Урок розвитку зв’язного мовлення (рівень стандарту)

Про матеріал

Урок побудований відповідно до методичних рекомендацій і містить види роботи щодо формування й реалізації критичного мислення. Учні знаходять у тексті ключові фрази й слова з метою визначення пізнавальної цінності тексту, вдосконалюють навички роботи з текстом, уміння висловлювати власну думку.


Перегляд файлу

КЗ « Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ст. № 9»

 

 

 

 

 

Визначення ключових фраз і слів та пізнавальної цінності в тексті

( урок в 10 кл.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок підготувала

вчитель української мови і літератури

Бондарєва Г.О.

 

 

 

 

 

Тема. Визначення ключових фраз і слів та пізнавальної цінності в тексті

 

Мета: навчити учнів знаходити в тексті ключові фрази й слова з метою визначення пізнавальної цінності тексту, вдосконалювати навички роботи з текстом; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати власну думку; виховувати повагу до однокласників.

Обладнання: малюнки, дидактичний матеріал.

Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.

 

ХІД УРОКУ

І. Оголошення теми й мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Робота з наочністю.

 

 

 

( Учні розповідають про свої асоціації щодо переглянутих малюнків )

 

2. Пояснення наукового поняття

Крити́чне ми́слення — (дав.-гр.— «мистецтво аналізувати, судження») — це наукове мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно обміркованих та незалежних рішень. Головним чином йому притаманні такі властивості, як усвідомленість та самовдосконалення.

 

 ІІІ. Сприйняття й засвоєння нового матеріалу

 

  1. Робота з текстом.

З реклами

      Запрошуємо взяти участь у безпрограшній лотереї «Щасливий квиток» ! Якщо зацікавилися нашим запрошенням, то негайно зареєструйтесь на нашому сайті ХХХХХХХХХХХ і заповніть анкету. Після сплати ООО гривень на наш рахунок 11111111111  вам зателефонує наш оператор і повідомить вам номер виграшного квитка.

Увага! Розігруються грошові лоти в розмірі 50000, 100000 150000 гривень та майнові лоти  (сучасна техніка, позашляховик, омріяна подорож). Лотерея діє на всій території України. Вручення призів здійснюється в м. Києві.

 

ФАКТИ

НЕ ФАКТИ

 

З повідомлення

       У кінці минулого року в нашому селищі Калинівка полагодили вуличне освітлення: встановили нові опори, замінили ліхтарі та дроти. Робота зроблена, але це не означає, що проблема вирішена остаточно. У селищі є вулиці, де електромережі існують майже півстоліття, але ще працюють. Депутати Калинівської селищної ради тримають на контролі це питання й виділять гроші на заміну решти обладнання. Мешканці Калинівки теж долучаться до фінансової складової цієї проблеми.

 

ФАКТИ

НЕ  ФАКТИ

 

 

  ( Учні в тексті різним кольором виділяють факти й не факти. Свій вибір обґрунтовують)

2. Робота в зошиті.

   Учні складають розповідь ( до 5 речень) про свій клас, використовуючи тільки факти. Декілька учнівських робіт обговорюють.

 

ІV. Підбиття підсумків уроку ( рефлексія)

 1. ( Використовується інтерактивний метод « Шкала».)

З розмови між друзями

У кінотеатрі подивився стрічку про Бориса Мозолевського. Дуже цікаве кіно, мені сподобалось. Переглянь і ти. Якщо хочеш, я з тобою піду.

  2. Психологічна гра « Зіпсований телефон»

     Текст для відтворення: 1.03.2018 в актовій залі школи № 10 відбудеться загальноміський захід, присвячений 204 річниці з дня народження Т. Шевченка. На свято запрошені учні й учителі, представники громадських організацій. ( Учні висловлюють свою думку щодо  учасників гри, коментуючи роль кожного.)

V. Домашнє завдання

       У підручнику з української літератури виписати ключові фрази з біографії                           М. Коцюбинського

doc
Додано
24 серпня 2018
Переглядів
973
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку