Урок "Повторення та закріплення таблиць множення і ділення на 2,3,4,5. Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення і ділення на 2,3,45."

Про матеріал
Урок на засвоєння учнями таблиці множення і ділення на 2,3,45.Розв'язування вправ і задач на засвоєння табличних випадків множення і ділення на 2,3,4,5.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики у 2 класі

 

«Повторення та закріплення

таблиць множення і ділення

на 2,3,4,5.»

 

 

 

 

вчитель Черкаської ЗОШ І-ІІ ступенів

Прядко Вікторія Вікторівна

 

 

 

Тема уроку. Повторення та закріплення таблиць множення і ділення на 2,3,4,5. Розв'язування  вправ  і задач на засвоєння таблиці множення і ділення  на 2,3,45.

Мета  формування компетентності :

ключові (вміння вчитися – пригадувати необхідні знання  й способи дій для виконання  завдань , здійснювати  само- та взаємооцінювання ; 

соціальна –продуктивно співпрацювати з усіма членами групи ;

загальнокультурна –ефективно застосовувати навички мовлення  та норми мовної культури під час спілкування ;

здоров'язбережувальна (життєві навички , що сприяють соціальному здоров'ю) – адекватно оцінювати  свої здібності та свій внесок  у спільну роботу групи) та

 предметні  (продовжувати поглиблювати та закріплювати знання табличного множення і ділення чисел 2 і 3.                                                                                                                                       Удосконалювати обчислювальні навички множення та ділення, вміння розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів;

розвивати  пам'ять, логічне мислення, навички самостій­ної праці,   пізнавальну активність учнів;

формувати вміння давати оцінку своїм знанням;

виховувати турботливе ставлення до птахів.

  Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь, навичок.

Хід уроку

I.Організація учнів до уроку.

1 . Технологія ,, Ранкові зустрічі’’

Діти, я дивлюсь на вас і бачу ваші усміхнені обличчя. Я хочу, щоб посмішка та гарний настрій були вашими супутниками протягом  всього уроку.

 

ІІ .Повідомлення теми і завдань уроку. Прийом інтриги.

На уроці ми з вами повторимо та закріпимо знання таблиць множення і ділення на 2,3,4,5.  До нас на урок завітають незвичайні гості, які приготували для вас різні завдання.

Якщо ви з ними впораєтеся,  то   на вас чекає сюрприз… А що саме за сюрприз, ви дізнаєтеся  в кінці уроку.

 

 

ІІІ. Налаштування на урок.

Я хочу, щоб сьогодні на уроці ви :

Швидко - міркували

Правильно - відповідали

Точно - лічили-

Гарно- писали!

 

ІV.Актуалізація опорних знань і дій учнів, необхідних для творчого рішення поставлених завдань.

  1. Діти,подивіться у віконечко і скажіть, яка зараз пора року?

А які ознаки весни ви знаєте?

 

Сьогодні до нас завітали пернаті друзі і принесли з собою завдання.

 

2.Логічна вправа «Знайди зайве».

-Отже, розпочнем! Логічна вправа.

-Знайдіть зайве серед назв:

шпак, горобець, снігур, синичка.

-Так, це шпак. Доведіть, що зайвим є шпак.

-Правильно, шпак один з найперших птахів, які приносять на своїх крилах весну.

-Отже, ви впоралися з першим завданням. І для вас з'являється буква.  ( О)

 

3.Гра «Допоможи шпаку долетіти до шпаківні». Усний рахунок.

 

2·5   10:5   3· 6    12:4   2·7   25:5   4·9   21:3   3·5+4   (19)

-Кінцевий результат число 19.

 

4.Каліграфічна хвилинка. Вправа «Гронування».

-Отже, презентація числа 19

-Що ви знаєте про це число?

-Напишіть каліграфічно це число.

(З'являється буква). (Д)

 

5.Математичний диктант.

- Щоб дізнатися, який ще птах прилітає найпершим навесні, треба швидко думати.

-Записуйте  тільки відповіді.

 

-Знайдіть третину числа 15.

-перший множник 5, другий 2. Зайдіть добуток.

-Множники 3 і 5. Знайдіть добуток.

-Птахи звели 4 гніздечка, в кожному по 5 яєчок. Скільки всього яєчок в гніздечках?

-Знайдіть добуток чисел 5і 5

-Перше число 5, а друге у 6 разів більше. Знайдіть друге число.

-Знайдіть добуток чисел 5 і 7

-перший множник 5. Другий 8. добуток

-Знайдіть добуток чисел 5 і 9

-Знайдіть різницю чисел 60 і 10

Перевірка за записом на дошці

- Перевірте правильність виконання диктанту за записом

.Ви швидко міркували, тому прочитайте назву птаха.

-Так, це пташка жайворонок.

 

5   10   15   20  25   30   35   40   45     50  

 Ж   а     й     в     о     р     о    н      о      к

-Подивіться уважно на результати диктанту і скажіть, яку закономірність має цей ряд чисел?

(Кожне число збільшилося на 5). (З'являється буква). (Л)

 

6. Гра «Пташка видзьобала число».

Діти, жайворонок приготував вам наступне завдання

- А зараз пограємо гру. Вставте число, яке видзьобала пташка.

1 стовпчик фронтально,

2 стовпчик самостійно.

 

 · 4 = 8                2 · … = 14                 

3  ·  5 = …                 …: 3 = 3                     

…: 2 = 4                  … · 8 = 16                  

  * 8 = 16             5  · …= 10   

 

(З'являється буква). (О)

 

Фізкультхвилинка.

                            Пташенята міцно  сплять,

                            В своїх  гніздах  всі сидять.

                            А  проснуться  на  зорі  -

                            Будуть  пурхать  у  дворі.

                            Полетіли, полетіли

                            І  додому  прилетіли.

V. Розвиток математичних знань.

  1. Гра « Веселий дзьобик». Порівняння виразів.

З далекого вирію повернулися лелеки  і принесли у своїх дзьобиках завдання.

А зараз пограємо в гру. Порівняйте вирази і  вставте «дзьобики», тобто знаки більше або менше.

- Перший стовпчик запишемо на дошці. А другий - самостійно.

5 · 6….5 · 5                  5· 7….5· 6

5 · 8….5 · 9                 5 ·5….5 ·4

 (З'являється буква). (Ц )

 

3.Робота в парах.

-Ще одна весняна гостя  пропонує попрацювати в парах: Ластівка за скороченим записом пропонує скласти і розв’язати  задачу про птахів.  (усно.) 2 пари

 

а) Вправа « Мозковий штурм».

- Яку дію виконаємо, якщо сказано: «на … більше», «на … менше»?

- Яку дію виконаємо, якщо сказано: « у …рази більше»,  « у… рази менше»?

З'являється буква). (М)

 

  1. Робота над задачею (колективно)

Я знаю, що ви любите слухати спів пташок. На цьому дереві, на самому вершечку сидить соловейко, який приготував вам задачу.

Задача

  « На озері плавало 27 чорних лебедів, а білих у 3 рази менше. Скільки всього лебедів плавало на озері?»

 

(З'являється буква). (і)

 

5 .Робота над логічним завданням .

В   народі  кажуть: ,,Хитру  сороку -  піймати  морока,а  сорок  сорок -  сорок  морок’’.  Хитра  сорока   вирішила перевірити, як ви вмієте логічно міркувати і рахувати.

        Скільки очей у двох котів?

        Скільки лап у 3 собак?

        Скільки коліс у 4 машин?

        Скільки лапок у 3 павуків?

        Скільки вух у 4 зайців? 

        Скільки крил у 5 горобців?

        Скільки вух у 6 мавп?

        Скільки ніг у 3 страусів?

        Скільки очей у 7 мишок?

         Скільки лап у 5 слонів?

 

 VI. Підсумок уроку.

2.Робота з буквами.

-Що за сюрприз чекав на вас?

(Діти складають із букв слово молодці).

-Ви і справді молодці -впоралися з усіма завданнями, працювали дружно і старанно, по аплодуйте собі.

1. Рефлексія. Оцінювання.

Сонечко і хмаринки

- Хто з вас  вважає, що працював на уроці дуже гарно і все зрозумів, підніміть сонечко?

-У кого виникали труднощі – підніміть хмаринку.

Що найбільше сподобалося на уроці?

-Що запам’яталося?

 

VII. Домашнє завдання.

Повторити  таблицю  множення і ділення на 2,3,4.


 

 

 

docx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
2936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку