Урок "Повторення вивченого. Доба"

Про матеріал
Урок математики для учнів 1 класу НУШ. Освітні галузі: математична, здоров'язбережувальна.
Перегляд файлу

Дата _________

МАТЕМАТИКА

1- ____ клас

 

Тема уроку. Повторення вивченого. Доба.

Тип уроку. Урок закріплення знань, умінь і навичок.

Освітні галузі: математична, здоров’язбережувальна.

Ключові компетентності

§  Уміння вчитися: учень /учениця самоорганізовується до навчальної діяльності, планує та контролює свої дії, доводить роботу до кінця.

§  Загальнокультурна: дотримується норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюється з теми, дотримується норм культури спілкування.

§  Соціальна: удосконалює вміння продуктивно працювати на уроці.

§  Громадянська: усвідомлює свою поведінку, адекватно ставиться до товаришів.

§  Здоров’язбережувальна: є активним учасником фізкультхвилинок. Предметні компетентності: 

§  Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

§  Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

§  Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях. Очікувані результати:

§  Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

§  Знаходить суму, різницю в межах 10.

§  Співвідносить цифру з її зображенням.

§  Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 10.

§  Знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії.

 

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.   Організація класу Встали, учні, підрівнялись, Один одному всміхнулись.

На урок старання не забудьте взяти,

Сіли всі рівненько,

Починаймо працювати.

 

— Сьогодні до нас на урок завітали маленькі непомітні чоловічки, яких ніби то немає, на зріст вони низькі. А звуть їх: Сімка, Нолик, Мася, Ігрек, Шпуля. Хто ж це такі? (Фіксики)

2.   Завдання Сімки. 

Гра «Таємне число»  

— Я тримаю картку з числом. Здогадайтесь, яке це число, якщо воно наступне до числа: 3, 5, 2, 1.

Як отримати наступне число до даного?

image— Тепер на моїй картці число, яке стоїть безпосередньо перед числом:

4, 6, 3, 5, 2. Як отриматиїи попереднє число до даного?

— Яке число стоїть між 2 і 4?

3.   imageЗавдання Масі. 

Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 3  

Раз гачок і два гачок, 

А між ними — язичок. 

Цифра нас зачарувала. 

Трійко, ми тебе впізнали.

4.   Пальчикова гімнастика з Ноликом.

image— Нам треба завести мотор у машини і мерщій вирушати в путь! Мчить машина За машинами. Шелестить Машина шинами.

(Пальці рук, крім великих, складаються в замок. Це мотор. Великими пальцям робимо обертові рухи. Спочатку «мотор» працює швидко, потім поступово обертання сповільнюються.)

imageПоказ відео (Вчимося писати цифру 3) https://www.youtube.com/watch?v=yddd3lSfyvo

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Мотивація навчальної діяльності 1) Завдання Ігрека.

— Розв’яжіть приклади та дізнайтеся, яке слово зашифровано.

 

2 + 1

 

3 + 2

 

 

7 – 6

 

10 – 5

8 – 6

 

 

 

Шифр

 

 

 

1 – А

 

2 – Ц

 

 

3 – П

 

4 – Я

5 – Р

Відповідь:

П

Р

 

 

А

 

Ц

 

Я

 

2) Робота над прислів’ями. Гра «Докажи словечко».

— Згадайте прислів’я про працю.

§  Бджола мала, а й та... (працює).

§  Хочеш їсти калачі — ... (не сиди на печі).

§  Без труда... (нема плода).

§  Праця людину годує, а лінь... (марнує).

— Про яку людину говорять, що вона працьовита? Лінива?

— Що дає людині праця?

— Як ви допомагаєте батькам вдома?

2. Завдання Шпулі. 

imageimageЗакріплення знань складу чисел 1) «Ремонтуймо механізм».

— Допишіть на шестерню число та поставте знак «більше», «менше» чи «дорівнює».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) Повторення складу чисел 3–10.

— Для роботи в саду, на городі, ремонтуючи механізми, використовують захисні рукавички. Допоможіть фіксикам «надягнути» рукавички. Запишіть на них склад чисел.

image

 

3.   Фізкультхвилинка

imageРуханка – РАЗ ДВА ТРИ https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4

4.   Завдання Верти. 

Закріплення уявлення про одиницю вимірювання часу «доба» 1) Повторення про частини доби.

— Відгадайте загадки. 

Летить над світом чорна птиця.

Усім на світі добре спиться. (Ніч) Завітав до тітки – ночі, Позіхнув, розплющів очі. Всіх скликає на сніданок, Прокидайтеся, вже .. (Ранок)

Дивний гість прийшов на ґанок, Ще й замовив на сніданок Темряви і трохи ночі.

Як поїв – розплющів очі.

(День)

— Послухайте вірш «Режим дня киці Любки».

Вранці киця Любка встала,

Ліжечко своє прибрала, Лапкою промила вічки, Вушка, носик, шию, щічки. Вийшла в сад і для порядку Там зробила фіззарядку.

З’їла на сніданок мишку,

Чисті одягла панчішки, Перед дзеркалом крутнулась, Причесалась, усміхнулась

І побігла в школу вчиться.

По обіді Любка-киця, Пообідавши, гуляє І батькам допомагає. І уроки робить киця, Бо старанна учениця!

Знайде час на все: й пограти, Й відпочити, й почитати. По вечері киця Любка

Миє лапки, чистить зубки

І слухняно о дев’ятій

В ліжечко лягає спати.

В. Бутрім

Чи виконує киця розпорядок дня?  Що вона встигає зробити за день? 

Який режим дня у вас?

 

imageІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

— За гарну роботу на уроці та допомогу фіксики дарують вам свій символ «Ти-диш!»

— А також фіксики просять розфарбувати їхній значок певним кольором:  синім — «Мені все вдалося! Було легко працювати!»,  жовтим — «Хотів би ще потренуватися!»,  червоним — «На уроці мені було складно. Дещо я не зрозумів».


 

 

image

1   клас

Математика

 

Дата ______________

Прізвище, ім'я учня (учениці) ______________________

 

image

 

image

image
image

image

 

 

 

2   imageimageimage+ 1 =  10 – 5 =

3   + 2 =  8 – 6 =

7 – 6 = 

 

 

 

 

 

 

                    image


image

image

image

image

image

image


image

pdf
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку