Дата _________
МАТЕМАТИКА
1- ____ клас
Тема уроку. Повторення вивченого. Доба.
Тип уроку. Урок закріплення знань, умінь і навичок.
Освітні галузі: математична, здоров’язбережувальна.
§ Уміння вчитися: учень /учениця самоорганізовується до навчальної діяльності, планує та контролює свої дії, доводить роботу до кінця.
§ Загальнокультурна: дотримується норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюється з теми, дотримується норм культури спілкування.
§ Соціальна: удосконалює вміння продуктивно працювати на уроці.
§ Громадянська: усвідомлює свою поведінку, адекватно ставиться до товаришів.
§ Здоров’язбережувальна: є активним учасником фізкультхвилинок. Предметні компетентності:
§ Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
§ Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
§ Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях. Очікувані результати:
§ Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.
§ Знаходить суму, різницю в межах 10.
§ Співвідносить цифру з її зображенням.
§ Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 10.
§ Знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії.
1. Організація класу Встали, учні, підрівнялись, Один одному всміхнулись.
На урок старання не забудьте взяти,
Сіли всі рівненько,
Починаймо працювати.
— Сьогодні до нас на урок завітали маленькі непомітні чоловічки, яких ніби то немає, на зріст вони низькі. А звуть їх: Сімка, Нолик, Мася, Ігрек, Шпуля. Хто ж це такі? (Фіксики)
2. Завдання Сімки.
Гра «Таємне число»
— Я тримаю картку з числом. Здогадайтесь, яке це число, якщо воно наступне до числа: 3, 5, 2, 1.
Як отримати наступне число до даного?
— Тепер на моїй картці число, яке стоїть безпосередньо перед числом:
4, 6, 3, 5, 2. Як отриматиїи попереднє число до даного?
— Яке число стоїть між 2 і 4?
3. Завдання Масі.
Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 3
Раз гачок і два гачок,
А між ними — язичок.
Цифра нас зачарувала.
Трійко, ми тебе впізнали.
4. Пальчикова гімнастика з Ноликом.
— Нам треба завести мотор у машини і мерщій вирушати в путь! Мчить машина За машинами. Шелестить Машина шинами.
(Пальці рук, крім великих, складаються в замок. Це мотор. Великими пальцям робимо обертові рухи. Спочатку «мотор» працює швидко, потім поступово обертання сповільнюються.)
Показ відео (Вчимося писати цифру 3) https://www.youtube.com/watch?v=yddd3lSfyvo
1. Мотивація навчальної діяльності 1) Завдання Ігрека.
— Розв’яжіть приклади та дізнайтеся, яке слово зашифровано.
2 + 1 |
|
3 + 2 |
|
|
7 – 6 |
|
10 – 5 |
8 – 6 |
|||
|
|
|
Шифр |
|
|
|
|||||
1 – А |
|
2 – Ц |
|
|
3 – П |
|
4 – Я |
5 – Р |
|||
Відповідь: |
П |
Р |
|
|
А |
|
Ц |
|
Я |
||
2) Робота над прислів’ями. Гра «Докажи словечко».
— Згадайте прислів’я про працю.
§ Бджола мала, а й та... (працює).
§ Хочеш їсти калачі — ... (не сиди на печі).
§ Без труда... (нема плода).
§ Праця людину годує, а лінь... (марнує).
— Про яку людину говорять, що вона працьовита? Лінива?
— Що дає людині праця?
— Як ви допомагаєте батькам вдома?
2. Завдання Шпулі.
Закріплення знань складу чисел 1) «Ремонтуймо механізм».
— Допишіть на шестерню число та поставте знак «більше», «менше» чи «дорівнює».
2) Повторення складу чисел 3–10.
— Для роботи в саду, на городі, ремонтуючи механізми, використовують захисні рукавички. Допоможіть фіксикам «надягнути» рукавички. Запишіть на них склад чисел.
3. Фізкультхвилинка
Руханка – РАЗ ДВА ТРИ https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4
4. Завдання Верти.
Закріплення уявлення про одиницю вимірювання часу «доба» 1) Повторення про частини доби.
— Відгадайте загадки.
Летить над світом чорна птиця.
Усім на світі добре спиться. (Ніч) Завітав до тітки – ночі, Позіхнув, розплющів очі. Всіх скликає на сніданок, Прокидайтеся, вже .. (Ранок)
Дивний гість прийшов на ґанок, Ще й замовив на сніданок Темряви і трохи ночі.
Як поїв – розплющів очі.
(День)
— Послухайте вірш «Режим дня киці Любки».
Вранці киця Любка встала, Ліжечко своє прибрала, Лапкою промила вічки, Вушка, носик, шию, щічки. Вийшла в сад і для порядку Там зробила фіззарядку. З’їла на сніданок мишку, Чисті одягла панчішки, Перед дзеркалом крутнулась, Причесалась, усміхнулась І побігла в школу вчиться. |
По обіді Любка-киця, Пообідавши, гуляє І батькам допомагає. І уроки робить киця, Бо старанна учениця! Знайде час на все: й пограти, Й відпочити, й почитати. По вечері киця Любка Миє лапки, чистить зубки І слухняно о дев’ятій В ліжечко лягає спати. В. Бутрім |
Чи виконує киця розпорядок дня? Що вона встигає зробити за день?
Який режим дня у вас?
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ
— За гарну роботу на уроці та допомогу фіксики дарують вам свій символ «Ти-диш!»
— А також фіксики просять розфарбувати їхній значок певним кольором: синім — «Мені все вдалося! Було легко працювати!», жовтим — «Хотів би ще потренуватися!», червоним — «На уроці мені було складно. Дещо я не зрозумів».
1 клас
Математика
Дата ______________
Прізвище, ім'я учня (учениці) ______________________
2 + 1 = 10 – 5 =
3 + 2 = 8 – 6 =
7 – 6 =
|
|
|
|
|