Урок "Повторення вивченого про прислівник"

Про матеріал

Урок поєднує в собі матеріали з української мови та цивільної охорони.Метою уроку є закріплення та узагальнення знаньпро прислівник та поглиблення знань про ЦО.

Перегляд файлу

Тема:Повторення вивченого про прислівник

Мета: повторити і закріпити відомості проприслівник; формувати вміння визначати в реченні прислівники,їх ознаки; розвивати діалогічне мовлення; виховувати почуття любові до природи рідного краю;розширити та поглибити  знання учнів з ЦО, вчити вміло застосовувати їх на практиці.

Тип уроку: закріплення знань і вмінь.
Форма уроку: урок-мовний журнал.
з використанням комп’ютерних технологій
Обладнання: підручник, картки,комп’ютер, презентація «Радіаційний та хімічний захист»(автор- Діневич Г.І.)

Хід уроку

І. Організація уроку
Слово вчителя
День добрий, друзі, ще один урок
До вас прийшов за розкладом сьогодні.
Отож озбройтесь книгою й пером,
Щоб упірнуть у мовну нам безодню.

ІІ. Хвилинка каліграфії
Голосних акордів звуки
І любов наша хай линуть,
Ми прославим в нім навіки
Нашу славну Україну.


а) Бесіда з учнями:
- Про що цей вірш?
- Пояснити орфограми.

-Назвати прислівник у вірші.

-Зробити звуко –буквенний аналіз слова – навіки.

ІІІ. Мотивація
1. Відгадайте загадку
Чим від інших я відмінний,
Тим, що є я сам незмінний.
Розібратись як детально,
Моє значення загальне –
Це найперш ознака дії:
Швидко їде, тихо мріє.
Чи ознака ще ознаки:
Дуже добре, надто м’яко.
А чи ознака предмета.
А скажу Вам тут дослідно –
Називаюсь я ……прислівник.

- Яка це частина мови?
2. Діти, сьогодні у вас велика радість. Ми закінчили вивчати тему: «Прислівник».

IV. Оголошення теми, мети уроку
(Демонстрація теми, мети, девізу уроку на комп’ютері .)
Сьогодні на уроці ми закріпимо знання з теми: «Прислівник»та  переглянемо презентацію «Радіаційний та хімічний захист»(автор- Діневич Г.І.)
Наш урок присвячений незмінній частині мови – «Прислівник» і проведемо ми його з вами у вигляді мовного журналу.

V. Актуалізація знань і вмінь
Перша сторінка – «Теоретична»
- Чим прислівник відрізняється від інших частин мови?
- Що означає прислівник?
- За допомогою чого утворюються   прислівники? Як утворюється ступінь  їх порівняння?
- Як пишуться прислівники з не?
Отже, правила нам треба ці пам’ятати і на практиці вживати.


Друга сторінка – «Тренувальна»
1. Записати речення, знайти прислівники.
а) Розкішно пахне матіола, ця нічна, непомітна навіть удень квітка.
б) Де-не-де озветься пташка несміло.
в) Удень світило сонце.


2. Виписати з прислів’їв прислівники, пояснити спосіб творення.
а) Добре скрізь, а дома краще.
б) Влітку дров не припасеш – мерзнутимеш взимку.
в) Яблуко від яблуні недалеко відкотиться.


Хвилинка відпочинку


Третя сторінка – «Ексклюзивне інтерв’ю»

Перегляд  презентації «Радіаційний та хімічний захист»

(автор- Діневич Г.І.)


Вчитель: А тепер час міркувати,
Свою творчість проявляти,
Про девіз не забувати:
Розум, фантазію прояви.
Активним, уважним будь
І про кмітливість не забудь.


Четверта сторінка – «Творча»
( робота в групах)
І група: утворити від поданих слів прислівники-
ліва, рука; не, наче; о, північ; об, мало; до, низ; по, другий;  в, зима.

ІІ група: дібрати до поданих слів антоніми –
високо, швидко, далеко, вдень, темно, добре, весело.
П’ята сторінка – «У світі цікавого»
1.Прислів’я.
2. Загадки з використанням прислівників

Прислів’я
1. Працюй ударно – дні пройдуть немарно.
2. Легкого хліба ніде нема.
3. Скупий двічі платить, а ледачий двічі робить.
4. Лиха новина на крилах літає, а добра ледве-ледве шкутильгає.
5. Додому й кінь жвавіше біжить.
6. Як слів небагато, то й розуму малувато.


Загадки
1. Хто вранці ходить на чотирьох, а ввечері на трьох? (людина)
2. Вдень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає? (сонце)
3. Надворі горою, а в хаті водою?(сніг)
4. Навесні веселить, влітку холодить, восени годує, взимку гріє? (дерево)

VI. Підсумок
Ось і уроку кінець!
Хто працював, той молодець.
Що сподобалося вам, поділіться.
Що сумним було, пожаліться.
Хто працював погано, хто – примірно,
Оцініть себе, діти, мудро і вірно.
Час урок кінчати, додому завдання писати.


VII. Домашнє завдання: виписати з художніх творів 5 речень з прислівниками.

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

4 клас

«Повторення вивченого про прислівник»

 

 

 

 

 

                                               Статкевич НаталіяВолодимирівна

Вчитель  початкових  класів

                                                               «спеціаліст вищої  категорії»

                                                  Брилівської  ЗОШ

 І-ІІІступенів

                                                               Цюрупинський район

                                                               Херсонська область

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Луцковская Антонина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Максунова Ольга
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
24 серпня 2018
Переглядів
2926
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку