

3. Усне виконання завдання з коментуванням (с. 134, завдання 866)

4. Самостійна робота

1 варіант

1. Розв’язати задачу.

36 кг груш і 18 кг слив розклали в кошики по 6 кг в кожний. Скільки кошиків із фруктами вийшло?

2. Розв’язати приклади.

230 • 4 – 200                       (37 ∙ 3 – 11) : 20

110 • 6 + 320                       10 : 10 + 999

240 • 2 : 8                             300 – 40 • 4

2 варіант

1. Розв’язати задачу.

14 кг огірків і 22 кг картоплі розклали в ящики, по 4 кг у кожний. Скільки ящиків з овочами вийшло?

2. Розв’язати приклади.

54 • 2 + 200                      280 • 3 – 300

140 ∙ 4 : 7                        (360 : 6 – 10) • 5

3 • 24 : 9 : 4                      3 ∙ 27 : 9 • 108

VІ. Підсумок уроку

— Що називається периметром?

— Як знайти периметр прямокутника?

— Як знайти невідомий множник?

— Сформулюйте переставний закон множення.

VІІ . Домашнє завдання          С. 134, завдання 869; 870.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
2442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку